استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو

intex 5778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو از نمونه استخر های بادی کودک با طراحی بدنه زیبا و کودکانه بوده که در سال جدید میلادی با بالاترین سطح کیفیت بدنه توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که یک سایبان در مرکز ان قرار دارد. این سایبان از پوست کودک در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهد کرد. بدنه این محصول آبی رنگ تولید شده که برای برقرارای ارتباط با روحیات کودک بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب پو به چشم می خورد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سیطرح چرم استفاده شده که دوام بالایی داشته و ساختاری انعطاف پذیر می باشد. به همین دلیل از این محصول می توانید در سفر و فضای باز با خیالی اسوده استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. این محصول با امکان نصب اسان و وزن بدنه بسیار کم دارای ساختاری پرتابل می باشد. از این محصول کودکان بالاتر از 3 سال به راحتی می توانند استفاده کنند. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو محصولی منحصر به فرد با ارگونومی ساخت استاندارد و زیبا طراحی شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به وزن بدنه بسیار کم و امکان راه اندازی اسان ساختاری پرتابل داشته ومی توانید در سفر ان را به همراه داشته باشید. ظاهر شاد و مهیج این محصول در کنار دوام بالای بدنه از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان محترم به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای خاص و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به ارگونومی ساخت استاندارد داشته تا با توجه به علایق ان ها بتواند رضایت کودکان را مهیا سازد. از سوی دیگر در زمان بازی ایمنی مصرف کننده را تامین سازد. در همین راستا استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو یک نمونه موفق به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت شش ضلعی است. رنگ بدنه این محصول آبی تولید شده که بر روی ان تصاویر زیبایی از انیمیشن محبوب پو به چشم می خورد. کف این محصول سفید رنگ از نوع بادشو بوده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی کرده و ایمنی ان حفظ شود. در بخش میانی این محصول یک سایبان با رنگ ابی و طرح انیمیشن پو تعبیه شده است. این سایبان با ساختاری استاندارد از برخورد نور خورشید با پوست بدن کودک اجتناب خواهد کرد. این محصول را می توانید به عنوان استخر توپ کودک نیز مورد استفاده قرار دهید. ارگونومی ساخت این کالای جذاب برای کودکان بالاتر از 3 سال ایده آل می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی با دوام و طول عمر بالا هستند تا در مقابل پرداخت هزینه استفاده کافی از ان محصول را ببرند. به همین دلیل توجه به جنس بدنه مرغوب درراستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم از اهمیت بسیار بالایی بخوردار می باشد. این محصول نیز به همین دلیل با رویه ای از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که دوام بالا و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی طرح دار است. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمام فشار و وزن وارد شده به این محصول از نوع پی وی سی دولایه می باشد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در فضای باز نیز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و قرار داشتن درمعرض تابش مستقیم نورخورشید تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

اینمحصول با ارگونومی ساخت شش ضلعی خود دارای قطری برابر 142 سانتی متر و عرضی معادل 119 سانتی متر می باشد. ارتفاع 84 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سایه بان ان در نظر گرفته شده است. این محصول ساختاری پرتابل داشته و می توانید در سفر به دلیل وزن بدنه 2 کیلوگرمی کالا ان را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد تعبیه شده که شما می توانید در کمترین زمان ممکن از طریق این دریچه باد و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید. همچنین از پرش بر روی سایبان و یا دیواره های کالا اجتناب نمایید. به دلیل خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی شما می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست کالا را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سایبان دار طرح پو محصولی جدید با ظاهری متفاوت و مطابق با روحیات شاد کودکانه است. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 85 لیتر
طول 142 سانتی متر
عرض 119 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین +3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...