استخر بادی کودک سایبان دار آبی

est-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار آبی یکی از جدید ترین نمونه های استخر می باشد که با کیفیت بالا و طراحی نوین تولید و عرضه شده است. این محصول مناسب برای کودکان و خردسالان بوده و حجم کمی اب را دارا می باشد که خانواده ها بدون نگرانی و با خیال راحت می توانند کودک خود را در داخل این استخر قرار دهند. در هر دو سمت این محصول بخشی قرمز رنگ هم تعبیه شده است که برای قرار دادن توپ بادی و سردادن ان به سمت پایین می باشد که فوق العاده زیبا و دیدنی بوده و یک تفریح مجزا را برای کودک شما خلق خواهد کرد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای چهار عدد پایه بادی می باشد که بر روی ان سایبان این محصول قرار گرفته و باعث می شود تا از تابش مستقیم نور خورشید در فصول گرم سال و تابش مستقیم ان به صورت کودک شما هم جلوگیری کند. بدنه این استخر هم از نوع PVC طرح چرم تولید گردیده است که یکی از با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار خواهد بود. تمام این موارد در کنار قیمت ارزان و هم چنین ارسال سریع ان درب منزل باعث شده تا این کالا یک اولویت خوب برای خرید به شمار رود.

استخر بادی کودک سایبان دار آبی

یکی از محصولاتی که این روز ها با توجه به خصوصیات ظاهری و ساختاری که دارد باعث شده تا فروش زیادی را هم به خود اختصاص دهد استخر بادی کودک سایبان دار آبی می باشد. این کالا به قدری جذاب است که خانواده هایی که قصد خرید یک محصول بی نظیر را برای فرزند خردسال و کودک خود دارند ، این کالا را یک پیشنهاد ویژه می دانند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته تا قبل از خرید با اشنایی کامل این محصول را در سبد خرید خود جای دهید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و همین امر هم باعث شده تا به راحتی بتوانید این محصول را در هر فضایی جای دهید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که در دو سمت این محصول دو عدد محفظه قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید توپ های بادی خریداری شده را قرار داده و یک بازی مفرح دیگر را برای کودک خود خلق کنید. این دو بخش نیز قرمز رنگ بوده و جذابیت ها و شیب خاص خود را دارا می باشد. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول هم به صورت کلی ابی رنگ بوده و رنگی جذاب می باشد که کناره های ان را هم طرح و نقش های زیبایی تشکیل داده است. علاوه بر این ها در بخش بالایی این محصول سایبان این استخر قرار گرفته است که قرمز رنگ بوده و طراحی های منحصر به فردی را هم در این قسمت می توانیم مشاهده کنیم. این سایبان نیز با چهار عدد پایه بادی موجود بر روی این استخر قرار دارد که باعث استحکام بیشتر این محصول شده است.

جنس بدنه

در کنار طراحی زیبا و زیبایی های ظاهری عنوان شده در قسمت قبل باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای رویه ای ساخته شده از نوع pvc می باشد که تمام قسمت های این محصول را هم همین جنس تشکیل داده است. علاوه بر این ها بخش های کناری این محصول طرح چرم بوده و کف این کالا نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است که از خصوصیات منحصر به فرد این کالا به شمار می رود. کف بادی این محصول هم باعث شده تا نرمی و راحتی خاصی را شاهد باشیم.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید عنوان کنیم که این کالا در طول 99 سانتی متر و عرض 91 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 71 سانتی متر خواهد بود. از دیگر مواردی که در این بخش باید به ان اشاره کنیم ظرفیت اب این کالاست که 21 لیتر بوده و به راحتی پر خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید بر روی بخش های مختلف این محصول چندین محفظه باد قرار گرفته است که با استفاده از ان ها شما قادر خواهید بود تا این کالا را به راحتی باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که برای انجام این کار شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که باید با استفاده از ان در مدت زمان کوتاهی این فرایند را انجام دهید. پس از باد کردن این محصول نیز باید هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که نباید بیش از اندازه ان را باد کنید زیرا از تحمل وزن این کالا کاسته و احتمال اسیب دیدن این محصول نیز افزایش می یابد. مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان است که با توجه به راهنمایی های موجود در داخل دفترچه راهنمای این کالا می توانید به سادگی از ان مراقبت نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار آبی یک محصول بسیار جذاب و دیدنی است که ساختار فوق العاده ای داشته و از رنگ های شاد و دیدنی هم در داخل این محصول استفاده شده است. سبک وزن بوده و راحتی در نصب و جا به جایی از خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود که در کنار قیمت مناسب این کالا می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
طول 99 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...