استخر بادی کودک دایره اینتکس

intex-12456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دایره اینتکس از محصولات آبی اینتکس بوده که برای کودکان بالای دو سال طراحی و تولید شده است. این استخر در زمان ورود به بازار طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. افرادی که می خواهند تا استخر زیبا، با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنند، ما به شما استخر بادی کودک دایره اینتکس را معرفی می کنیم. همیشه در وهله اول نگاه ها به سمت محصولی می رود که طراحی و ارگونومی زیبایی را دارا باشد و در قدم اصلی هر محصولی باید دارای جنس و کیفیت بسیار بالایی باشد تا کودکان به غیر از اینکه بتوانند بازی و تفریح آبی لذت بخشی را تجربه کنند، طول عمر آن استخر هم بالا باشد. به همین منظور این استخر طراحی گردی را داشته و سه محفظ برای باد کردن و راه اندازی این محصول وجود دارد. این محصول از دو رنگ آبی و سفید بوده و کف آن آن به صورت مواجی ساخته و طراحی شده است تا فرزند شما چندین ساعت درون این استخر مشغول بازی و و سرگرمی باشد بدون اینکه دچار خستگی شود. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و قطعا از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد. شما هم اکنون می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش و خریداری نمایید.

استخر بادی کودک دایره اینتکس

استخر بادی کودک اینتکس از محصولات زیبا و مقرون بصرفه شرکت نامدار و معروف اینتکس بوده که اکثرا این شرکت را با محصولات بادی اش میشناسند. استخر بادی کودک دایره اینتکس از محصولاتی است که هر کودکی می تواند تا ساعت ها درون آن به تفریح و بازی بپردازد و از این محصول و تفریح آبی خسته نشود. این محصول یکی از ایده آل ترین استخر های بادی کودکان می باشد. اما اگر قصد خرید این محصول را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از سفارش و خرید این محصول یک بار این مقاله را مطالعه بفرمایید زیرا ما در این مطلب قصد داریم تا با کمک و همراهی متخخص های خبره در محصولات شرکت های معروفی نظیر اینتکس و بسیت وی به بررسی این محصول پرداخته تا مزایا و معایب و ارزش خرید این محصول را برای شما بازگو کنیم تا با هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین و با اطمینان محصول خود را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا هر شخصی در ورود به فروشگاه، محصولاتی که طراحی و ظاهری زیبا تر و چشم گیر تری را داشته باشند را جذب خود می کنند تا مشتری آن را خریداری کند، پس طراحی و ارگونومی ساخت یک محصول، از دلایل مهم هر خریدی می باشد. طراحی این محصول به شکل گرد بوده و نسبت به استخر های مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. همانطور که مشاهده می کنید  بدنه این محصول از دو قطعه چسبیده به هم تشکیل شده و در میان آن خطی وجود دارد و برای باد کردن آن دو محفظه جدا گانه را طراحی کرده اند. دلیل این طراحی بدین دلیل است تا فشاری که در هین تفریح و یا بازی کودکانتان بر روی بدنه این محصول داده می شود، در دو قسمت پخش شده و همچنین حالت انعطافی ایجاد شود تا به این محصول صدمه ای وارد نشود و عمر این محصول را بالا ببرد. قابل ذکر است که این محصول به رنگ آبی سفید بوده که باعث شده تا این استخر بسیار زیبا تر شود، و کف آن به صورت مواجی شکلی طراحی شده تا فرزندتان در زمان نشستن بر روی آن دچار خستگی نشود.

جنس بدنه

اما اگر هر محصولی زیبایی بی حد و مرزی را داشته باشد، اما جنس خوبی نداشته باشد قطعا هیچ شخص و یا قشری مایل به خریدن و استفاده از این محصول را نخواهند بود. زیرا محصولی که جنس خوبی را نداشته باشد بدون شک عمر کمتری را دارا می باشد و شرکت های بزرگ سعی بر این دارند تا محصولات خود را، زیبا، باکیفیت، سبک و کارآمد طراحی کنند تا خریدار و طراداران زیادی را همراه خود داشته باشند. جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تفریح و بازی کودکان شما است و قطعا هیچ نگرانی نباید در باب جنس بدنه این محصول داشته باشید.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: قطر :229 سانتی متر، ارتفاع : 56 سانتی متر، ظرفیت آب : 690 لیتر و در پایان وزن این محصول 6 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن این محصول مشخص است شما به آسانی می توانید این محصول را حتی در مسافرت و سفرهایتان حمل و جا به جا کرده تا فرزند شما حتی در مسافرت هایتان هم از داشتن یک استخر خصوصی محروم نشود.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون سه محفظه این محصول کرده و آن را تک به تک با می کنید و به آسانی این محصول را راه اندازی و کودکتان را به یک تفریح آبی لذت بخش دعوت می کنید. همچنین برای جمع کردن این محصول می توانید محفظه های این استخر را باز کرده و باد آن را خالی کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که می توانید پس از اتمام تفریح فرزندتان این استخر را جمع کنید تا صدمه نبید و همچنین وسایل و اجسام تیز را از این محصول دور نگه دارید زیرا احتمال پارگی بدنه این محصول بالا می رود. اگر در هر صورتی این محصول دچار مشکل و یا صدمه ای  شد هیچ نگران نباشید زیرا می توانید این محصول را برچسب تعمیرات خودتان آن را تعمیر کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک دایره اینتکس از محصولات با کیفیت و مقرون بصرفه شرکت نامدار اینتکس بوده که دارای طراحی دایره ای می باشد. این محصول به رنگ آبی بوده و جنس بدنه آن از pvc می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالای است. وزن این استخر 6 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حتی در ایام سفر حمل و یا جا به جا کنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید.

نوع استخر بادی بچه گانه و خانگی
ظرفیت 690 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 6 کیلوگرم
جنس بدنه pvc
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف pvc دو لایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین 2+
طراحی زیبا
قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...