استخر بادی کودک زرد طرح موج

intex 57495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک ، استخر آب کودک intex طرح موج محصولی جدید از اینتکس می باشد که با بازطراحی برخی از کالاهای گذشته به بازار معرفی و عرضه شده است، این استخر بادی دیواره های خمیده طرح موج (Wave) داشته و در اغلب قسمت ها به رنگ زرد مزین شده است. تنها قسمت لبه و کف آن آبی روشن می باشد. این استخر دارای سه محفظه باد بوده که از جنس  وینیل می باشد و انعطاف و مقاومت بسیار خوبی دارد. ابزاری کاملا مناسب برای بازی و تفریحات کودکان می باشد و با توجه به ابعاد بزرگ آن می تواند میزبان چند کودک به صورت همزمان باشد و با توجه به ابعاد و وزن بسته بندی کوچک آن قابل حمل نیز می باشد.

استخر بادی فوق با طرح جالبی که دارد به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی تبدیل شده است که شما می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید. این استخر بادی به صورت مربعی ساخته شده است و برای همین طول و عرض آن یکی بوده و به 229 سانتی متر می رسد. ارتفاع استخر بادی نیز 56 سانتی متر است که ارتفاع بالایی برای استخر محسوب شده و می تواند به کودکان اجازه دهد تا در داخل استخر بادی شنا کنند و یا شناور بمانند، بدون اینکه در هنگام حرکت، دست و پاهای آن ها با زمین برخورد داشته باشد. البته این استخر برای کودکان برای کودکان 5 سال به بالا مناسب است و اگر برای کودکان سنین پایین آن را خریداری کرده اید، آب کمتری داخل آن بریزید. به طور مثال شما می توانید با 1250 لیتر آب می توانید استخر را تا ارتفاع 33 سانتی متری پر کنید تا کودکان سنین پایین تر بتوانند از استخر استفاده کنند. 

در ضمن با کمتر پر کردن استخر، کودکان می توانند در استخر نشسته و بازی کنند. برای ساخت و تولید استخر بادی از پی وی سی استفاده شده است، این جنس یکی از بهترین مواد ها برای ساخت استخر بادی می باشد تا شما بتوانید بهترین استخر های بادی را از برند اینتکس خریداری نمایید. این لایه ها ضخامتی 0.32 میلی متر بوده که ضخامت خوبی برای استخر محسوب شده و می تواند باعث تحمل وزن بالای اب و یا برخورد کودکان با بدنه استخر می باشد. همچنین اگر استخر را زیاد از حد باد کنید، بدنه استخر دوام بهتری را از خود نشان خواهد داد. برای اینکه بخش کف استخر بادی مقاوم تر از بخش های دیگر باشد، به صورت دولایه در نظر گرفته شده است تا در برابر ساییدگی ها مقاوم تر باشد.

شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات بادی در سراسر کشور می باشد و در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و مقاوم ، بازار این محصولات را در دست بگیرد و بتواند طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به توضیح درباره استخر بادی کودک طرح مربعی طرح موج این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مربعی می باشد که البته در هر گوشه ی این محصول انحنایی را مشاهده می کنید که به زیبایی محصول افزوده است . رنگ بخش زیادی از این استخر بادی اینتکس زرد می باشد که البته بخش کف و بخش لبه این محصول به رنگ آبی می باشد که این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . ساختار این استخر بادی به صورت سه طبقه ای بوده و دارای سه محفظه باد جداگانه نیز می باشد . که می توانید بسته به نیاز خود لایه مورد نظر خود را باد نکنید و ارتفاع محصول را کمتر کنید . البته این سه طبقه بودن به زیبای محصول نیز افزوده است و این محصول را به یک استخر مناسب برای تمام سنین می باشد . همچنین به سبب ترکیب رنگ شاد ، این محصول مناسب برای تمام سنین بوده و حتی کودکان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از وینیل تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . وینیل نسخه ی تقویت شده ی پی وی سی می باشد که در سالهای اخیر استفاده از آن در محصولات بادی مرسوم شده است و بسیاری از شرکت ها از این نوع مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می کنند . بخش رویه این محصول از وینیل طرح تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی بوده و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . البته برای نرم تر شدن قسمت کف این محصول می توانید از کفپوش ( تاتامی ) مخصوص استفاده کنید تا نشیمنگاه نرمی نیز داشته باشید . کد این محصول در اینتکس intex 57495 میباشد

ابعاد و ظرفیت

این استخر بادی طرح موج دارای 229 سانتی متر طول ، 229 سانتی متر عرض و 56 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک نیز بوده و می توانید از آن برای استفاده در کنار استخر ها و یا در اتاق خواب کودک به عنوان استخر توپ استفاده کنید . ظرفیت 1250 لیتری این محصول نیز نسبت به  ابعاد استخر ، ظرفیت مناسبی می باشد و می توانید در مدت زمان کمی این محصول را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . همچنین دریچه تخلیه تعبیه شده برای این محصول می تواند به راحتی و در مدت زمان کمی آب استخر را تخلیه کند و آن را به مکان دیگری انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل برای محصول نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات همراه محصول آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . همچنین راه اندازی این محصول در مدت زمان بسیار کمی انجام می پذیرد و می توانید پس از راه اندازی از آن استفاده کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . باد شدن بیش از حد نیز می تواند به دیواره های داخلی محصول آسیب وارد کند . 

جمع بندی

استخر بادی مربعی اینتکس محصولی جدید و مقاوم در برابر فشار آب می باشد که شرکت اینتکس اقدام به عرضه آن نموده است و یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

نوع مربعی
 طول 229 سانتي متر
 عرض 229 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1250 لیتر تا ارتفاع 33 سانتی متری
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ ----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
دریچه تخلیه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...