استخر بادی کودک با لبه مواج

12535

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با لبه مواج یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه گرد و مواج که از کیفیت و ساخت بدنه بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد. این استخر یکی از مناسب ترین وسیله های تفریحی آبی و یا توپی بوده که از کف بادی نیز برخوردار می باشد تا هنگام نشستن کودکان در آن احساس بسیار راحتی داشته باشند. این محصول بدنه ای سه تکه داشته که به هم متصل می باشند. هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین این استخر دارای دریچه تخلیه آب بوده که در قسمت کف استخر تعبیه شده است. محصولی با وزن و حجم کم که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نام محصول : استخر بادی کودک با لبه مواج کد محصول : 12535 استخر بادی کودک با لبه مواج از سری استخر های بادی گرد با لبه های مواج می باشد که می توان آن را منحصر به فرد دانست ، چرا که این نوع طراحی موج دار ، کمتر در استخر های بادی گرد استفاده شده است . این استخر بادی دارای ابعاد کوچکی بوده و قابل استفاده به عنوان وان بادی نیز می باشد . استخر های بادی محصولاتی بسیار محبوب و دوست داشتنی مخصوصا برای کودکان می باشند چرا که با استفاده از این استخر ها می توانند به آب بازی بپردازند و حتی از آن به عنوان استخر توپ استفاده کنند .

هر استخر بادی دارای طراحی متفاوتی است که موجب تمایز آن ها با دیگر استخر ها شده است . استخر های بادی به دو دسته استخر بادی کودک و بزرگسال تقسیم می شوند که تفاوت عمده آن ها در ابعاد آن ها می باشد . با توجه به سایزی که استخر بادی کودک با لبه مواج دارد ، کودکان سنین بالای 3 سال می توانند از استخر بادی استفاده کنند . از ویژگی های خوب استخر بادی کودک با لبه مواج می توان به کف بادی آن اشاره کرد ، یکی از طراحی هایی که بسیاری از شرکت ها برای ساخت استخر بادی کودک در نظر می گیرند این است که با طراحی کف بادی ایمنی استخر را بالاتر ببرند . چرا که کف بادی نرم تر بوده و در صورتی که کودک با زمین برخورد کند آسیبی به آن وارد نخواهد شد . توصیه فروشگاه اینتکس به کسانی که فرزند کوچک دارند و به دنبال استخری ایمن برای کودکان خود می باشند ، این است که استخر های بادی را خریداری کنند که دارای کف بادی است .

شما می توانید به صورت دلخواه کف این استخر را باد کنید . در صورتی که از استخر بادی خود در محیط های بیرون از خانه و در زمین های سنگی مانند آسفالت و شنی استفاده می کنید توصیه میکنیم که از زیرانداز استفاده کنید . شما می توانید استخر بادی کودک با لبه مواج فوق را حتی در حمام استفاده کنید چرا که حجم کوچکی داشته و فضای زیادی را اشغال نمی کند . شما می توانید برای پر کردن استخر از آب های گرم نیز استفاده کنید چرا که بدنه آن مقاوم در برابر دماهای بالای آب می باشد . جنس این استخر از pvc با رویه طرح چرم می باشد ، این جنس کاملا ضد آب و ضد حساسیت است ، بنابراین شما می توانید روز های متوالی از استخر بادی استفاده کنید بدون اینکه نگران ضعیف شدن بدنه باشید .

لازم به ذکر است که پی وی سی در برابر نور آفتاب و اشعه های مضر خوردشیدی چون فرابنفش نیز مقاوم است و در صورت راه اندازی استخر بادی در محیط های باز نیز آسیبی به آن وارد نخواهد شد . دیواره های این استخر بادی در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی مواج ساخته شده است ، اینگونه طراحی باعث می شود تا استحکام دیواره استخر افزایش یابد ، چرا که بدنه یک لایه پس از پر شدن استخر ، فشار زیادی را متحمل شده و ممکن است آسیب ببیند . رنگ آبی کف استخر پس از پر شدن با آب می تواند رنگ آب را آبی تر نشان دهد .

این استخر بادی دارای دریچه تخلیه آب در قسمت کف می باشد که از آن طریق می توانید با سرعت بیشتری آب را خالی کنید . بهتر است میزان آب را تا بالای لبه حلقه دوم در نظر بگیرید . فروشگاه اینترنتی اینتکس ، استخر های بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند و خدمات پس از فروش این نوع از محصولات بادی را مانند تعمیرات ارائه داده است تا در صورت آسیب دیدن محصول می توانید ، استخر بادی خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا فروشگاه تعمیرات استخر بادی را انجام دهد ، همچنین شما می توانید با خرید بسته تعمیرات استخر بادی ، در صورت آسیب دیدن استخر خودتان تعمیرات استخر را انجام دهید . تعدادی برچسب تعمیرات در کنار محصول وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 155 لیتر
قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 34 سانتی متر
وزن 2.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
دارای کف بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای بدنه سه لایه مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...