استخر بادی کودک اینتکس

intex 30025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس یکی دیگر از تولیداتی است که به زیبایی هر چه تمام تر تولید شده و کودکان با دیدن ان قطعا روحیه بالایی را کسب خواهند کرد. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا به صورت سه لایه طراحی شده است که این لایه ها بر روی هم قرار گرفته و ساختار کلی این محصول را شکل داده اند. هم چنین طرح و نقش چندین خرس و زنبور و حیوان دیگر هم با ابعاد گوناگون و در فواصل مختلف بر روی این محصول دیده می شود که باعث زیباتر شدن این استخر گردیده است. راه اندازی این کالا هم به وسیله یک عدد پمپ باد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود که با خیال راحت می توانید این کار را انجام دهید. هم چنین از این محصول در داخل منزل ، حیاط و یا هر محل دیگری می شود به سادگی استفاده کرد و لذت داشتن این کالا را تجربه نمود. اگر قصد خرید این محصول را هم اکنون از طریق نمایندگی اینتکس آن را در سبد خرید خود قرار دهید.

استخر بادی کودک اینتکس با ساختاری مستطیل شکل و عمق نسبتا زیاد به بازار عرضه شد. این اسخر بادی بر خلاف نمونه های مشابه دارای ابعاد کوچک و ارتفاعی بلند است. از این محصول برای مکان های متنوع می توانید استفاده کنید. در این مطلب به تحلیل کامل ویژگی های این محصول جدید می پردازیم تا شما را برای یک خرید اسان راهنمایی کنیم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحان خوش ذوق شرکت اینتکس با توجه به گروه سنی مصرف کننده همواره سعی داشته اند تا محصولی ارائه دهند که مناسب روحیات ان ها باشد. این استخر بادی نیز به دلیل ان که جهت استفاده کودکان طراحی گردید دارای ظاهری فانتزی و جذاب است. زیرا کودکان با ینگونه بدنه احساس بهتری دریافت می کنند. ساختار این محصول از سه لایه تشکیل می شود که توسط دریچه های مجزا راه اندازی خواهند شد. لایه زیرین این محصول سبز رنگ و دو لایه بالا ابی رنگ به همراه طرح هایی فانتزی تولید می شود. لبه بالایی این استخر بادی نیز از یک ابی تیره تشکیل شده که تضاد چشم نوازی ایجاد می کند. رنگ بدنه داخلی و کف محصول نیز کاملا یک دست ابی است.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصول نشان دهنده کیفیت بالای ان بوده و از جمله الویت های انتخابی برای مصرف کنندگان است. به همین دلیل شرکت اینتکس در فرایند تولید سعی می نماید تا از بالاترین کیفیت های استاندار جهانی استفاده نماید. در همین راستا باید بیان کنیم که جنس بدنه محصول PVC با رویه طرح چرم انتخاب شده است. این جنس در برابر تغییرات جوی هوا بسیار مقاوم بوده که دماهای متفاوت اب استحکام ان را تحت تاثیر قرار نمی دهد. کف محصول نیز از PVC دولایه تولید شده تا علاوه بر نرمی و راحتی کودکان در هنگام بازی تضمینی بر طول عمر این استخر بادی باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد استخر بادی کودک با توجه به فضای در اختیار مصرف کنندگان از جمله عوامل مهم برای خریذ محصول به حساب می رود. در همین راستا لازم است بیان شود که این استخر بادی در طولی با حدود 130 سانتی متر در عرضی با 92 سانتی متر تولید شده که ارتفاع بالاترین حد ان 52 سانتی متر می باشد. وزن این محصول که در حدود 3 کیلوگرم بوده برای شما امکانی ایجاد می کن تا در سفر نیز به راحتی ان را همراه خود داشته باشید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

استخر بادی کودک جذاب اینتکس همان طور که گفته شد ساختار سه لایه دارد. جهت راه اندازی محصول کافی ست هر لایه توسط دریچه باد اختصاصی خود به پمپ باد متصل شود. خواهید دید که محصول با صرف زمانی بسیار کوتاه اماده استفاده می شود. این محصول بادی برای حفظ طول عمر خود نیاز داشته تا از وارد شدن فشار زیاد به بدنه و همچنین فرو بردن اجسام نوک تیز به بدنه ان جدا خودداری شود.

جمع بندی

استخر بادی کودک اینتکس محصولی با طراحی فانتزی و زیبا بوده که در بالاترین کیفیت به بازار عرضه شد. شما از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. با توجه به ویژگی های اسن استخر بادی امکانی ایجاد شده تا درفضای باز و مسافرت یک نمونه ایده ال برای کودکان باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این استخر بادی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 189 لیتر
طول 130 سانتی متر
عرض 92 سانتی متر
ارتفاع 52 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...