استخر بادی کودک دارای توپ بست وی

bestway 54170

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دارای توپ بست وی محصولی جدید از این کمپانی بزرگ بوده که با توجه به قابلیت بالای خود می تواند کودکان را در طولانی مدت به خود مشغول سازد. این محصول دارای بدنه از جنس وینیل بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. زیرا این جنس بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی مقاوم  بوده و دماهای متفاوت اب نمی تواند ان را دچار مشکل سازد. به همین دلیل در فضای باز نیز می توانید از این محصول استفاده نمایید. دیواره های عریض محصول امنیت کودکان را د رعین بازی فراهم اورده است. در دو طرف محصول دو دروازه تعبیه شده که کودکان باید توپ های بدون پلیسه محصول را به داخل محفظه های این دریچه ها پرتاب نمایند. این محصول ساختاری دو لایه داشته و در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از پمپ باد استاندارد و دریچه باد طراحی شده بر روی بدنه قابل راه اندازی می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات برای اسیب های احتمالی قرار داده شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک دارای توپ بست وی محصولی با کیفیت و مناسب استفاده در سفر و فضای باز و خانگی بوده که به تازگی توسط این کمپانی بزرگ به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با طراحی متفاوت و ارگونومی ساخت جالب خود توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. این استخر بادی با توجه به ابعاد استاندارد بدنه برای استفاده همزمان دو الی سه کودک همزمان مناسب می باشد. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی این استخر بادی در تمامی زوایا یک راهنمای خرید جامع در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما نیز به دنبال خرید محصولی زیبا و جذاب برای کودک خود هستید توصیه می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مرتبط با کودکان نیاز به دقت بالایی در زمینه طراحی و ارگونومی ساخت داشته تا علاوه بر ایجاد سرگرمی مفید برای ان ها به محبوبیت قابل قبولی نیز دست یابد. از ان جا به ظاهر محصول و ساختار بدنه ان اولین بخشی بوده که نظر کودک را به خود جلب می کند نواوری در این بخش بسیار حائز اهمیت بوده است. این محصول مستطیل شکل بوده و ساختاری دو لایه دارد. هر لایه از محصول دارای دریچه بادی مجزا برای راه اندازی می باشد. در بخش ابتدایی و انتهایی محصول به صورت کاملا قرینه دروازه ای تعبیه شده است. این دروازه ها دارای توری نیز می باشند. بر روی هر دروازه برچسبی نصب می شود که دارای سه ورودی با سه امتیاز متفاوت است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 5 عدد توپ پلاستیک بدون پلیسه وجود دارد. کودک با استفاده از این توپ ها و دقت نشانه گیری می تواند به سمت دریچه های دروازه ها پرتاب داشته باشد. این محصول امکان یک مسابقه شاد و پرهیجان را برای کودکان مهیا ساخته است. این محصول دارای عرض بالای کناره بوده که برای تیکه گاه کودک مناسب می باشد. رنگ بدنه محصول شامل بخش شفاف و ابی مات انتخاب شده تا ارامش را به کودکان هدیه دهد.

جنس بدنه

برای حفظ رضایت مشتریان و طول عمر بالای محصول نیاز به توجه ویژه در زمینه جنس بدنه وجود دارد. شرکت بست وی نیز برای احترام به حقوق مصرف کنندگان و دوام بالای محصولات همواره به این اصل پایبند است. این محصول از بدنه ای با جنس وینیل تولید می شود. این جنس دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته و وزن بدنه ان کم می باشد. از سویی دیگر این جنس بدنه در برابر تغییرات جوی اب و هوا و دماهای متفاوت اب دچار اسیب نشده به همین دلیل برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. لازم به ذکر بوده تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند اسیبی برای رنگ بدنه و استحکام ان ایجاد کند.

ابعاد و وزن

این محصول مستطیل شکل دارای طولی بالغ بر 237 سانتی متر و عرضی برابر 152 سانتی متر بوده به همین دلیل به راحتی 2 الی 3 کودک همزمان می توانند از ان استفاده نمایند. ارتفاع محصول تا بالاترین حد ان معادل 94 سانتی متر اعلام می شود. توجه داشته باشید مخزن محصول تا ارتفاع 40 سانتی متری توانایی نگهداری اب دارد. این محصول ظرفیت ابی معادل 462 لیتر را به سهولت دارا می باشد. این محصول وزن بدنی در حدود 6 کیلوگرم داشته که حمل و نقل ان را در سفر با اسودگی همراه می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

پس از دریافت محصول ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. این محصول دارای دو دریچه باد مجزا بوده که با استفاده از پمپ باد استاندارد و این دریچه ها محصول در کمتر از 3 دقیقه قابل استفاده می شود. سپس شلنگ اب را به داخل مخزن اب محصول قرار داده و از بازی کودکان لذت ببرید. برای حفاظت از این محصول هرگز از دیواره های ان به عنوان جامپینگ استفاده نکرده و اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نسازید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای موفع ضرور قرار داده شده است. محصولات بادی دارای گارانتی نبوده ولی این محصول توسط نمایندگی مرکزی اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست تعمیری می باشد. همچنین این نمایندگی خدمات پس از فروشی برای مشتریان در نظر گرفته تا در صورت اسیب محصول بتوانند برای تعمیرات کالای خود را به دفتر نمایندگی ارسال نمایند.

جمع بندی

استخر بادی کودک دارای توپ بست وی یک مجموعه بازی شاد برای تفریحات کودکان بوده که با قیمتی مناسب و بالاترین کیفیت عرضه شده است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 462 لیتر
طول 237 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 94 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 6 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...