استخر بادی کودک با کف طرح دار جیلونگ

jilong 55640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با کف طرح دار جیلونگ یکی از استخر های بادی کوچک و مخصوص سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که بیشتر با هدف تفریحات آبی و حتی برای استحمام طراحی و تولید شده است. این استخر گرد ساخته شده از جتس PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از کف دو لایه طرح دار برای زیبایی بیشتر این کالا بهره می برد. بدنه ای با دیواره دو لایه یا دو طبقه ای که هر کدام به صورت مجزا توسط دریچه های باد مخصوص خود راه اندازی و باد می شوند. استخر بادی کودک جیلونگ به دلیل داشتن وزن بسیار کم و قابلیت راه اندازی سریع قابل استفاده در هر مکانی از جمله مسافرت ها خواهد بود.

شرکت جیلونگ یکی از تولید کنندگان محصوات بادی بوده و محصولاتی با ایده های جدید و همچنین با کیفیت تولید می کند . البته در اکثر مواقع کیفیت این محصولات به رقبای خود ینی محصولات اینتکس و بست وی نمی رسد اما گاهی اوقات نیز از آنها بهتر می باشد . استخر بادی کودک جیلونگ محصولی با کیفیت و جدید از این شرکت می باشد که از مواد اولیه عالی تهیه شده است . در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی گرد این استخر بادی بسیار زیبا بوده و توجه کودکان را به خود جلب خواهد کرد .  . کف این محصول نیز دارای طرح های کودکانه بوده و بسیار زیبا می باشد . رنگ زرد این محصول نیز به زیبایی محصول افزوده است و کودکان شما از آن لذت بسیاری خواهند برد . ارگونومی ساخت این استخر به صورت دو طبقه ای می باشد که هر بخش جداگانه توسط دریچه ی مخصوص خود باد می شود . این ویژگی علاوه بر راحت تر و نرم تر شدن استخر باعث این می شود تا در صورت بروز مشکل برای یک لایه استخر ، لایه دوم همچنان شکل خود را داشته باشد و میکلی برای فرزندان شما پیش نیاید .

جنس بدنه

بدنه ی این استخر بادی کودک از پی وی سی ططرح دار می باشد . رویه ی این استخر از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصل نیز از پی وی سی طرح چرم و کف این این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه این می باشد که تمامی وزن آب و کودک شما بر روی این قسمت از استخر قرار دارد و می بایست تحمل این وزن را داشته باشد تا مشکلی برای استخر پیش نیاید . همچنین بدنه ی این استخر به طور کامل ضدحساسیت بوده و بدن کودکان شما در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نخواهد شد . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر بادی جیلونگ دارای 61 سانتی متر قطر و 12.5 سانتی متر ارتفاع می باشد که ارتفاع مناسبی برای یک استخر بادی کودک بوده و می توان حتی از آن به عنوان استخر روی آب نیز استفاده نمود . ظرفیت این استخر بادی نیز حدود 21 لیتر می باشد که ظرفیت مناسبی بوده و در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل پر از آب می شود و می توان از آن استفاده نمود . به علت اندازه مناسب و وزن 400 گرمی این محصول ، می توان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود و جابجایی آن کار دشواری نخواهد بود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد بهآن کنید . عمل باد زدن را تا زمانی که استخر شکل خود را بگیرد ادامه دهید . در طول زمان باد شدن نیز می توانید با فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . مراقبت از محصولات بادی نیز یکی از مهم ترین کارها می باشد . برای مراقبت از این محصول می بایست از برخورد اشیاء تیز با استخر جلوگیری کنید زیرا موجب آسیب رسیدن به آن می شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کنید .

جمع بندی

استخر بادی طرح دار جیلونگ محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای کودکان 1 تا 3 سال می باشد . بدنه ی دولایه ، ضد حساسیت و دولایه از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 12.5 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت جیلونگ
وزن بسته بندی: 400 گرم
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای دو دریچه باد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...