استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی

bestway 51061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی یکی از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. این محصول بدنه ای با طراحی دو لایه داشته و از کف طرح دار برخوردار می باشد. این استخر بیشتر به عنوان وان برای استحمام کودکان در حمام به دلیل داشتن ابعاد کم مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. این استخر به دلیل داشتن انعطاف بدنه بالا در حجم بسیار کوچکتری جمع شده و در مسافرت ها نیز قابل استفاده خواهد بود.

استخر های بادی کودکان را نمی توان از نظر ابعادی به طور کلی دسته بندی کنید، زیرا تنوع زیادی در استخر های بادی وجود دارد و شما می توانید استخر بادی را بر اساس سلیقه و یا فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. اگر به دنبال استخر بادی هستید که برای کودکان خردسال مناسب باشد و بتواند شرایط خوبی را برای آن ها ایجاد کند تا بدون خطر بتوانند در یک محیط ایمن آب تنی کنند ، استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی بست وی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. همچنین اگر به دنبال استخری هستید که قابل استفاده در حمام باشد، معمولا باید استخر هایی را انتخاب کنید که دارای ابعادی زیر 1 متر باشند . همانطور که در مشخصات استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی بست وی اشاره شده است ، قطر این استخر بادی گرد 61 سانتی متر و ارتفاع آن 15 سانتی متر می باشد . 

به همین علت است که شما می توانید استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی بست وی را در داخل حمام راه اندازی کنید تا کودکان به داخل آن رفته و علاوه بر بازی ، حمام کنند. شما می توانید از آب ولرم یا گرم استفاده کنید. رطوبت و دمای آب یا نور خورشید و موارد اینچنینی به بدنه استخر بادی صدمه ای وارد نخواهد کرد . قیمت استخر بادی کودک به دلیل کوچک بودنش ارزان است و می تواند با هزینه بسیار پایین آن را تهیه کنید . برای کسب اطلاع از قیمت دقیق محصول و یا سفارش تلفنی ، می توانید با شماره های تماس فروشگاه اینتکس تماس بگیرید. محصولات بادی فروشگاه اینتکس به دلیل فروش بی واسطه با قیمت مناسب تر به فروش می رسد و همچنین اگر به صورت حضوری از فروشگاه خریداری کنید، از تخفیفات ویژه تری برخوردار خواهید شد. 

استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی کد محصول : bestway 51061 استخر های بادی از سری محصولات بادی با طراحی بسیار عالی می باشند که به می توانند حجمی از آب را در داخل خود نگه دارند تا اینچنین کودکان بتوانند به آب بازی و آب تنی بپردازند .

استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، از سری استخر های بادی اورجینال است که توسط شرکت آمریکایی بست وی طراحی و تولید شده است . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، بست وی استفاده از آن را برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است چرا که ارتفاع 21 سانتی آن می تواند برای کودکان سنین پایین تر ایمن نباشد . البته اگر قصد خرید استخر بادی برای نوزادان دارید می توانید در فروشگاه اینتکس نمونه هایی از استخر های بادی نوزاد را مشاهده و در صورت تمایل آن ها را با قیمت ارزان خریداری کنید . استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی در واقع دارای ساختار گرد بوده که بدنه آن از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است .

بست وی این محصول را در رنگ دیگر یعنی رنگ صورتی نیز تولید کرده است که می توان آن را برای دختران و استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی را مناسب برای پسران دانست . شما می توانید با انواع پمپ های باد بدنه بادی این استخر را به سرعت باد کنید و سپس داخل آن را با آب پر کرده تا قابل استفاده شود . قسمت کف آن نیز دارای اشکال عروسکی حیوانات و میوه ها می باشد که به جذابیت استخر افزوده است . بست وی برای ساخت استخر بادی کودک با کف طرح دار آبی فوق از جنس بسیار عالی pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها که با نام وینیل شناخته می شوند از نمونه اجناس با خاصیت لاستیکی می باشد که دارای ویژگی ضد آب و ضد حساسیت می باشد ، از این رو کودکان بدون هیچگونه نگرانی از نظر حساسیت های پوستی می توانند از استخر بادی استفاده کنند .

ضد آب بودن پی وی سی کمک می کند تا طول عمر استخر های بادی بیشتر شود تا بدین ترتیب خریداران نیز بتوانند به صورت مستمر از استخر بادی استفاده کنند . شما عزیزان می توانید از این استخر بادی کودک به عنوان وان بادی نیز استفاده کنید چرا که حجم کم محصول قابل راه اندازی در حمام می باشد ، بنابراین با استفاده از این استخر بادی ، کودکان خود را برای حمام و بازی تشویق کنید . همچنین در صورت علاقه مندی کودکان شما می توانید با خرید توپ های رنگی بادی ، این استخر را به استخر توپ بادی تبدیل کنید . در این صورت شما می توانید حتی استخر را در خانه راه اندازی کنید و زمینه بازی آنان را در اتاق کودک فراهم کنید .

این استخر بادی همچنین دارای وزن بسیار سبکی است که به شما اجازه می دهد تا از آن ها در سفر ها نیز بهره مند شوید ، اما اگر قصد استفاده از استخر در محیط های بیرون از خانه دارید از یک زیرانداز برای محافظت از کف استخر کمک بگیرید . اگر چه این استخر بادی دارای دوام بالا است ، اما به دلیل اینکه بدنه آن لایه لایه می باشد ممکن است براثر ساییدگی و یا برخورد اجسام تیز پاره شود . در صورت پارگی استخر بادی ، هیچگونه جای نگرانی نخواهد بود چرا که شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات سوراخ ها و پارگی های جزئی را تعمیر کنید . در کنار محصول تعدادی از این برچسب ها موجود می باشد .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 15 سانتی متر
وزن 300 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین خردسال
دارای کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...