استخر بادی کودک سایبان دار طرح میمون

bestway 52174

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میمون محصولی کاربردی و جذاب با ساختاری باکیفیت و ظاهری زیبا از شرکت بزرگ بست وی بوده که در سال جدید میلادی با بالاترین سطح استاندارد طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که بخش کف ان از نوع بادشو می باشد.به همین دلیل کودک در زمان بازی احساس راحتی داشته و ایمنی ان حفظ می شود. بر روی دیواره این محصول تصاویر رنگارنگی از رنگ های درختان استوایی به چشم خورده که به زیبایی کالا می افزاید. در سه جهت این محصول ستون هایی با نمای ظاهری نخل وجود داشته که سایبان سرخود محصول بر روی ان قرار خواهد گرفت. بر روی یکی از این ستون ها یک عروسک بادی به شکل میمون برای بازی کودکان قرار دارد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوبترین نوع پی وی سی با وریه چرم استفاده شده تا مصرف کنندگان محترم دیگر دغدغه ای بابت طول عمر کالا نداشته باشند. به همین جهت شما می توانید این محصول را در تمامی شرایط اب و هوایی همراه خود داشته باشید. در داخل بسته بندی محصول یک برجسب تعمیرات برای مواقع ضروروی وجود دارد. برای خرید این محصول استثنایی می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میمون

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میمون یکی از جدید ترین و به روز ترین استخر هایی است که به تازگی تولید و در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. به جرات می توان گفت که خلاقیت در طراحی و تولید این محصول باعث شده تا فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. در کنار این موارد باید به بدنه محکم و با دوام این محصول هم اشاره کرد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار میرود. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر به صورت گرد طراحی شده است که این طراحی گرد خود با ضخامت بالا و به صورت تو پر طراحی شده است که بر روی ان نیز می توانید طرح چندین برگ در رنگ های مختلف را مشاهده نمایید. هم چنین بخش داخلی این محصول نیز به صورت ساده و ابی رنگ طراحی شده است. البته در خصوص کف این استخر نیز باید به این نکته اشاره کردکه این بخش به صورت شیار دار و مواج بوده و از رنگ یکدست ابی رنگ طراحی و تولید شده است که باعث شده تا کیفیت خوبی را در بر گرفته باشد. هم چنین این محصول دارای سه ستون بادی در سه سمت خود می باشد که این قسمت ها نیز زرد رنگ بوده و دارای خطوط قرمز رنگی بر روی خود خواهد بود. هم چنین در قسمت بالایی این ستون ها قسمت برگ شبیه سازی شده این درخت نقش بسته است که سبز رنگ بوده و از ان به عنوان سایه بان این محصول استفاده خواهد شد. هم چنین یک عدد عروسک بادی میمون قهوه ای رنگ نیز متصل به یکی از این ستون ها می باشد که باعث شده تا کودک شما با دیدن ان متحیر شده و از این بخش نیز لذت ببرد.

جنس بدنه

این محصول رویه ای ساخته شده از نوع PVC را داراست که این جنس متعلق به بدنه ، رویه و کف این محصول می باشد. تنها تفاوت این بخش ها نوع طراحی ان ها خواهد بود که برای مثال کف این محصول به صورت بادی و دو لایه بوده و دیگر نقاط ان نیز به صورت طرح دار و یا طرح چرم طراحی و تولید گردیده است. تمام این موارد از مزایای خوب و کیفیت بالای بدنه این محصول حکایت دارد که باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول به صورت کوچک و مناسب برای کودکان و خردسالان طراحی و تولید شده است و به همین دلیل هم در ابعاد بسیار کوچکی طراحی و تولید گردیده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول دارای طول 99 سانتی متر و ارتفاع 71 سانتی متر روانه بازار شده است. هم چنین ظرفیت اب داخلی این محصول هم تنها 21 لیتر خواهد بود که به سرعت می توانید این محصول را پر کرده و از ان استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا برای باد کردن و راه اندازی این محصول شما نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت تا با استفاده از ان بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که بر روی بدنه این استخر چندین دریچه باد وجود دارد که با استفاده از ان ها می توانید به راحتی این محصول را راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که در هنگام باد کردن این محصول بایدبه این نکته هم توجه کنید که کم یا زیاد باد کردن این استخر می تواند به طول عمر و هم چنین کارکرد این محصول اسیب وارد نماید. هم چنین باید به این نکته هم توجه ویژه ای نمایید که از ضربه زدن و سوراخ کردن بدنه این محصول و هم چنین عدم جامپینگ بر روی بخش های مختلف این کالا خودداری نمایید تا اسیب جدی به این محصول وارد نشود.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح میمون یک محصول طرح دار و جذاب است که برای کودکان و خردسالان طراحی و تولید شده است و به دلیل سبک بودن و هم چنین راه اندازی ساده این محصول می توانید به راحتی ان را نصب و راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. هم چنین دارا بودن کف بادی این محصول و هم چنین سایبان نیز از خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. شما هم می توانید هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 21 لیتر
طول 99 سانتی متر
عرض 91 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایبان سرخود
مناسب سنین کودک و خردسال
دارای کف بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...