استخر بادی کودک با طراحی فلامینگو

B01MY06AKB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طراحی فلامینگو یکی از منحصر به فرد ترین و محبوب ترین استخر های بادی پر فروش شرکت اینتکس است که از بدو ورود خود به بازار های جهانی به فروش بسیار بالا دست یافت ، این محصول دارای طراحی بسیار زیبای فلامینگو است که با رنگ صورتی مزین شده ، ساختار استخر آن به صورت سه لایه یا سه طبقه است و قسمت سر و گردن عروسکی محصول باعث شده تا استخر بادی جلوه بسیار دوست داشتنی به خود بگیرد ، این محصول از جنس وینیل ساخته شده و کیفیت بسیار عالی دارد چرا که وینیل از بهترین اجناس ضد آب است که برای ساخت محصولات بادی به ویژه استخر های بادی کاربرد دارد ، حتی از این جنس برای ساخت استخر های بادی بزرگ و خانوادگی نیز استفاده می شود . شرکت اینتکس برای مقاومت بیشتر استخر در برابر سایش قسمت کف محصول را به صورت دو لایه طراحی کرده است تا محصول از قسمت زیرین خود بسیار کم مورد آسیب دیدگی قرار بگیرد . ضخامت لایه هایی که در ساخت این محصول به کار رفته است به 0.25 میلی متر می رسد . ابعاد و ارتفاع این محصول در جدول زیر درج شده است و از این نظر برای کودکان بالای دو سال مناسب است . شما عزیزان به دلیل سبکی و کم حجم بودن این محصول می توانید به راحتی آن را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید ، فروشگاه اینتکس این محصول را با گارانتی تعمیر و با ضمانت سلامت کالا به فروش می رساند .

استخر بادی کودک با طرح فلامینگو از سری محصولات تفریح در آب بوده که با خرید آن می توانید فرزندان خود را شگفت زده کنید . دیگر با این استخر کودکان شما تا ساعت ها می توانند به یک تفریح لذت بخش دعوت شده و سرگرم آن بشوند . اگر این محصول را می خواهید خریداری نمایید در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی کالا ما آشنا شده ، سپس نسبت به خرید خود تصمیم گیری بکنید .‌پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کالا از نقاط قوت و مزایای آن محسوب شده است ، به صورتی که به شکل یک فلامینگو صورتی شکل طراحی و ساخته شده تا فرزندان شما به آسودگی از آن استفاده کرده و لذت ببرند . همچنین بدنه آن به رنگ صورتی بوده و برای واقعی جلوه دادن آن ، دو بال صورتی رنگ نیز در دو قسمت اطراف این محصول ساخته شده است .

جنس بدنه

کالا های بادی به این دلیل که تنها با باد کردن آن بوجود می آیند و دارای اسکلت بندی خاصی نمی باشند ، باید از آن ها محافظت زیادی را انجام بدهید تا صدمه و یا مشکلی به آن وارد نشود . اما کمپانی اینتکس جنس بدنه این کالا را از وینیل ساخته و تولید کرده است که دارای کیفیت ساخت و مقاومت بسیار بالایی  خواهد بود که به هیچ وجه از این نظر خیالتان آسوده باشد .

ابعاد و‌ وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر بادی کودک به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 120 سانتی متر ، ارتفاع : 35 سانتی متر ، ظرفیت آب : 101 لیتر و در آخر وزن آن 1.8 کیلو گرم خواهد بود که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

راه اندازی این کالا بسیار آسان بوده است به صورتی که باید آن را باد کرده تا فرزندانتان از آن استفاده بکنند که تنها برای این کار احتیاج به یک پمپ خواهید داشت . در خصوص محافظت از این استخر باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکرده و حتما پس از استفاده ، این استخر را جمع کرده تا دچار مشکل و یا آسیبی نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال تا با تعمیرات تخصصی مجموعه تهران اینتکس محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح فلامینگو از محصولات جذاب و زیبای شرکت نامدار و جهانی اینتکس بوده است که با طراحی بسیار زیبایی که داشته است توانسته تا در مدت زمان بسیار کوتاهی خرید بسیار بالایی را داشته باشد . طراحی این استخر به صورت یک فلامینگو بوده است که در آن رنگ های صورتی و مشکی به کار رفته است تا توجه فرزندتان را به سمت خود جلب بکند . جنس بدنه این محصول از پلاستیک وینیل ساخته شده است که به همین دلیل دارای کیفیت بالایی می باشد تا با خیالی راحت اقدام به خرید این کالا کرده تا از آن استفاده نمایند . ابعاد این استخر بسیار کوچک بوده و دارای وزنی بسیار سبکی خواهد بود تا به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا بکنید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع خانگی
ظرفیت 101 لیتر
قطر 120 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
وزن 1.8 گرم
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها طراحی کارتونی
 دارای شکل عروسکی فلامینگو
 قابل حمل و راه اندازی آسان
 قابل استفاده برای کودکان بالای دو سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...