استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی

jilong 30010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی از نمونه استخر های بادی لوبیایی شکل فروشگاه اینترنتی اینتکس است که با کیفیت بسیار بالا توسط کمپانی بزرگ جیلونگ طراحی شده است . این استخر بادی دارای ابعاد بزرگ و مناسب برای تفریحات آبی کودکان است که می توانید با خرید آن بستری ایمن و جذاب آبی را در خانه و محیط های بیرون از خانه برای آب تنی و بازی های پر نشاط فراهم کنید . جیلونگ استفاده از این استخر بادی را برای کودکان بالای 6 سال مناسب دانسته است چرا که عمق 46 سانتی متری محصول می تواند برای کودکان زیر 6 سال کمی دشوار و حتی خطرناک باشد . ساختار استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی به صورت دو طبقه بوده و در هر لایه خود دارای یک دریچه هوا می باشد تا از آن طریق بتوانید محصول را راه اندازی کنید . جیلونگ برای ساخت محصول فوق از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت pvc استفاده کرده است که نسبت به طراحی محصول از پی وی سی طرحدار ، شفاف و طرح چرم در قسمت های مختلف آن استفاده کرده است . با توجه به وزن کمی که استخر بادی فوق دارد شما می توانید حتی استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی را در سفر ها نیز به همراه خود برده و در محیط های بیرون نیز از استخر بادی استفاده کنید . در کنار محصول بسته تعمیراتی قرار گرفته است که در صورت سوراخ شدن استخر می توانید بدنه را ترمیم کنید .

استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی از نمونه استخر های بادی با کیفیت و مرغوب کمپانی بزرگ جیلونگ می باشد که در طرح آکواریوم و موجودات دریایی طراحی و تولید شده است . این استخر لوبیایی محصولی کاملا اورجینال و اصل است و دارای کیفیت بدنه استاندارد می باشد به همین دلیل سال های سال می توان از آن استفاده کرد . در ادامه مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی های بیشتر استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی آشنا کنیم و محصول فوق را نقد و بررسی کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از فاکتور های مهمی که بیانگر کیفیت و استحکام محصولات بادی می باشد نوع طراحی و آرگونومی ساخت محصول است ، جیلونگ نیز با تجربه کاری بسیار بالایی که دارد استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی را با طراحی بسیار عالی و آرگونومی ساخت دو طبقه ای طراحی و تولید کرده است . دیواره های این استخر بادی به صورت لایه های شفاف و کدر ساخته شده است که با طراحی موجودات دریایی منظره ای زیبا و دوست داشتنی را ایجاد کرده است تا برای کودکان نیز جذاب باشد . این استخر بادی از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است که هر یک از لایه ها دارای مخزن باد شونده جداگانه می باشد به همین دلیل بایستی هر دو حلقه بادی را باد کنید تا استخر راه اندازی شود . 

جنس بدنه

جیلونگ برای ساخت استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی از جنس pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها از نمونه اجناس بسیار با کیفیت و مرغوب است که شرکت های معتبر و بزرگ برای تولید محصولات اورجینال و با کیفیت خود از آن استفاده می کند . پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی و غیر سمی تولید شده اند به همین دلیل هیچگونه حساسیت های پوستی را برای کودکان در پی نخواهد داشت ، همچنین قدرت کشسانی بسیار عالی و ضخامت عالی آن ها باعث شده است تا بهترین محصولات بادی را از pvc بسازند . جیلونگ برای ساخت این محصول از لایه های 0.28 ملی متری استفاده کرده است که به برای زیبا تر کردن محصول از pvc های شفاف ، طرح دار و طرح چرم برای ساخت استخر استفاده کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

استخر های بادی در ابعاد مختلفی تولید شده اند که به نسبت ابعادی که دارند برای سنین مختلف قابل استفاده می باشند این استخر بادی نیز در ابعاد ( طول : 168 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و عمق : 46 سانتی متر ) ساخته شده است که جیلونگ استفاده از آن را برای کودکان بالای 6 سال مناسب دانسته است چرا که عمق 46 سانتی متری ممکن است برای کودکان زیر 6 سال خطرناک باشد . وزن کلی این استخر بادی در بسته بندی خود به 2 کیلو 250 گرم می رسد و همچنین استخر فوق ظرفیت 237 لیتری دارد که می توانید به سرعت این میزان را پر کرده و یا آن را خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی همانطور که گفته شد به صورت ساختار دو طبقه طراحی شده است به همین منظور شما باید هر دو حلقه را با استفاده از پمپ باد پر کنید ، برای اینکار شما باید از پمپ های باد دستی با سری سوزنی استفاده کرده و آن را به دریچه هوای استخر متصل کنید و سپس آن را باد کنید ، در هنگام باد کردن از فشار دادن بدنه استخر جلوگیری کنید ، نباید همزمان با باد شدن استخر داخل آن را نیز پر کنید . استفاده از یک زیر انداز می تواند از آسیب دیدگی و ساییدگی کف استخر جلوگیری کند مخصوصا زمانی که قصد استفاده از استخر در محیط های بیرون دارید . در صورت سوراخ شدن استخر بادی خود نگران نباشید چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی اقدام به پنچر گیری استخر بادی خود کنید .

سخن پایانی

در کنار محصول بسته تعمیراتی مخصوص تعمیر استخر بادی قرار گرفته است که شامل برچسب و چسب مخصوص می باشد که می توانید با استفاده از آن اقدام به پنچر گیری استخر بادی خود کنید . فروشگاه اینتکس استخر بادی کودک جیلونگ طرح موجودات دریایی را با ضمانت سلامت و گارانتی 48 ساعته تعمیر با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

نوعخانگي، سفري
ظرفيت 237 ليتر
طول 168 سانتي متر
عرض 105 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي : 2.25 کيلوگرم
 داراي ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنين بالای 6 سال
 قبلیت حمل آسان
اقلام همراه برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...