استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماهی

intex-1982

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماهی بهترین نوع استخر بادی برای کودکان کمتر از 5 سال بوده که توسط کارخانه مشهور اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثیری شرکت اینتکس این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. کف محصول از نوع بادشو بوده تا فرزند شما در زمان بازی با ایمنی کامل احساس راحتی نیز داشته باشد. این محصول ساختاری پرتابل داشته و در کمترین زمان ممکن برای استفاده کودک اماده خواهد شد. کیفیت بالای بدنه این استخر بادی کودک و سهولت راه اندازی آن موجب شده تا یک انتخاب مناسب برای استفاده در زمان سفر باشد. سایبان بادی سرخود این محصول موجب شده تا از پوست کودک شما در زمان استفاده در فضای باز و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید حفاظت شود. بدنه استخر بادی کودک آبی رنگ بوده و سایبان ان طرح زیبایی از یک ماهی بزرگ است. این طراحی بدنه بر اساس علایق و روحیات کودکانه انتخاب گردیده تا با استقبال آن ها مواجه شود. برای خرید این استخر بادی کودک با دریافت یک تخفیف مناسب تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماهی

استخر های بادی کودک مخصوص تفریحات آبی این رده سنی از مصرف کنندگان تولید شده که محصولات برند مشهور اینتکس از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تنوع محصولات ارائه شده برای استخر بادی کودک به میزانی بالا بوده که تمامی افراد با هر سلیقه و خواسته ای می توانند محصولی مطابق میل خود انتخاب کنند. استخر های بادی که برای استفاده کودکان طراحی شده نیاز به طراحی ظاهری کاملا نواورانه و شاد و فانتزی داشته تا بتواند مورد علاقه آن ها قرار بگیرد. از طرفی این محصولات را بر اساس استاندارد های موجود تولید کرده اند تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده مهیا کند. در ادامه این بخش قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با استخر بادی کودک و خرید محصولی منحصر به فرد توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماهی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که جنس بدنه آن به صورت رنگی و شفاف می باشد. بدنه محصول ابی بوده زیرا این رنگ بدنه در میان کودکان جذابیت بالایی دارد. بدنه محصول یک لایه بوده و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی آن در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. در اطراف محصول تعداد 4 عدد ستون بادی زرد تعبیه شده که در واقع پایه هایی مقاوم برای سایبان بادی سرخود محصول هستند. این سایبان در واقع با ایجاد مانع از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک جلوگیری کرده و سلامت آن را حفظ می کند. طراحی بدنه ای سایبان برگرفته از یک سفره ماهی زیبا بوده که در نگاه کودکان واقع زیبا است. کف محصول از نوع بادشو طراحی شده تا در زمان استفاده فرزند شما احساس راحتی بالایی داشته باشد. از این محصول به عنوان استخر توپ بادی فرزند خود نیز می توانید استفاده کنید.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

تمامی افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا را دارند. طول عمر محصول نیز ارتباط مستقیم با کیفیت جنس بدنه آن داشته ، به همین دلیل شرکت اینتکس برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید کرده است. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه می باشد. از این استخر بادی می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نورخورشید و دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر این استخر بادی کودک نخواهد داشت.

سایر ویژگی ها

ارگونومی ساخت بدنه گرد این استخر بادی از طولی برابر 99 سانتی متر و عرضی برابر 91 سانتی متر تشکیل شده است. ارتفاع تمام قد محصول 71 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی آن تنها 21 لیتر می باشد. به همین دلیل محصول برای کودکان کمتر از 5 سال توصیه می شود. وزن بدنه محصول 1.3 کیلوگرم بوده که موجب همراه داشتن استخر بادی در زمان سفر خواهد شد.

برای استفاده از استخر بادی ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی استخر بادی نمایید. برای مراقبت از محصول از پرش بر روی بدنه محصول و یا فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه استخر بادی جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی کودک

اگر قصد خرید استخر بادی کودک سایبان دار طرح ماهی با بهترین کیفیت و کاملا اورجینال با یک تخفیف عالی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
طول 99 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...