استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال

bestway 54122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال از سری محصولات جذاب برای کودکان می باشد که توسط برند بست وی روانه ی بازار شد . این محصول دارای دو حلقه ی بسکتبال می باشد که کودکان علاوه بر آب تنی می توانند از این حلقه ها هم برای سرگرم کردن خود استفاده کنند . جنس این محصول وینیل می باشد که دارای ضخامت 0.27 میلی متری می باشد . کیفیت این محصول با توجه به رده ی سنی و ضخامت آن جزو محصولات بادی با کیفیت بالا به حساب می آید . به همراه این محصول دو توپ بسکتبال در اندازه ی کوچک نیز وجود دارد . این محصول قابلیت آب گیری تا 636 لیتر را داراست . همراه با این محصول بر چسب تعمییرات نیز وجود دارد که به هنگام بروز مشکل  میتوانید از این برچسب ها در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از ادامه ی روز خود استفاده کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را با کیفیت اورجینال از نمایندگی برند بست وی به نشانی تهران اینتکس خریداری کنید .

با توجه به موارد گفته شده، اگر کودک شما به همراه دوستان خود و یا خواهر و برادرش قصد استفاده از استخر های بادی را دارد، استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال بهترین گزینه برای آن خواهد بود. دلیل آن نیز کاملا مشخص است و با توجه به بازی بسکتبالی که در این استخر در نظر گرفته شده ، بهتر است که کودکان به صورت تیمی و به همراه دوستان خود از استخر استفاده کنند. البته زمانی که تنها هستند، خودشان نیز می توانند در استخر شنا کرده و پرتاب توپ به سمت تور بسکتبال داشته باشند. بزرگ بودن استخر بادی می تواند این اجازه را بدهد که کودکان بیشتری بتوانند به همراه یکدیگر از استخر بادی استفاده کنند. زمانی که استخر به طور کامل باد می شود، شما می توانید انتظار استخری با طول 237 سانتی متر را داشته باشید. 

این در حالی است که حتی عرض استخر نیز بزرگ بوده و به 152 سانتی متر می رسد. به همین دلیل است که شرکت بست وی نیز تور های بسکتبال را در دو طرف استخر قرار داده است تا کودکان بازی های بیشتر گروهی یا دو به دو را داشته باشند. ارتفاعی که این استخر بادی با در نظر گرفتن سبد ها دارد، به 94 سانتی متر می رسد و عمق 50 سانتی متری را می توانید از استخر بادی انتظار داشته باشید. اگر کودک شما سن پایین تری دارد ، می توانید برای ایمنی بیشتر، مقدار آب را کمتر در نظر بگیرید تا مبادا برای کودکان مشکلی پیش نیاید. کیفیت بالای استخر بادی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، به طوریکه حتی کودکان می توانند به دیواره های استخر تکیه دهند. استخر های بادی قابل تعمیر هستند و شما می توانید با برچسب تعمیرات و یا به کمک فروشگاه اینتکس ، استخر بادی را آپارات کنید. 

نقد و بررسی استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال

استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین استخرهای بادی کودک می باشد که در سال 2018 توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی با توجه به قیمت مقرون به صرفه و ابعاد ایده آلی که دارد به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ظاهری این استخر را به جرات می توان در سطح اول تمامی استخر های کودک دانست . به همین خاطر این محصول دارای محبوبیت بسیار بالایی در میان کودکان است . محفظه آب این استخر کودک به صورت مستطیل شکل می باشد که در دو طرف آن ، حلقه های بسکتبال وجود دارد و علاوه بر آب تنی می توانید درون آن بسکتبال آبی بازی کنید و در واقع به خوبی می تواند کودک را سرگرم نماید . دیواره های این استخر بادی کودک به صورت شفاف می باشد و حلقه های بسکتبال به رنگ سفید است که جلوه ویژه ای را به این محصول داده است . شیان ذکر است که در صورت درخواست شما عزیزان برای شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر استخر نمایید . همچنین باید بدانید که استفاده از برچسب تعمییرات نیازمند آموزش خاصی نمی باشد و برای رفع آسیب به راحتی می توانید اقدام نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه در استخر های بادی یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که در بخش دیواره های آن از نوع شفاف آن استفاده شده است . دیواره های شفاف زیبایی منحصربفردی را به استخر می دهد و از این رو به راحتی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . همچنین به منظور بالا بردن سطح اطمینان و استحکام این محصول در بخش کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که به راحتی می تواند فشار آب و وزن کودکان را مهار نماید . شایان ذکر است که تمامی درزهای موجود بر روی بدنه این استخر به صورت پرس شده است و خیال شما را از بابت باز شدن درزها به صورت کامل راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال به مشخصات ( طول : 251 سانتی متر ، عرض : 168 سانتی متر و ارتفاع : 102 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده بیش از یک کودک فراهم می آورد . لازم به ذکر است که ابعاد این محصول در حالت بسته بندی کوچک می باشد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . با توجه به این نکات این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای به همراه داشتن در مسافرت ها باشد . وزن این استخر بادی کودک بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین ظرفیت آب این محصول 636 لیتر می باشد که برای پر کردن از شیلنگ آب و برای خالی کردن استخر از آب می توانید از محفظه خروج آبی که بر روی بدنه آن تعبیه شده است استفاده نمایید .

جمع بندی :

این محصول دارای بدنه ای از جنس وینیل با کیفیت و مقاوم می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . ابعاد این استخر به گونه ای می باشد که مناسب برای استفاده در محیط های باز است و بیش از یک کودک به صورت همزمان می تواند به آب تنی درون این استخر بپردازد . ظرفیت آب این محصول بالغ بر 636 لیتر و وزن آن برابر با 5 کیلو گرم می باشد که برای حمل آن می توانید از بسه بندی مخصوص خود استفاده نمایید . شایان ذکر است که خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینتکس توسط کادری مجرب و کار آزموده انجام می شود و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . استخر بادی کودک دارای حلقه بسکتبال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگي
ظرفيت -
طول 237 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 94 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...