استخر بادی کودک جیلونگ مدل giant

B00B7N07SY

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک جیلونگ مدل giant از نمونه استخر های بسیار با کیفیت و دوست داشتنی کمپانی جیلونگ می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این استخر وسیله ای ایده آل برای تفریحات آبی کودکان در خانه و در سفر ها می باشد که می توانید با هزینه بسیار کم آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، برای خرید این محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید . این استخر بادی از بدنه pvc طرح چرم ساخته شده و کیفیت بسیار عالی دارد ، همچنین بخش های دیگر آن یعنی کف و دیواره های کناری محصول نیز از همین جنس است ، از مهم ترین ویژگی های این استخر بادی می توان به کف بادی محصول اشاره کرد ، وجود این کف بادی باعث شده است تا کودکان بتوانند با ایمنی بیشتر به آب تنی و تفریحات آبی بپردازند چرا که در صورت افتادن با کف نرم و انعطاف پذیر برخورد می کنند و هیچگونه آسیبی به آن ها وارد نمی شود . وزن بسته بندی این استخر بادی کودک 1.4 کیلوگرم است و از آن جا که وزن بسیار کمی دارد به راحتی می توانید استخر را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . ابعاد کوچک این محصول باعث شده تا استخر تنها برای نوزادان و کودکان کم سن مناسب باشد ، پس اگر به دنبال استخری ایده آل برای فرزندان خود هستید بی شک این محصول بهترین گزینه برای شما خواهد بود .

استخر های بادی طرح های مختلفی دارند ، ولی در میان این تنوع بالا، استخر هایی که به صورت مستطیلی ساخته شده اند، بسیار جذاب هستند و می تواند به کودکان فضای بیشتری را برای بازی و تفریح بدهد. بنابراین کودکان می توانند راحت تر بر روی آب شناور بمانند و خود را به اطراف حرکت دهند. البته استخر بادی کودک جیلونگ ابعاد خیلی بزرگی ندارد ، ولی با توجه به طول 163 سانتی متری و عرض 103 سانتی متری خود ، فضای مناسب و کافی را برای کودکان خواهد داد. حتی چند کودک می توانند با هم از این استخر استفاده کنند، بدون اینکه کمبود فضایی را احساس کنند. ابعادی که استخر بادی جیلونگ دارد، باعث خواهد شد تا در صورت عدم داشتن فضای بزرگ در حیاط خانه، بتوانید این محصول را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی و سرگرمی شوند. 

برای راه اندازی استخر باید در ابتدا زمین را تمیز کنید و یک زمین صاف و بدون شیب را انتخاب کنید . با استفاده از یک زیرانداز می توانید از صدمه دیدن استخر بادی جلوگیری کنید، به خصوص استخر بادی کودک جیلونگ که دارای کف بادی بوده و بیشتر در معرض آسیب دیدگی ها قرار دارد. پس از آن باید استخر را کامل پهن کنید و قسمت های تا شده آن را باز نمایید تا نوبت به باد کردن ان برسد. برای باد کردن می توانید از پمپ باد استفاده نمایید. پمپ های باد گزینه فوق العاده ای برای شما خواهد بود تا بتوانید به خوبی و در سریع ترین زمان استخر را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی شوند. در هنگام باد زدن استخر ، دقت داشته باشید که باد زیادی به استخر نزنید که منجر به آسیب دیدن محصول خواهد شد.

استخر بادی کودک جیلونگ مدل giant

استخر بادی کودک جیلونگ مدل giant یکی از مدرن ترین و پر طرفدار ترین محصولاتی است که در این سال ها به دست مشتریان رسیده است. این محصول با بهره گیری از کیفیت خوب و هم چنین ارگونومی ساخت جذابی که دارد باعث شده تا مشتریان و افراد گوناگون با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و دست روی ان بگذارند. با علم به این موضوع و با توجه به تمامی این موارد در این مطلب قصد داریم تا به صورت جامع این محصول را از تمامی جنبه ها مورد نقد قرار دهیم پس ما را تا انتها یاری نمایید...

نوع طراحی و ساختار محصول

طراحی این محصول را باید در دسته بندی خاص ترین و جذاب ترین استخر های تولید شده در بازار جای داد. ساختار لوبیایی شکل این محصول که به جرات می توان این نام را بهترین اسم به نوع طراحی این استخر برشمرد سبب شده تا یک استخر زیبا و چشم نواز را شاهد باشیم. در کنار این موارد اگر بخواهیم به صورت جزئی به خصوصیات این استخر اشاره کنیم باید به این نکته بپردازیم که تولید و شکل گیری اصلی این محصول از دو رنگ ابی و سفید می باشد که قرار گیری این دو رنگ باعث ایجاد یک محصول دیدنی شده است. دارا بودن کف بادی این استخر هم باعث تمایز این استخر با دیگر استخر های کودکان می باشد که قطعا خردسالان هم می توانند با توجه به این عامل با خیال راحت و بدون در نظر گرفتن احتمال اسیب دیدن در داخل این محصول از ان استفاده کنند. در کنار این موارد سادگی در راه اندازی این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که نقطه قوت این محصول به شمار می اید.

کیفیت و جنس بدنه

این محصول قابلیت های جذابی دارد که بر اساس ان شما قادر خواهید بود تا استفاده های متعددی از این محصول داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که اولین نکته بحث دارا بودن کف بادی این استخر بادی است که کیفیت بالای این محصول را می رساند. هم چنین تولید رویه چرم این محصول در کنار بهره گیری از جنس PVC این استخر نیز باعث شده تا یک محصول کامل را از این بابت شاهد باشیم. در کنار این موارد ساختار بخش کف این استخر هم به صورت دو لایه بوده و باعث شده تا بتوانید با اطمینان کامل این استخر را حتی برای استفاده به عنوان محل خواب نوزاد خود هم انتخاب کنید.

نحوه راه اندازی

اگر به بخش کناری این استخر توجه کنید می توانید متوجه این موضوع شوید که این کالا دارای یک عدد محفظه باد می باشد که باد کردن و راه اندازی این محصول از طریق ان انجام خواهد شد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما برای راحتی در انجام فرایند باد کردن این محصول نیاز به تهیه یک عدد پمپ باد خواهید داشت زیرا این استخر این اپشن را دارا نمی باشد. پس از خرید این پمپ نیز کلیه فرایند باد کردن این محصول در کمتر از 2 دقیقه انجام می شود که در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

شیوه مراقبت از محصول

مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان است که با رعایت یک سری نکات ابتدایی می توانید به بهترین شکل ممکن این پروسه را انجام داده و از این بابت خیالتان راحت شود. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که مهم ترین عامل در حفظ و حراست از این استخر دور کردن و عدم نزدیکی ان به اشیا داغ و سوزان و همین طور موارد نوک تیز و سفت و سخت می باشد که این موارد همگی قادرند تا اسیب های فوق العاده حساس و جدی را به این استخر وارد کرده که گاها غیر قابل ترمیم و جبران هستند. هم چنین می توانید با رجوع به دفترچه راهنمای این محصول بهترین و کامل ترین شیوه های مراقبت از این محصول را هم یاد گرفته و ان ها را بر روی این محصول به کار گیری نمایید.

نحوه ثبت سفارش

شما می توانید با چند کلیک ساده این محصول را در سبد خرید خود جای داده و سپس فرایند خرید خود را تکمیل کنید. تمامی این موارد در کمترین زمان ممکن و از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس انجام خواهد شد که امیدواریم رضایت خاطر شما عزیزان را هم به همراه داشته باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 115 لیتر
طول 163 سانتی متر
عرض 103 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 مناسب برای نوزادان و کودکان کم سن
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...