استخر بادی کودک با طرح زرافه

intex 57404

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح زرافه یکی از سری استخر های بادی شکل و طرح دار مخصوص کودکان و خردسالان بوده که برای تفریحات آبی و توپی طراحی شده است. این کالا در طرح زرافه و با طرح بدنه آن تولید شده و از اسباب بازی بادی سرخود بر روی خود بهره می برد. این کالا همچنین از کف بادی نیز بهره می برد. قسمتی از بدنه که به صورت مستقیم با بدن مصرف کننده ارتباط خواهد داشت. این محصول به دلیل داشتن وزن بسیار سبک قابل حمل و استفاده در هر مکانی خواهد بود . از ویژگی های بسیار عالی که استخر بادی کودک با طرح زرافه دارد می توان به کف بادی آن اشاره کرد که در صورت برخورد کودکان با کف استخر آسیبی به کودک وارد نخواهد شد . این ویژگی در بیشتر استخر های بادی کودک رعایت شده است که توصیه میکنیم در هنگام خرید استخر بادی به این موضوع توجه داشته باشید . همچنین شما می توانید از این استخر به عنوان وان بادی جهت استحکام کودکان در حمام نیز استفاده کنید .

استخر بادی کودک با طرح زرافه از سری استخر های عروسکی و دوست داشتنی با طراحی کودکانه می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است . استخر های بادی محصولاتی بادی هستند که برای استفاده در ابتدا نیاز است تا آن ها را باد کنید تا فرم گرفته و بتوانند مقداری آب را در داخل خود جمع کنند . ظرفیت استخر های بادی بر اساس ابعاد و عمقی که دارند متفاوت است ، البته ابعاد استخر بیانگر رده سنی محصول نیز می باشد ، بنابراین در هنگام خرید استخر بادی به مشخصات و ویژگی های آن توجه داشته باشید . شرکت اینتکس عمدتا رده سنی محصولات بادی خود را مشخص کرده است که بر آن اساس می توانید اقدام به خرید کنید .

طراحی و تولید استخر بادی کودک با طرح زرافه

این استخر بادی همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی زرافه ای است که اینتکس با استفاده از بدنه طرح دار رنگی و همچنین اشکال عروسکی گردن زرافه ، شکل زیبا و دوست داشتنی به استخر بخشیده است . با توجه به ابعاد و طرحی که این استخر بادی دارد می توان گفت رده سنی مناسب آن 3 سال به بالا می باشد . البته کودکان سنین پایین تر نیز می توانند با نظارت والدین و بزرگ تر ها از استخر استفاده کنند . این محصول در واقع مشوق کودک برای بازی های شاد و مفرح آبی و همچنین آب تنی و حمام آن ها می باشد که شما می توانید برای کودکان فراهم کنید .

در قسمت کردن عروسکی زرافه چندین توپ متصل به بدنه استخر آویزان است که می تواند توجه کودک را به خود جلب کند ، در واقع استخر بادی کودک با طرح زرافه وسیله بسیار کاربردی برای آب تنی و آب بازی کودکان می باشد که می توانید کودکان را تشویق به آب تنی کنید . البته حمام بردن کودکان ممکن است کمی خطرساز باشد ، زیرا کودکان بازیگوش بوده و ممکن است در حمام به دلیل رطوبت و لغزندگی ، سر خورده و با زمین برخورد کنند ، بنابراین باید همواره حواستان به کودک باشد ، اما با وجود استخر های بادی می توانید بستری ایمن را داشته باشید .

طراحی کف استخر بادی

اینتکس قسمت کف این استخر را به صورت بادی مشبک و برجسته طراحی کرده است که انعطاف بسیار خوبی به کف استخر بخشیده است ، از این رو در صورت برخورد کودک با زمین و کف استخر ، آسیبی نخواهد دید . همچنین در صورتی که کودک در استخر بنشیند و یا دراز بکشد به خوبی بدنش خیس شده و شسته خواهد شد . شما می توانید برای پر کردن آن از آب های گرم نیز استفاده نمایید زیرا بدنه محصول بسیار مقاوم در برابر شرایط و دماهای مختلف محیطی می باشد . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا مواد شوینده مانند صابون یا شامپو ممکن است به استخر آسیب وارد کند ؟ در واقع استخر های بادی از پی وی سی ساخته شده اند و مواد شوینده غیر اسیدی آسیبی به بدنه وارد نخواهد کرد .

جنس استخر بادی کودک با طرح زرافه

پی وی سی کاملا ضد آب است به همین در صورت استفاده مداوم نیز آسیبی نخواهد دید . استخر های بادی محدود به مکان های سرپوشیده نیست بلکه می توانید از آن ها در محل های روباز مانند حیاط و ... استفاده کنید چرا که نور خورشید و اشعه های مضر آفتاب نیز به pvc آسیب وارد نمی کند . این جنس کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان است ، بنابراین پوست کودکان در برخورد با پی وی سی حساسیت نشان نمی دهد ، همین موضوع نیز شرکت های سازنده محصولات بادی را مجاب کرده تا از آن به جای مواد پلاستیکی و شیمایی استفاده نمایند .

راه اندازی استخر بادی کودک با طرح زرافه

برای راه اندازی استخر خود می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . بهتر است پس از هر بار استفاده از محصول آن را کاملا خشک کنید و سپس جمع کنید . باقی ماندن آب لای استخر جمع شده می تواند طول عمر محصول را کوتاه کند و ایجاد بوی بد کند . برای خشک کردن استخر از سشوار و ... استفاده نکنید بلکه آن را بر روی طناب پهن کنید تا خشک شود . بدنه محصولات بادی چون این استخر بادی اگرچه آسیب پذیر هستند اما شما می توانید در صورت آسیب دیدن آن را تعمیر نمایید . اینتکس برای اینکار برچسب های تعمیراتی را ارائه کرده است که چند عدد از آن را در کنار محصول قرار داده است .

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 53 لیتر
طول 112 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 1.3 کیلوگرم
 دارای اسباب بازی سرخود
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...