استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

intex-1102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس از جدیدترین تولیدات این کمپانی بزرگ بوده که در اغاز سال 2019 به بازار عرضه شد. جنس بدنه مقاوم این استخر بادی موجب شده تا برای استفاده در فضای باز نیز توصیه شود. زیرا شرایط جوی مختلف و تغییرات دمای اب نمی تواند کیفیت بالای این محصول را تحت تاثیر قرار دهد. این استخر بادی با توجه به ابعاد خاص خود برای نوزادان نیز قابل استفاده می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این استخر بادی سایبان سرخود ان است. این سایبان پوست فرزند شما را در برابر پرتو خورشید مصون نگه می دارد. کف این استخر بادی نیز از نوع بادشو طراحی گردیده تا کودکان با راحتی و امنیت در ان به بازی بپردازند. دیواره این استخر بادی با نگاهی شادی اور و رنگارنگ طراحی شده تا ارتباط خوبی با کودکان برقرار کند. وزن کم محصول و همچنین اسان بودن راه اندازی ان موجب شده تا بتوانید در سفر نیز از این استخر بادی استفاده کنید. فروشگاه اینتکس ایران این استخر بادی را به مناسب ترین کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد.

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس محصولی دیگر با کیفیت ایده آل و طراحی متفاومت می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است . این محصول با توجه به ابعاد و اندازه مناسب قابل استفاده نوزادان نیز می باشد . در ساخت این محصول از طراحی ویژه ای استفاده شده که در حین استفاده در فضای باز به دلیل وجود یک سایبان سرخورد پوست کودک دچار آفتاب سوختگی نمی شود . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این محصول بپردازیم و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی نماییم ...


طراحی و آرگونومی ساخت

شرکت اینتکس همواره سعی داشته تا علاوه بر عرضه یک کالای مرغوب ، محصولی با طراحی زیبا و متفاوت ارائه دهد . این استخر بادی با رنگی شاد و طرح هایی روی بدنه گزینه مناسبی برای سرگرمی و تفریح کودکان می باشد . همچنین با دارا بودن حلقه هایی در اطراف ، موجب ایجاد فضایی شاد و مفرح در حین بازی می شود . علاوه بر این به دلیل فضای مناسب و همچنین ارتفاعی قابل قبول این محصول را می توان به جهت استفاده نوزادان نیز تهیه نمود . یکی از مزیت های این استخر بادی قابلیت استفاده آن در محیط خارج از منزل می باشد . زیرا به دلیل دارا بودن یک سایبان سرخود مانع از آفتاب سوختگی کودک شما در حین بازی می شود و می توان با خیالی آسوده آن را در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد . از این محصول زیبا و کاربردی علاوه بر استخر آب می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . 

جنس بدنه

از دلایل محبوبیت محصولات شرکت اینتکس می توان به کیفیت و مرغوبیت آن اشاره نمود . این کمپانی بزرگ همواره از مواد اولیه مرغوب جهت تولید محصولات با کیفیت خود بهره می برد . به همین جهت برای رویه و بدنه این محصول پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده که در حین استفاده به راحتی دچار تغییر شکل نخواهد شد و همچنین در مقابل تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نشده و از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد . برای تولید قسمت زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه بهره گرفته شده تا در هنگام جابه جایی و استفاده دچار ساییدگی نشود. این محصول با توجه به کیفیت و استقامت در برابر نور خورشید و وزش باد دارد علاوه بر منزل در فضای باز نیز قابل استفاده می باشد . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

یکی از دلایل انتخاب یک محصول وخرید آن می تواند ابعاد مناسب و فضای کافی باشد . این استخر بادی با طول 99 سانتی متر و عرض 91 سانتی متر دارای فضای قابل قبولی برای یک تفریح دلچسب ومفرح می باشد . همچنین به جهت ارتفاع 71 سانتی متری علاوه بر خردسالان مناسب استفاده نوزادان نیز می باشد . وزن این محصول تنها 1.3 کیلو گرم بوده که به همین منظور به راحتی قابل حمل وجابه جایی می باشد و می توان علاوه بر منزل در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمود .

جمع بندی 

 استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس با توجه به طراحی زیبا و منحصر بفرد و همچنین ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی گزینه مناسبی برای استفاده و تفریح کودکان می باشد . این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل جابه جایی می باشد . علاوه بر این کیفیت بالای این استخر بادی موجب افزایش طول عمر آن شده است . این محصول زیبا و با کیفیت هم اکنون از فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد . شما می توانید به صورت حضوری آن را خریداری کرده و یا به صورت اینترنتی اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
طول 99 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...