استخر بادی کودک با طرح چینی اینتکس

intex 30024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح چینی اینتکس یکی از محصولاتی است که در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده است. این کالا محبوبیت فوق العاده ای در کشور چین پیدا کرد زیرا بر روی ان نقوشی با زبان چینی حک شده است اما به دلیل رنگ زیبا و هم چنین تصاویر فوق العاده دیگری که بر روی این محصول وجود دارد در دیگر کشور ها هم بسیار محبوب است. در خصوص ارگونومی ساخت این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا با ساختار طبقاتی و چهار طبقه ای که دارد باعث شده تا کودکان به راحتی در داخل این استخر به بازی بپردازند. هم چنین رنگ این محصول هم ابی بوده و از رنگ هایی همچون سبز و سورمه ای و همین طور تصاویر حیوانات سفید رنگ هم در طراحی این محصول بهره برده شده است که به زیبایی های این محصول افزوده است. هم اکنون می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب این کالا را از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

استخر بادی کودک با طرح چینی اینتکس یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کودکان بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با توجه به استحکام بالای بدنه خود توانسته در میان مصرف کنندگان عزیز به یک جایگاه مناسب برسد. همچنین به دلیل طرح بدنه متفاوت و فانتزی خود به راحتی نظر کودکان را نسبت به خود جلب می کند. این محصول جدید با قیمتی مقرون به صرفه و طول عمری فوق العاده بالا در فروشگاه اینتکس ایران موجود گردید. در این مطلب برای راهنمایی شما جهت یک انتخاب مطمئن به توصیف کامل این محصول می پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در فرایند طراحی هر محصول توجه ویژه به خلقیتات مصرف کننده ان می شود. طراحان شرکت اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتریان همواره به این اصل می پردازند. این استخر بادی نیز برای کودکان تولیده شده پس با نمایی کودکانه قابل خرید است. ساختار چهار لایه این استخر بادی به رنگ ابی مایم و ارامبخش انتخاب گردید. طرح هایی انیمیشنی از عروسک های چینی و جملات زیبا بر روی بدنه ان نقش بسته تا نظر کودکان را به خود جلب کند. لبع بالایی محصول نیز به رنگ ابی تیره انتخاب شده تا شما شاهد یک تضاد رنگی زیبا باشید.این محصول زیبا دارای بدنه داخلی کاملا ساده و اب رنگ است.

جنس بدنه

مشتریان عزیز همواره به دنبل یک کالای مرغوب با طول عمر بالا هستند. به همین دلیل نیاز به محصولی با کیفیت دارند. شرکت اینتکس در پروسه تولید محصولات خود همواره رضایت مشتریان و مرغوبیت کالاهای تولیدی را در الویت قرار می دهد. این استخر بادی نیز از جنس بدنه پی وی سی طرح چرم تولید شده است. این جنس علاوه بر کیفیت مناسب دارای مقاومت بالایی نیز می باشد. زیرا تغییرات جوی اب و هوا و دمای اب مصرفی نمی تواند موجب فرسایش ان شود. جنس کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه انتخاب شده که قابل باد شدن می باشد. این اقدام علاوه بر افزایش کارایی استخر بادی موجب شده تا امنیت و راحتی کودکان در هنگام بازی تضمین شود.

ابعاد و وزن

در انتخاب یک استخر بادی اینتکس نیاز است تا فضایی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید. همچنین گنجایش فضای بازی کودکان نیز اهمیت بسزایی دارد. این استخر بادی مسطیل شکل دارای طول 140 سانتی متر و عرض 97 سانتی متر است. برای این محصول ارتفاع 60 سانتی متری در نظر گرفته شد. این عمق ایده ال امکانی را ایجاد می کند تا از این محصول به عنون وام حمام بادی کودک نیز بهره برداری شود. وزن این استخر بادی بسیار کم و فقط 3 کیلوگرم می باشد. وزن سبک این محصول از جمله دلایل حمل و نقل اسان ان می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

فرایند راه اندازی این استخربادی عمیق نیاز به زمان کوتاهی در حدود 2 دقیقه دارد. در ابتد محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. ساختار چهار لایه این حصول دارای چهار عدد دریچه مجزای باد نیز می باشد. از طریق این دریچه ها و با استفاده از پمپ باد هر لایه را باد کنید. کف محصول نیز با استفاده از یک دریچه در بخش کف باد می شود. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. از وارد کردن فشار سنگین و یا ضربه به بدنه این استخر بادی پرهیز کنید تا محصول شما دچار فرسایش نشود.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح بادی اینتکس محصولی فانتزی و جذاب برای کودکان کمتر از شش سال است. این محصول با ظاهری جدید و کیفیتی بالا از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این استخر بادی را قیمتی مقرون به صرفه خریداری خواهید کرد.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 213 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...