استخر بادی کودک با طرح ماهی

intex 57109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماهی اینتکس از جدیدترین محصولات تفریحات آبی برای کودکان زیر 5 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. کالایی با ارگونومی بسیار مناسب برای کودکان که می توانند از آن در فضای باز و حتی زیر نور آفتاب نیز استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های این استخر داشتن سایه بان بزرگ سرخود و کف باشو می باشد.

استخر بادی کودک با طرح ماهی جدید ترین و پر فروشترین و ارزانترین استخر بادی در سال 2014 تولید و ساخت شرکت اینتکس با طراحی زیبا و مورد علاقه کودکان یک تا سه سال با رنگ جذاب و شاد دارای کف باد شونده برای راحتی کودک در داخل استخر به همراه برچسب رایگان بسیار کوچک و قابل حمل جهت استفاده در منزل یا حمام ، کودکان میل و اشتیاق خاصی نسبت به آب تنی دارند و این استخر میتواند بهترین وسیله برای آنها باشد. این محصول با طراحی فوق العاده و نوین خود می تواند بسیار مناسب برای تنوع کودکان باشد. کیفیت و جنس آن بسیار خوب است و با وزن سبک خود می تواند همراه همیشگی شما و کودکتان باشد و در هر منطقه ای شرایط تفریح و سرگرمی او را فراهم کند.

استخر بادی کودک طرح ماهی

استخر بادی کودک طرح ماهی از محصولات فوق العاده زیبا، شیک و با کیفیت است که شرکت نامدار اینتکس آن را ها تولید کرده و به بازار های تمام نقاط جهان پخش کرده است. این محصول بسیار زیباست تا حدی که در سایت اصلی اینتکس جز برترین های محصولات بادی کودک قرار گرفته بود و بسیار فروش خارق العاده ایی را داشته بود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول آشنا کرده تا اگر بین چند محصول شک داشتید، با قطعیت این محصول را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک این محصول یکی از زیبا ترین محصولات استخر بادی کودک می باشد و بسیار طرح چشم نواز و خارق العاده ای را دارا خواهد بود. همانطور که در عکس مشاهده می کنید این محصول طرح یک ماهی می باشد که دهانش را باز کرده و فرزند شما داخل دهان این ماهی مشغول بازی و تفریح آبی خود خواهد بود و قطعا از آن لذت خواهد برد. این محصول به صورتی طراحی شده که سقف دهانش به صورت یک آفتابگیر بوده و در زمانی که این استخر را در باغ و یا حیاط منزلتان قرار خواهید داد، نور آفتاب فرزند شما را ازار نخواهد داد. این محصول به صورتی طراحی شده تا فرزند شما تا مدت های زیادی از این محصول استفاده کند و از آن خسته نشود. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است زرد، نارنجی و آبی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که از دلایل اصلی هر شخصی برای خرید محصول خود می باشد قطعا جز باید های هر محصول است و محصولی که جنس خوبی نداشته باشد، مشتری و خریداران زیادی هم نخواهد داشت. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد و شما هیچ نگرانی در راجب جنس بدنه این محصول نداشته باشید. همچنین متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره قابل قبولی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شکل است: طول : 124 سانتی متر، عرض : 109 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر، ظرفیت آب : 32 لیتر و وزن این محصول 1.5 کیلو گرم بوده است و با وزن سبکی که دارا بوده به راحتی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول به یک پمپ برقی ویا دستی نیاز دارید و آن را می توانید درون محفظه این استخر قرار داده و به راحتی آن را باد و راه اندازی کنید تا کودک شما از آن استفاده و لذت ببرد. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه داشته تا احتمال پار شدن بدنه آن کاهش بیابد و اما اگر به هر دلیلی در بدنه این محصول پارگی ایجاد شد و یا مشکلی برای آن پیش آمد شما می توانید با برچسب های تعمیر خود آن ها را تعمیر کنید و یا به نمایدگی تهران اینتکس آورده و ما برای شما آن را تعمیر و مانند روز اول می کنیم.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح ماهی از محصولات زیبا و شکیل شرکت اینتکس بوده که همانطور از نامی که دارد به طرح یک ماهی می باشد. جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی بوده است، همچنین این محصول بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به آسانی حمل و جا به جا بکنید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش محصول کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

نوعخانگي
ظرفيت 32 ليتر
طول 124 سانتي متر
عرض 109 سانتي متر
ارتفاع 71 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 داراي سايه بان PVC سرخود
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...