استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی

bestway 53349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی از محصولاتی است که قطعا از نظر نوع ظاهر و کارایی شما را شگفت زده خواهد کرد. این کالا با بهره گیری از طراحی جذابی که دارد سبب شده تا یک محصول بی نظیر برای کودکان بالای 5 سال به شمار رود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک استخر با ظاهر مستطیلی شکل می باشد که به صورت ساده طراحی گردیده است. هم چنین در بخش دیگری از این محصول شما می توانید سرسره بادی را هم مشاهده کنید که دارای یک دیواره امن در کنار خود بوده تا به وسیله ان کودکان بتوانند به راحتی به بالا ترین بخش این سرسره یعنی سکوی این محصول رفته و سپس از سرسره بادی استفاده نموده و یک تفریح هیجان انگیز را سپری کنند. این محصول هم چنین دارای یک عدد پمپ باد نیز در بخش انتهایی خود می باشد که به صورت سرخود بوده و با استفاده از ان می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی کنید. بخش جلویی این محصول هم یک عدد ابپاش بادی قرار دارد که قطعا ویژگی های این محصول را کامل کرده است. در کنار تمامی این موارد می توان به رنگ زیبا و هم چنین خلاقیت و طرح دار بودن این محصول هم اشاره کرد. تمامی این موارد باعث شده تا یک استخر فوق العاده را شاهد باشیم که هم اکنون قابل ثبت سفارش از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد.

استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی

استخر های بادی از نظر ساختار و نوع امکانات همیشه تنوع فوق العاده ای را به مشتریان خود ارائه داده اند. در همین راستا نیز شرکت های تولید کننده این دسته از محصولات هم هر ساله با ارائه کاتالوگ محصولات جدید خود مشتریان خود را سورپرایز کرده و امکانات فوق العاده ای را به ان ها ارائه می دهند. یکی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی نیز در حوزه استخر های بادی استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی می باشد که قطعا با دیدن ان متحیر شده و با توجه به قیمت فوق العاده این محصول ان را برای خرید خود مد نظر قرار خواهید داد...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین نکته و شاید مهم ترین بحث هم در خصوص این استخر همین بحث طراحی و شیوه شکل گیری این کالاست که قطعا باعث خاص شدن این محصول شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش اصلی این استخر نیز با بهره گیری از ساختاری ساده و مستطیلی شکل طراحی گردیده است که این بخش خود از دو رنگ آبی مختلف شکل گرفته که لبه های تیره تر بوده و کف ان نیز روشن تر است. در بخش کناری این محصول نیز شما چندین شی را مشاهده می کنید که به هم مرتبط بوده و هر یک کارایی های خاص خود را دارد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که یکی از قسمت های این محصول سرسره بادی ان است که از رنگ زرد تشکیل شده و کف ان نیز به صورت یکدست ابی می باشد. این سرسره خود به صورت شیار دار و مواج شکل گرفته است که فوق العاده نرم می باشد. بخش دیگری از این محصول نیز دیواره امن کنار سرسره است که کودک شما می تواند با در دست گرفتن هر یک از بخش های این استخر به سادگی از ان بالا رفته و سپس به بخش سکوی اصلی این سرسره راه پیدا کند. پس از ان نیز می تواند به راحتی از سرسره این محصول استفاده نموده و به تفریح و بازی بپردازد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن یک عدد ابپاش در بخش جلویی این استخر می باشد که با اتصال ان شما می توانید به راحتی یک تفریح هیجان انگیز دیگر را هم در اختیار کودک خود قرار دهید. تمامی این موارد امکانات فوق العاده این استخر می باشد که در کنار طرح زیبای موجود بر روی بدنه اصلی سرسره این محصول باعث شده تا کودک شما حس قرار گرفتن در داخل یک پارک و مجموعه آبی را داشته باشد.

شیوه راه اندازی

اگر به تصاویر این محصول توجه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای یک عدد پمپ باد در بخش انتهایی خود می باشد که به بدنه اصلی این استخر متصل بوده و با استفاده از ان می توانید در سریع ترین زمان ممکن این استخر را باد کنید. این کار هم با اتصال این پمپ به برق و به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد که پس از اتمام باد کردن شما می توانید پمپ را خاموش کرده و این محصول را در اختیار کودک خود قرار دهید.

رده سنی

استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی برای کودکان سنین بالای 5 سال عرضه شده است که می توانند به راحتی از این محصول استفاده نموده و به تفریح بپردازند. البته در همین خصوص باید به وزن و ظرفیت های این محصول هم توجه کنید. برای مثال این استخر برای استفاده هم زمان 5 کودک پیشنهاد شده است. تحمل وزن اصلی این استخر 270 کیلو گرم است و تحمل وزن سکوی اصلی این محصول نیز 54 کیلو گرم می باشد. با توجه به این موارد پیشنهاد می کنیم تا این محصول را با در نظر گرفتن تمامی نکات گفته شده خریداری کنید.

کیفیت محصول

از نظر کیفیت هم همواره شرکت بست وی یکی از بهترین شرکت ها در حوزه محصولات بادی بوده است که خصوصا در بحث استخر های بادی همیشه سعی کرده تا بهترین کیفیت و جنس را به دست مشتریان برساند زیرا این محصولات بیشتر برای کودکان ارائه شده و با توجه به حساسیت های موجود باید ضخامت و مقاومت بالایی هم داشته باشد. این استخر هم از رویه ای با جنس PVC و همین طور روکش پلی استر شکل گرفته است که قطعا از با دوام ترین جنس های موجود در بین استخر های بادی می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک بزرگ بست وی طرح پارک آبی یک محصول کامل و جذاب است که قطعا برای تفریح آبی کودکان بالای 5 سال خصوصا در فصول گرم سال فوق العاده مناسب می باشد که با توجه به قیمت بی نظیر این محصول می توانید ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 5 کودک
طول 448 سانتی متر
عرض 311 سانتی متر
ارتفاع 266 سانتی متر
جنس بدنه بادی PVC
جنس روکش پلی استر
جنس کف PVC دو لایه و پلی استر
پمپ دارد
نوع پمپ برقی
ساک حمل  دارد
سایر ویژگی ها دارای سرسره بادی
 دارای محافظ بادی
 دارای آبپاش متصل به بدنه
 دارای پله و سکوی بالا رونده
 راه اندازی سریع در کمتر از 2 دقیقه
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پمپ باد برقی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...