استخر بادی کودک دو لایه طرح دار اینتکس

intex 30018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک دو لایه طرح دار اینتکس یکی دیگر از تولیدات جدیدی است که به دلیل داشتن طرح زیبا و رنگ شاد مورد توجه کودکان و هم چنین خانواده ها قرار گرفته است. این کالا دارای ساختار دو لایه و دو طبقه بوده و از ارتفاع مناسبی هم بهره می برد که برای کودکان زیر 6 سال بسیار مناسب است. هم چنین ابعاد این کالا هم به گونه ای طراحی شده که چند کودک به صورت هم زمان می توانند از این محصول استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند. از این محصول می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد که تنها کافی است به جای اب در داخل این محصول توپ های رنگی را پر کرده و سپس کودکان را با ان مشغول سازید. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم طرح چند کودک در کنار هم قرار گرفته شده و شاد نیز نمایان است که باعث افزایش روحیه فرزند شما خواهد شد. این محصول را می توانید با قیمت عالی از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید و از داشتن ان و کیفیت بالای ان لذت ببرید.

استخر بادی کودک دولایه طرح دار اینتکس از جمله محصولات خاص و مقاوم شرکت بزرگ اینتکس بوده که با استحکام بدنه بالای خود توانست در میان مصرف کنندگان عزیز رضایت مصرف کنندگان را بدست اورد. این استخر بادی به دلیل طرح بدنه جذاب و فانتزی خود به راحتی در میان کودکان به محبوبیت دست یافت. در این مطلب به تحلیل تمام نکات این استخر بادی خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب به همراهی ما ادامه دهید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولی که برای کودکان طراحی می شود علاوه بر کیفیت بالا و مقاومت فوق العاده نیاز به بدنه ای شاد و فانتزی داشته تا به راحتی محیطی شاد و استاندارد برای بازی کودکان ایجاد کند. در همین راستا طراحان شرکت اینتکس همواره سعی بر حفظ رضایت مشتریان دارند. طرح های فانتزی بدنه این استخر بادی تاییدی بر این گفته است. ساختار دولایه این محصول نیز علاوه بر افزایش کیفیت محصول به ان خاصیت ارتجاعی ان می افزاید. رنگ زمینه بدنه محصول برای ارامش کودکان ابی انتخاب می شود. لبه بالایی محصول نیز به رنگ ابی تیره است تا شاهد یک تضاد زیبا باشید. اما بخش های داخلی این محصول کاملا به صورت ساد ابی رنگ است.

جنس بدنه

جنس بدنه مرغوب هر محصولی تضمینی بر طول عمر ان کالا است. مصرف کنندگان همواره در پی محصولی با ماندگاری و طول عمر بالا هستند تا با اسودگی از ان استفاده کنند. شرکت اینتکس در میان سایر تولید کنندگان محصولات بادی همواره به دنبال بالاترین کیفیت برای محصولات خود می باشد. در فرایند تولید ین استخر بادی از جنس پی وی سی طرح چرم برای بدنه استفاده شده که کف ان از پی وی سی دو لایه است. این جنس در برابر تغییرات اب و هوا بسیار مقاوم بوده و دمای اب تاثیری بر کیفیت ان ندارد. کف دولایه محصول علاوه بر بالا بردن استحکام ان موجب نرمی و راحتی کودکان در هنگام بازی می شود. به همین دلیل برای استفاده در سفر می توانید از این استخر بادی زیبا تهیه کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد محصول استاندارد برای کودکان یک فضای مناسب بازی فراهم می اورد. به همین دلیل طول این استخر بادی 110 سانتی متر در عرض 90 سانتی متر در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است ارتفاع استاندارد این استخر بادی در حدود 35 سانیت متر است. به همین دلیل این محصول برای وان حمام کودک و استخر توپ نیز مناسب می باشد. وزن این محصول در حدود 3 کیلوگرم است. پس سهولت حمل و نقل ان را به ارمغان می اورد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر باید برای راه اندازی به زمانی کمتر از 2 دقیقه نیار داشته و هر لایه ان توسط پمپ باد و دریچه بادی مجزا راه اندازی می شود. برای حفظ طول عمر کالا از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. همچنین از واردن کردن فشار بالا به دیواره این استخر بادی اجتناب بفرمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک دولایه طرح دار اینتکس محصولی با کیفیت و مقاوم بوده که اسودگی خاطر مصرف کنندگان بابت طول عمر بالا فراهم اورده است. اگر قصد خرید این محصول زیبا را دارید در اولین فرصت به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 180 لیتر
طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 35 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...