استخر بادی کودک زیر دو سال

91209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک زیر دو سال محصولی با طرح بدنه جذاب بوده که با طرح های دیگر بسیار متفاوت می باشد . اما مانند بیشتر استخر های بادی به صورت گرد طراحی شده است که دارای فضای کافی برای بازی کودک شما می باشد . این محصول از سه حلقه روی هم قرار گرفته شده تشکیل شده است که علاوه بر سهولت در امر راه اندازی جذابیت آن را نیز بیش از پیش افزایش داده است . جنس بدنه این استخر بادی از وینیل طرح دار تهیه شده است که در برابر نور خورشید و نیز شرایط مختلف جوی دچار پوسیدگی نخواهد شد . همچنین در قسمت زیرین آن نیز از وینیل دولایه استفاده شده است که در حین جا به جایی و یا استفاده دچار ساییدگی نخواهد شد . شما می توانید علاوه بر استخر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد ومفرح برای کودک خود به ارمغان آورید . شما می توانید با انواع پمپ های بادی این محصول را در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . این استخر بادی به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق فروشگاه تهران اینتکس قابل خریداری می باشد .

استخر بادی کودک زیر دو سال

استخر بادی های کودک با سایز کوچک همواره به دلیل حجم کم و صفه جویی در مصرف آب همچنین با توجه به ساختار پرتابل و سبک خود در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این استخر بادی ها زیبا به دلیل راه اندازی سریع و ساختار پرتابل در کنار جنس بدنه درجه یک خود توانسته اند به انتخاب مناسب برای خانواده ها تبدیل شوند. استخر بادی کودک زیر دوسال یک نمونه موفق از کمپانی بست وی در این گروه بوده که در این قسمت قصد داریم با تحلیل کامل ساختار آن به معرفی محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی کودک متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این قسمت ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

در زمان خرید پارامتر اصلی برای مشتریان توجه به طراحی نواورانه و مناسب بدنه محصول بوده تا برای خرید ترغیب شوند. این استخر بادس کودک نیز از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که دیواره آن از سه لایه تشکیل شده اشت. هر یک از این لایه بر روی خود دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این نوع طراحی بدنه به طول عمر استخر بادی و منعطف بودن دیواره آن کمک شایانی خواهد کرد. دیواره این محصول در بخش داخلی و خارجی کاملا نقره ای رنگ انتخاب شده است. دلیل انتخاب این رنگ برای بدنه مر بوط به طراحی ظاهری محصول می باشد. بر روی دیواره خارجی محصول طرح های مشکی از فضاپیماها که برای کودک جذابیت بالایی داشته به چشم می خورد. لبه بالایی این محصول نیز کاملا قرمز رنگ و ساده می باشد. از این استخر بادی کودک به دلیل ابعاد کوچک می توانید به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید.

کیفیت و جنس بدنه

پارامتر بعدی در زمان خرید که اهمیت بسزایی داشته توجه به مرغوبیت جنس بدنه محصول می باشد. زیرا افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که طول عمر بالایی داشته و سال ها امکان استفاده دارد. بر همین اساس کارخانه بست وی بدنه این استخر بادی کودک را از بهترین نوع وینیل رنگی طراحی و تولید کرده است. بخش کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع وینیل دولایه تولید می شود. این جنس بدنه موجب طول عمر چشمگیر و بالای استخر بادی شما و شما می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی و یا تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر طول عمر این استخر بادی کودک ندارد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی با ارگونومی ساخت بدنه گرد خود دارای قطری برابر 152 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای بازی کودکان تا دو نفر به طور همزمان ممکن می باشد. ارتفاع این استخر بادی 300 سانتی متر بوده پس ایمنی کودک در زمان تفریحات آبی حفظ خواهد شد. استفاده از این محصول موجب هدر رفتن آب نشده زیرا گنجایش داخلی استخر بادی کودک تنها 200 لیتر است. این استخر بادی کودک سبک بوده پس می تواند یک همراه مناسب برای فرزند شما در زمان سفر باشد.

برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های بدنه و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای مراقبت از این استخر بادی کودک لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های آن جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک اورجینال در حال حاضر در نمایندگی انحصاری محصولات بادی موجود می باشد. برای خرید آن می توانید به این نمایندگی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت 200 لیتر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 جنس رویه  وینیل
 جنس کف  وینیل دولایه
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 2 سال
دارای طرح و رنگی جذاب
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...