استخر بادی کودک سرسره ای

bestway 53080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره ای بست وی از نمونه استخر های بادی کمپانی bestway می باشد که با طراحی متفاوت و جالب تولید شده است . استخر بادی فوق در ابعاد بزرگی تولید شده است که اجازه استفاده دو کودک به طور همزمان را می دهد . در یک لبه از استخر بادی ، تشک باد شونده چسبیده ای طراحی شده است که می توان با باد کردن آن زمینه را برای شیرجه زدن کودکان فراهم کرد . در لبه های تشک این استخر بادی آبپاش هایی جهت فوران کردن آب بر روی تشک دارد که از این طریق سطح تشک لغزنده شده و کودک می تواند همزمان با شیرجه زدن ، سر خورده و به سمت استخر هدایت شود . شیرجه زدن از حرکت های شاد و جالب در تفریحات آبی است که در دیگر استخر های بادی امکان آن وجود ندارد ، بنابراین بست وی با طراحی این استخر بادی بستر را برای شیرجه زدن و آب تنی کودکان فراهم کرده است . استخر بادی فوق برای سنین بالای 3 سال مناسب است . بست وی برای ساخت استخر بادی کودک فوق از pvc ضخیم استفاده کرده است . شما می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . سایر ابعاد و مشخصات استخر بادی کودک فوق را در جدول زیر و در بخش نق و بررسی بخوانید .

نام محصول : استخر بادی کودک سرسره ای کد محصول : bestway 53080 استخر بادی کودک سرسره ای از جدید ترین استخر های تولید شده شرکت بست وی می باشد که با طراحی کاملا متفاوت ساخته شده است . استخر های آب همواره برای کودکان و نوجوانان جذاب بوده و بستر های شاد و دوست دشاتی برای آن ها می باشد ، چرا که می توانند در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . استخر های بادی ، استخر های کوچکی هستند که می توانند مقداری از آب را در داخل خود راکد نگه دارند تا علاقه مندان به آب بازی و آب تنی بتوانند از این محصولات پرتابل و قابل حمل استفاده کنند .

استخر های بادی در ابعاد مختلفی تولید شده اند به گونه ای که بزرگسالان نیز می توانند با خرید استخر بادی بزرگسال از این محصولات بادی استفاده کنند ، اما همانطور که از نام این استخر بادی مشخص است ، بست وی آن را برای کودکان طراحی کرده است . با توجه به طراحی این استخر ، میبینیم که قسمتی از آن به صورت تشک بادی طراحی شده است ، وجود تشک بادی سرخود در کنار استخر به دلیل این است که کودکان بتوانند به داخل استخر شیرجه بزنند ، با توجه به عمق کمی که استخر های بادی دارند ، این نوع طراحی باعث می شود تا کودکان بتوانند با ایمنی بیشتر به داخل استخر شیرجه بزنند ، در واقع کودک با سر خوردن و برخورد شکم با تشک بادی سر خورده و به داخل استخر می افتند ، قسمت تشک نیز به صورت مواج طراحی شده است تا سطح نرم تر و انطعاف پذیر تری را داشته باشد تا بتواند تا حد بسیار زیادی از ضرب وارد شده بکاهد . البته لایه های داخلی قسمت تشک بادی ، باعث شده تا قسمت تشک به صورت فنری باشد و بتواند وزن بالا را تحمل کند .

نقطه قوت استخر بادی کودک سرسره ای فوق نیز استفاده از جنس بسیار عالی پی وی سی برای ساخت محصول است ، پی وی سی ها از جمله مواد اولیه ثابت برای ساخت محصولات بادی است که به واسطه ضد آب بودن ، ضد حساسیت ، دوام در برابر نور آفتاب و فشار زیاد به یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی تبدیل شده است . بنابراین آب موجود در استخر به دیواره ها آسیبی وارد نمی کند ، همچنین در صورت استفاده از استخر در محیط های بیرون ، نور آفتاب و اشعه های مخرب خورشیدی نیز آسیبی به بدنه استخر نخواهد رساند .

البته از پی وی سی برای ساخت انواع تشک بادی ، تخت بادی و حتی تشک های جامپینگ استفاده می شود ، از این رو بست وی برای ساخت تمامی قسمت های استخر بادی کودک سرسره ای از پی وی سی استفاده کرده است . با توجه به ابعاد 341 در 213 سانتی متری که این استخر دارد ، کودکان می توانند به همراه دوستان خود از استخر استفاده کنند چرا که فضای خوبی برای استفاده چند نفره در این محصول وجود دارد . حداقل سن مجاز برای استفاده از استخر بادی کودک سرسره ای نیز 3 سال به بالا می باشد چرا که سنین پایین تر کنترلی بر عملکرد خود ندارند و ممکن است به داخل آب فرو بروند . با توجه به حجم بسته بندی بسیار کمی که این استخر دارد ، شما می توانید محصول را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . در صورتی که از استخر در زمین های سنگی و شنی استفاده می کنید ، توصیه می شود تا از زیرانداز استفاده نمایید . ممکن است در برخورد استخر ها با اجسام تیز و یا ساییده شدن کف آن به زمین های زبری چون آسفالت ، خراشیده و سوراخ شود ، بنابراین با توجه به بادی بودن محصول ، شاهد خروج باد خواهیم بود ، پس نیاز است تا استخر بادی را تعمیر کرد ، برای تعمیرات استخر های بادی برچسب های با عنوان برچسب تعمیرات ارائه شده است که می توانید با استفاده از این برچسب ها و چسب مخصوص استخر بادی آسیب دیده خود را پنچرگیری کنید .

در کنار محصول تعدادی از این برچسب ها موجود است اما برای تهیه بیشتر می توانید بسته های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . توصیه می شود که به کودکان خود لباس های نرم و بدون سگک بپوشانید و آن ها را به استفاده درست از استخر راهنمایی کنید . برای راه اندازی سریع تر استخر می توانید از انواع پمپ های باد ترجیحا پمپ باد دستی استفاده کنید چرا که پمپ های باد دستی قدرت کمی داشته و به محصول آسیب وارد نمی کند ، همچنین نیازی به برق نداشته و همواره می توان از آن استفاده کرد . در قسمت تشک بادی استخر ، آبپاش هایی به منظور لغزنده کردن تشک وجود دارد که با اتصال آن به شلنگ باغ می توانید از آبپاش ها نیز استفاده کنید . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی و نیز پاسخگویی به سوالات خود با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگي
ظرفيت 602 ليتر
طول 341 سانتي متر
عرض 213 سانتي متر
ارتفاع 38 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 14.4 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 3 سال
 دارای آبپاش جهت لغزنده کردن تشک شیرجه
اقلام همراه برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...