استخر بادی کودک بست وی طرح اسب تک شاخ

bestway 53097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح اسب تک شاخ یک محصول جدید است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان خصوصا در فصول گرم سال بسیار عالی به شمار می رود. در خصوص ویژگی های این محصول می توان عنوان کنیم که رنگ جذاب و خاص این محصول قطعا باعث افزایش روحیه کودکان خواهد شد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد تاج می باشد که نشان دهنده خلاقیت در طراحی این کالا می باشد. در بخش دیگری از این استخر شما می توانید سرسره بادی این محصول را مشاهده نمایید که از دو رنگ ابی و بنفش طراحی شده و یک تفریح مهیج دیگر به شمار خواهد رفت.

بخش دیگری از این استخر را هم یک ابپاش بادی شکل داده است که از مزایای مهم این استخر به شمار می رود. طراحی این محصول نیز برگرفته از یک اسب تک شاخ می باشد که با رنگ سفید و زیبای خود جلوه این محصول را زیباتر کرده است. هم چنین این بخش دارای یک عدد حلقه گرد هم می باشد که باعث شده تا با توجه به دارا بودن چندین توپ بادی در کنار این محصول بتوانید به سادگی یک بازی جذاب دیگر را هم در اختیار کودک خود قرار دهید. این محصول فوق العاده قابل راه اندازی اسان می باشد که با قیمت عالی و تخفیف فوق العاده این محصول پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید.

استخر بادی کودک بست وی طرح اسب تک شاخ

استخر بادی کودک بست وی طرح اسب تک شاخ یک محصول نوین و جدید است که طراحی این محصول باعث شده تا بسیاری از افراد مجذوب ان شوند. در همین راستا باید عنوان کنیم که رنگ بندی شاد و زیبا و همین طور استفاده از انواع وسایل بادی جهت ایجاد یک تفریح مهیج برای کودکان از سری خصوصیات فوق العاده این استخر به شمار می رود. هم چنین از نظر جنس بدنه هم این محصول فوق العاده با کیفیت است که در همین رابطه قصد داریم تا در این مطلب به ان بپردازیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین بحث در خصوص این محصول به طراحی ان تعلق می گیرد که باعث شده تا یک محصول مهیج و جذاب را شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار این محصول به صورت منحنی شکل گرفته است که این عامل باعث شده تا از نظر ساختار با بسیاری از استخر های موجود در بازار متفاوت باشد. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این استخر به بحث امکانات ان تعلق می گیرد که به جرات می توان این محصول را از این نظر کاملا خاص دانست. در همین راستا باید عنوان کنیم که این استخر از نظر امکانات دارای یک عدد تاج در بخش بالایی خود می باشد که باعث زیبایی این محصول شده است. هم چنین دارا بودن یک عدد سرسره بادی و مواج نیز در کنار این استخر یکی دیگر از ویژگی های این استخر به شمار می رود. در کنار این نکته باید به بهره مندی از یک عدد ابپاش در بخش جلویی این محصول هم اشاره کنیم که طرحی شبیه به اسب تک شاخ را داراست که باعث چشم نواز تر شدن این استخر شده است. بهره مندی از یک عدد حلقه گرد و چندین توپ بادی هم در کنار بسته بندی این استخر باعث شده تا از نظر امکانات و تفریح کودک شما یک محصول تمام عیار را در اختیار داشته باشد. هم چنین رنگ  اصلی این استخر سبز می باشد که یک رنگ کاملا خاص بوده و در کنار رنگ های ابی ، بنفش ، زرد و سفید ترکیب رنگی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده اند.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این محصول نیز یکی دیگر از موارد مهمی است که باعث شده تا در کنار امکانات ، زیبایی های ظاهری و همین طور خصوصیات فنی این محصول ، مشتریان بتوانند به ان اطمینان کرده و این استخر را خریداری کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش اصلی رویه این استخر از جنس PVC طرح چرم طراحی شده است که هم مقاومت بالایی دارد و هم از نظر طرح و زیبایی ، بسیار جذاب می باشد. هم چنین باید به بخش های کناری این استخر هم اشاره کنیم که دقیقا از همین جنس شکل گرفته است. بخش دیگر این محصول هم کف این استخر است که از نوع دو لایه طرح دار بوده و بسیار ضخیم می باشد.

شیوه راه اندازی محصول

برای راه اندازی این استخر شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس از تهیه این پمپ باد حال شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی این کالا کنید. شیوه راه اندازی این استخر هم به این صورت است که شما می بایست با استفاده از پمپ باد و از طریق دریچه های باد این محصول اقدام به این کار کنید. تمام این فرایند نیز کمتر از پنج دقیقه زمان خواهد برد. هم چنین پس از انجام این کار حال می توانید با پر کردن اب داخلی این استخر نیز کودک خود را در داخل این استخر جای داده و او را مشغول بازی و تفریح کنید.

جمع بندی و شیوه خرید محصول

استخر بادی کودک بست وی طرح اسب تک شاخ یک محصول فوق العاده کامل و ایده ال است که با بهره مندی از خصوصیاتی که به ان ها اشاره کردیم باعث شده تا یک استخر کامل را شاهد باشیم. در همین راستا نیز باید عنوان کردکه این استخر دارای قیمت فوق العاده ارزان می باشد که فروشگاه اینتکس هم اکنون آن را موجود کرده و می توانید با سفارش این محصول به سرعت و در کمترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 220 لیتر
طول 274 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...