استخر بادی کودک با طرح لاک پشت

PC-99010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح لاک پشت یکی از بزرگ ترین استخر های بادی با عمق کم بوده که بیشتر برای تفریحات ساده آبی و همچنین برای استفاده به عنوان استخر توپ تولید شده است. این استخر بادی دارای یک آبپاش روی بدنه خود بوده که با وصل کردن شلنگ آب به آن شروع به کار خواهد کرد و در جهت داخل استخر آب را جاری خواهد کرد. این استخر ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت کیفیت لازم برخوردار می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. محصولی که با وجود ابعاد بزرگ خود در حالت جمع شده حجم بسیار کمتری را به خود می گیرد تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد.

استخر بادی کودک با طرح لاک پشت از جمله محصولات بزرگی بوده که دارای عمق کمی می باشد. از این محصول برای تفریحات ابی توصیه می شود. ویژگی های خاص و زیبایی ظاهری ان توانست در کمترن زمان ممکن نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کند. جنس کف دو لایه و مقاوم این استخر بادی و همچنین ابپاش سرخود ان از جمله مواردی بود که مورد استقبال گروه زیادی قرار گرفت. اگر شما قصد خرید یک استخر بادی فوق العاده را دارید توصیه می کنیم این مطلب را دنبال کنید. زیرا در این مطلب به توصیف تمام بخش های این کالای خاص خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این مدل استخر بادی جهت استفاده کودکان تولید می شود. پس لازم بوده در تمام بخش های ان راحتی و علایق کودکان مدنظر قرار داده شود. زیرا تمام افراد در بخش خرید کالا انتظار دارند تا علاوه بر کیفیت بالا محصولی متفاوت و شکیل دریافت کنند. این استخر بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساختار تولیدی این محصول دایره شکل است. در نگاه اول شما یک لاک پشت را مشاهده می کنیم. زیرا حیوانات فانتزی همواره مورد علاقه و توجه کودکان هستند. در بخش ابتدای شما سر لاک پشت با چهره ای خندان می بینید. در کناره های محصول دو عدد پا و در انتای کالا بخشی به عنوان دم لاک پشت قرار داده شده است. رنگ انتخابی برای این محصول جهت نزدیکی با لاک پشت های واقعی ترکیی از سبز و زرد تولید می شود.

جنس بدنه

تمام افاراد در هنگام خرید تاکید بسیار زیادی بر روی کیفیت جنس محصول داشته تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. در تولید این استخر بادی نیز برای بخش بدنه از وینیل طرح چرم و برای بخش های کناری وینیل طرح دار انتخاب شده است. کف محصول نیز از جنس وینیل دو ایه تولید می شود. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا از این استخر جهت استفاده در فضای باز نیز بهره برداری شود. زیرا تغییرات شرایط اب و هوا و همچنین دماهای متفاوت اب نمی تواند مقاوم بدنه را دچار فرسایش کند.

ابعاد و وزن

این استخر بادی در فضایی بیضی شکل تولید می شود. به همین جهت دارای طول 213 سانتی متر و عرض 188 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی 61 سانتی متر بوده ولی فضای داخلی استخر کم عمق اعلام شده و دارای ظرفیت اب گیری فقط 197 لیتر می باشد. وزن این استخر بادی که فقط 2 کیلوگرم می باشد موجب شده تا محصول به اسانی جا به جا شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

جهت راه اندازی محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج رده  در فضای صافی پهن کنید. از طریقه دریچه باد بدنه محصول را با استفاده از یک پپم باد باد کنید. این استخر بادی دارای یک ابپاش نیز می باشند. با نصب شلنگ اب به این ابپاش می توانید اب را به داخل محصول هدایت کنید. این محصول دارای طول عمر بسیار بالایی بوده تنها نیاز است از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح لاک پشت محصولی با کیفیت و جدید بوده که برای استفاده در فضای باز و سفر نیز مناسب است. شما می توانید از این محصول با عنوان استخر بادی توپ کودک نیز بهره برداری کنید. اگر قصد خرید این محصول خاص را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 197 لیتر
طول 213 سانتی متر
عرض 188 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای عمق کم برای تفریحات ساده
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین 2 تا 6 سال
دارای آبپاش متصل به بدنه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...