استخر بادی کودک به همراه پک اردک

B078HQL2HS

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک به همراه پک اردک از سری استخر های بادی مفرح و شاد کودکان است که در کنار استخر بادی پکیج اسباب بازی هایی چون اردک بادی و نوک های اردک که قابلیت نصب بر روی صورت را دارند قرار دارد ، این اسباب بازی ها از جنس پلاستیک هستند و اردک های موجود در کنار محصول به صورت بادی بوده و قادر هستند بر روی آب شناور بمانند . تعداد اردک های موجود در این محصول 20 عدد و تعداد نوک ها به 12 عدد می رسد ، به همین دلیل می توان از این استخر و اسباب بازی های همراه آن در جشن هایی مانند جشن تولد استفاده کرد . ابعاد استخر نیز در جدول زیر درج شده است . جنس بدنه استخر بادی کودک فوق از pvc رنگی با لایه های شفاف ساخته شده است که پس از پر شدن آن توسط آب و برخورد نور می تواند محیطی با نشاط و دوست داشتنی را پدیدار کند . این محصول از نظر رده سنی برای کودکان بالای 24 ماه یعنی 2 سال طراحی شده است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی آن ها باشد . شما عزیزان حتی می توانید از این استخر به عنوان وان بادی و حتی به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کنید ، این محصول همچنین دارای دفترچه راهنما و نیز برچسب تعمیرات رایگان بر روی خود است که می توانید از آن ها در مواقع لزوم استفاده کنید ، برای خرید این محصول با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

استخر بادی کودک به همراه پک اردک

استخر بادی کودک به همراه پک اردک یک مجموعه ابی و بادی برای تفریح کودکان بالاتر از 2 سال بوده که با طول عمر بالا و قیمت ارزان روانه بازار شده است. این استخر بادی کودک از رنگگبندی بدنه شادی برخوردار بوده و دارای یک پک 12 عددی اردک می باشد. به همین دلیل کودک می تواند تفریح خوبی را تجربه کند. لازم به ذکر بوده این استخر بادی امکان تعمیرات را نیز دارد. برای آشنایی با استخر بادی و تجربه خریدی اسان و مطئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با نقد و بررسی این استخر بادی کودک همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

اولین پارامتر مهم و اساسی در زمان خرید محصولات قابل استفاده برای کودکان و خرد سالان توجه به ظاهر محصولات به شمار می رود. زیرا کودکان همیشه جذب محصولی با رنگنبدی شاد و ظاهری فانتزی می شود. این استخر بادی کودک نیز ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که دیواره ان از دولایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها مجهز به یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان هستند. دیواره استخر بادی شفاف بوده و بر روی ان دایره های رنگارنگی در طیف صورتی و زرد و ابی به چشم می خورد. کف استخر بادی مات بوده و رنگی ابی دارد. این بخش نیز از طرح های هندسی رنگارنگی با توجه به علاقه کودک به چشم می خورد. در داخل بسته بندی محصول یک بسته اردک پلاستیک 12 تایی وجود دارد. نوک این اردک ها پرتابل بوده و قابلیت نصب بر روی صورت کودک را دارا می باشد. از این محصول می توانید به عنوان وان حمام و یا استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز اسیب با یک تعمیر اسان اقدام به استفاده مجدد از استخر بادی نمایید.

کیفیت و طول عمر استخر بادی کودک

طول عمر مفید و بالای کالا مستلزم تولید بدنه ان محصول از مرغوب ترین نوع مواد اولیه می باشد. به همین دلیل بدنه این استخر بادی کودک را از بهترین نوع پی وی سی شفاف تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه ضدحساسیت بوده و استحکام بالایی دارد. کف استخر بادی نیز از نوع پی وی سی دولایه است. زیرا این بخش همیشه با سطح زمین در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد.  اردک های محصول نیز جنس بدنه پلاستیک با رنگ ثابت دارند. از این نوع جنس بدنه می توانید در فضاهای باز نیز استفاده کنید. زیرا جنس بدنه باکیفیت این محصول در اثر تماس با دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید دچار اسیب نشدهو طول عمر بالایی دارد.

حمل و راه اندازی استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک دارای 2 کیلوگرم وزن بدنه بوده که موجب شده به راحتی در تمام سفر ها نیز حمل شود. محصولات بادی اغلب روش های راه اندازی مشابه و اسانی دارند. این استخر بادی فاقد پمپ باد بوده پس برای استفاده از ان نیاز به خرید یک پمپ باد استاندارد مخصوص لوازم بادی وجود دارد. برای راه اندازی این استخر بادی کودک ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن استخر نمایید. در نهایت با جاری کردن اب به داخل مخزن محصول به کودک خود تفریحی مهیج هدیه دهید.

روش های نگهداری استخر بادی و خدمات پس از فروش

این استخر بادی طول عمر بالایی داشته و با رعایت چند نکته ساده می توانید سال ها از ان استفاده کنید. برای حفظ کیفیت بدنه محصول لازم بوده هرگز بر روی دیواره های ان پرش و یا ضربه وارد نسازید. همچنین از وارد کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. برای حفظ دوام بدنه می توانید بعد از هربار استفاده محصول را جمع اوری کنید. برای احترام به اعتماد شما نمایندگی رسمی اینتکس خدمات پس از فروشی برای محصول در نظر گرفته است. این استخر بادی کودک از زمان خرید دارای 48 ساعت مهلت تست وتعمیر است. همچنین در صورت بروز اسیب می توانید استخر بادی فرزند خود را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک به همراه پک اردک محصولی پرکاربرد با ساختاری پرتابل و طول عمر بالا است. برای خرید استخر بادی می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت تهران اینتکس استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 150 لیتر
قطر 140 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 2  کیلوگرم
جنس اردک  Plastic
جنس استخر PVC با رویه شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین کودکان از 24 ماه به بالا
دارای بدنه دو لایه
دارای وزن و حجم کم
دارای 20 عدد اردک بادی
دارای نوک اردک قابل نصب بر روی صورت
استفاده به عنوان وان بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...