استخر بادی کودک جیلونگ

jilong 50870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه با طرح موجودات دریایی از سری استخر های بادی تفریحی از شرکت جیلونگ برای سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد دما و فشار می باشد. محصولی شیک و کودک پسندانه که می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی برای استحمام در حمام مورد استفاده قرار گیرد.

این کالا به صورت سه لایه ای طراحی شده که هر کدام از لایه های بادی بدنه به صورت مجزا باد شده و راه اندازی می شوند. همچنین قسمت کف نیز از PVC ساده می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر داشتن وزن بسیار سبک و قابل حمل بوده و توسط انواع پمپ های باد دستی کوچک نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی کودک جیلونگ کد محصول : jilong 50870 استخر بادی کودک جیلونگ محصولی پر طرفدار و دوست داشتنی برای کودکان است چرا که با استفاده از آن ها می توان بستر ها و استخر های آب و یا توپ را برای خود در هر فصل داشته باشند . آب تنی و آب بازی یکی از بازی های شاد و دوست داشتنی است که حتی بزرگسالان نیز علاقه زیادی به آن دارند .

استخر های بادی بسیار ایمن بوده و قابلیت حمل آسان دارند ، از این رو می توانید پس از هر بار استفاده آن را جمع کرده و نگهداری کرد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک جیلونگ ، شما خریداران گرامی را به صورت کامل راهنمایی کنیم تا با اطلاعات کافی خرید خود را از فروشگاه اینتکس انجام دهید . طراحی و ساخت استخر بادی برای بیشتر خریداران استحکام و کیفیت بدنه بسیار مطرح است ، لازمه بدنه محکم و مقاوم استخر های بادی نیز به نوع طراحی و شرکت سازنده آن بستگی دارد .

جیلونگ یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش استخر بادی می باشد که محصولات بادی آن در سراسر دنیا به فروش می رسد ، دلیل شناخته شدن محصولات این شرکت نیز نوع طراحی بسیار خوب استخر های بادی آن است . به عنوان مثال استخر بادی کودک جیلونگ از طراحی سه لایه برخوردار می باشد ، این نوع طراحی که بیشتر در ساخت استخر های بادی گرد استفاده می شود باعث دوام بیشتر بدنه استخر می شود . دیواره های بیرونی این استخر به همراه بالا ترین حلقه بادی آن دارای طرح چاپی می باشد که به زیبایی استخر افزوده است .

جنس استخر بادی جیلونگ ، اینتکس و بست وی به همراه برخی از شرکت های دیگر که به عنوان معتبرترین شرکت های سازنده محصولات بادی می باشند بیشتر محصولات خود را از اجناس درجه یکی مانند pvc تولید می کنند ، این اجناس که شباهت زیادی به مواد لاستیکی دارند بر خلاف مواد پلاستیکی از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده اند به همین خاطر کاملا سازگار با محیط زیست هستند و ضرری برای پوست و سلامت آن ندارند ،

بنابراین کودکان با خیال راحت می توانند از استخر استفاده کنند . قسمت کف این استخر به صورت غیر بادی ساخته شده است اما جیلونگ برای کف استخر نیز از پی وی سی دولایه استفاده کرده است . نحوه راه اندازی استخر بادی با توجه به طراحی که در بخش اول متن به آن اشاره شد ، استخر بادی کودک جیلونگ فوق دارای سه حلقه بادی پرس شده می باشد که هر یک از آن ها دارای مخان باد شونده جداگانه می باشد ، به همین دلیل شما باید هریک از حلقه را به صورت جدا باد کنید . برای باد کردن این استخر می بایست از پمپ های بادی استفاده کنید که سری آن سوزنی و باریک باشد .

در صورتی که استخر بادی خود را در خارج از خانه و در حیاط استفاده می کنید از یک زیرانداز ضخیم و نرم استفاده کنید تا کف استخر آسیب نبیند . میزان آب این استخر 74 لیتر است که این ظرفیت ظرفیتی استاندارد برای استخر بوده و تقریبا 90% آن را پر می کند . به صورت چشمی می توان گفت که آب می بایست تا بالای حلقه دوم برسد و نه بیشتر از آن . تعمیرات استخر بادی از معایب استخر های بادی در کنار مزیت های زیادی که دارد می توان به آسیب پذیر بودن بدنه استخر اشاره کرد ، با آسیب دیدن استخر بادی ، باد آن خالی شده و بر عملکرد محصول تاثیر خواهد گذاشت ، با این حال اگر آسیب دیدگی استخروسیع نباشد و یا پارگی آن در حد چند سوراخ کوچک یا تقریبا بزرگ باشد می توانید استخر را تعمیر کنید .

برای تعمیر استخر بادی نیاز است تا بسته های تعمیراتی مخصوص استخر را تهیه کنید . این بسته ها توسط فروشگاه اینتکس نیز به صورت مجزا به فروش می رسد ، پس از خرید این بسته ها می توانید اقدام به پنچرگیری استخر بادی کنید . در دفترچه راهنمای محصول نحوه تعمیر صحیح استخر آورده شده است . البته شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیر به فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

نوعخانگي
ظرفيت 74 ليتر
قطر 91 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 490 گرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای کف ساده از PVC
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...