استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماشین

intex 1104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماشین محصولی ساخته شده از جنس pvc و طراحی شده توسط طراحان خوش ذوق شرکت اینتکس است. این استخر بادی با رعایت استاندار های موجود توانسته تا مورد استفاده طیف وسیعی از مصرف کنندگان از نوزادان تا کودکان باشد. بدنه این محصول با فرم ماشین ساخته شده و جایگزین سقف ماشین برای این محصول سقفی متفاوت تعبیه شده است. بر روی قسمت ابندایی استخر بادی نیز یک فرمان مشاهده می نید. سبکی وزن این استخر بادی موجب شده تا از این محصول جایگزین شناور روی اب نیز استفاده شود. بدنه مقاوم این محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات جوی بسیار مقاوم بوده و برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب است. سهولت راه اندازی محصول و بسته بندی کوچک ان این امکان را ایجاد می کند تا بدون نگرانی این استخر بادی را در سفر نیز همراه خود داشته باشید. نمایندگی اینتکس ایران این استخر بادی را با مناسب ترین قیمت در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماشین یک محصول بسیار زیبا بوده که توسط شرکت بزرگ اینتکس برای کودکان 4 تا 18 ماه به بازار عرضه می شود. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان استخر توپ و یا حتی شناور روی اب قابل استفاده است. در این مطلب قصد داریم تا به تشریح کامل این استخر بادی کودک بپردازی تا مشتریان عزیز انتخاب مطمئنی داسته باشند. پس ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مخصوص کودکان نیز به یک طراحی اصولی و استاندارد داشته تا رضایت مشتریان را جلب کند و کودکان برای استفاده از ان کالا ترغیب شوند. طراحان شرکت بزرگ اینتکس همواره به دنبال ایده نوع برای محصولات کودکان هستند تا شادی را به ان ها هدیه دهند. در فرایند طراحی این استخر بادی نیز به این اصل پایبند مانده اند. این محصول ساختار همانند ماشین با ابعادی بیضی شکل دارد. در نگاه اول یک ماشین با تمام ریزه کاری های لاز به چشم می خور. در بخش جلویی محصول یک فرمان تعبیه شده که دارای یک بوق است. در دو طرف این فرمان دو عدد دستگیره جهت حفظ تعادل کودکان در نظر گرفته شده تا به راحتی بازی کنند. بخش پشتی محصول نیز دارای یک تکیه گاه کاملا استاندارد و نرم می باشد. ویژگی فوق الاه این استخر بادی سایبان ان است. این سایبان بزرگ از پوست کودک شما در برابر تابش پرتو خورشید به پوست کودک و اسیب های احتمالی جلوگیری خوهد کرد. این استخر به شکلی تولید شده تا در تابستان و هوای گرم این فصل سایه بان و آفتابگیری برای کودک دبلنتان داشته باشد و در سایه از تفریح آبی خود لذت ببرد. قابل ذکر می باشد که برای واقعی جلوه دادن سوار شدن در این ماشین آبی یک فرمان بر روی آن تعبیه شده و رنگ هایی نظیر آبی ، زرد ، صورتی و قرمز به کار رفته است.

جنس بدنه

طول عمر بالای هر محصولی مستلزم کیفیت بالای جنس ان محصول است. در پروسه وید این استخر بادی نی ضرورت مقاومت بدنه کالا لحاظ گردید. به همین دلیل باید بیان شود که جنس بدنه ان از پی وی سی طرح چرم انتخاب می شود. این جنس دچار فرسایش نخواهد شد. زیرا در برابر تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات جوی بسیار مقاوم می ماند. جنس کف این استخر بادی نیز از نوع پی وی سی دو لایه بوده که کودک در هنگام بازی امنیت لازم را داشته باشد.

ابعاد و وزن

وزن این محصول بسیار کم و فقط در حدود 1.5 کیلوگرم اعلام شده است. این وزن کم موجب شده تا از این محصول به عنوان شناور روی اب نی استفاده شود. و یا به راحتی ان را در سفر همراه خود داشته باشید. این محصول با طول 107 سانتی متر در عرض 102 سانتی متر تولید گردیده است. البته توجه داشته باشید قطر لبه های ان بسیار زیاد بوده تا امنیت خردسالان حفظ شود. ارتفاع این محصول نیز در حدود 99 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

فرایند اسان راه اندازی این استخر بادی کی از دلایل محبوبیت ان است. این محصول دارای سه دریچه باد مجزا می باشد. این دیچه ها در بخش های بدنه و سایبان و کف قرار دارند. پس از ان که محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای صافی پهن کردید با استفاده از پمپ باد هر بخش را راه اندازی کنید. جهت حفظ کیفیت محصول از وارد کردن ضربه شدید به بدنه و فرو بردن اجسام نوک تیز به داخل ان جذا خودداری کنید تا از فرسایش این استخر بادی جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح ماشین محصولی فوق العاده با کیفیت و متفاوت از شرکت اینتکس می باشد. از این محصول به عنوان وام حمام کودک و شناور روی اب و یا حتی استخر توپ کودک نیز می توانید استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری خواهید کرد.

نوعخانگي
ظرفيت 42 ليتر
طول 107 سانتي متر
عرض 102 سانتي متر
ارتفاع 99 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 داراي سايه بان PVC
مناسب سنين زير 4 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...