استخر بادی کودک سرسره دار طرح میوه

intex 57158np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح میوه از محصول مفرح و هیجانی بوده است که شرکت محبوب اینتکس آن را برای کودکان بالای دو سال طراحی و ساخته می باشد . طراحی این محصول به شکلی بوده است که یک استخر با ابعادی متوسط می باشد که در آن یک سرسره بادی ساخته شده تا فرزندان شما در حین یک بازی مفرح با دوستان خود خسته نشده و لذت داشتن یک سرسره بادی خانگی را داشته باشند . اما از دیگر مزایا و نکات مثبت این محصول می توانیم به رنگ بندی جذاب و تیکه های میوه ای نظیر پرتغال ، توت فرنگی و آناناس نام برده که بدون شک در نگاه اول هر کودکی را جذب خود خواهد کرد . جنس بدنه این محصول از وینیل بوده است که قطعاً در برابر فشار و یا آسیب هایی که فرزندان شما در حین بازی بر روی آن وارد خواهند کرد ، از کیفیت و مقاومت ساخت بدنه بالایی برخوردار می باشد . پس اگر قصد دارید تا هم اکنون این این استخر بادی سرسره دار طرح میوه را سفارش و خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع طراحی که این استخر بادی دارد، آن را تبدیل به یک مجموعه تفریحات آبی تبدیل کرده است تا کودکان بتوانند برای بازی ها و تفریحات آبی از آن استفاده کنند. به طوریکه بازی های دیگری که در داخل استخر بادی گنجانده شده است، برای کودکان بسیار سرگرم کننده تر بوده و آن ها علاقه بیشتری به این نوع استخر ها نسبت به استخر های معمولی دارند. البته که قیمت استخر بادی کودک سرسره دار طرح میوه نسبت به سایر استخر های بادی ممکن است گران تر باشد. البته که نباید از ابعاد بزرگ استخر بادی نیز چشم پوشی کرد، برای اینکه اگر استخر بادی را راه اندازی کنید، طول آن به 244 سانتی متر و عرضش به 191 سانتی متر می رسد. برای همین گفته شد که استخر بادی ابعادی بزرگ دارد. 

داشتن چنین ابعادی در استخر بادی کودک سرسره دار طرح میوه اینتکس می تواند فضای بیشتری را به کودکان بدهد تا آن ها بتوانند با یکدیگر سرگرم بازی شوند و لحظه های خوشی را داشته باشند. ارتفاع 91 سانتی متری که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است به دلیل وجود آناناس بادی در لبه استخر می باشد و این مقدار در واقع عمق استخر نیست. با توجه به بزرگ بودن استخر بادی وزن آن به 12.5 کیلوگرم می رسد که اگر آن را با سایر استخر های بادی مقایسه کنید، می توان گفت که این استخر بادی ، وزن بالایی دارد. همچنین نیاز است که شما برای راه اندازی استخر بادی از پمپ باد استفاده نمایید تا سریع تر استخر بادی باد شود. سرسره ای که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است می تواند به خوبی تا 81 کیلوگرم را تحمل کند. 

استخر بادی سرسره دار طرح میوه از محصولاتی با طراحی فانتزی بوده است که کمپانی نامدار و محبوب اینتکس آن را برای کودکان بالای 2 سال طراحی کرده تا در روز های گرم تابستانی ، فرزندان خود را به یک بازی مفرح لذت بخش دعوت بکنید . ما در این مقاله سعی داریم تا اندک کمکی به خریداران خود کرده و نسبت به هزینه ای که می خواهند بپردازند ، با ارزش ترین کالا را خریداری بکنند . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک با طراحی زیبا و متفاوتی که این کمپانی برای تولید این استخر بادی انجام داده ، کودکان خود را می توانید شگفت زده نمایید . ساختار این استخر بادی سرسره دار به صورت مستطیلی بوده است که در آن رنگ های زرد ، نارنجی ، سبز ، آبی و قرمز به کار رفته و اشکال های میوه ای به صورت آناناس ، پرتغال و توت فرنگی در آن ساخته شده که قطعا زیبایی این استخر بادی سرسره دار را دو چندان می کند . لازم به ذکر می باشد که کودکان شما در فصل سرما نیز می توانند از این کالا به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و نهایت لذت را به همراه دوستان خود خواهد ببرد .

جنس بدنه

بدون شک کودکان در هنگام بازی و سرگرمی به همراه دوستان یا اطرافیان خود به هیچ وجه در نگهداری و محافظت از کالای مورد استفاده خود ، دقتی نخواهد کرد و به همین منظور صدمات و یا اسیبی به آن محصول وارد می شود . کمپانی اینتکس نسبت به همین دلیل ، جنس بدنه این کالا را از وینیل طراحی و تولید کرده است که دارای ساختاری مقاوم و کیفیت بسیار بالایی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این استخر بادی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 244 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر ، ارتفاع : 91 سانتی متر ، تحمل وزن : 81 کیلو گرم ، و در نهایت وزن آن 12.5 کیلو گرم بوده که به همین دلیل به آسودگی می توانید ان را حمل نموده تا در هنگام مسافرت ها نیز فرزند شما از داشتن یک استخر بادی سرسره دار جذاب بی نصیب نباشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

در خصوص راه اندازی این استخر بادی باید ذکر کرد که باد کردن این کالا بسیار آسان بوده و شما به اسودگی می توانید این استخر بادی را نسبت به محفظه های خود باد نموده تا فرزند شما از آن استفاده نماید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی با وزن بالا از این استخر استفاده نکنند تا به بدنه آن فشار وارد نشود ، همچنین از نزدیک کردن اشیا تیز به بدنه آن خودداری نموده تا فرزند شما از داشتن یک محصول با طول عمر بسیار بالایی لذت ببرد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا اسیبی بوجود آمد می توانید در ابتدا بدنه آن را با استفاده از برچسب های تعمیرات ، تعمیر کرده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده می توانید ان را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال نموده تا با تعمیرات تخصصی ما در کارگاه محصولات بادی ، محصول شما را تعمیر نموده و آن را تحویل بگیرید .

جمع بندی

 

استخر بادی سرسره دار طرح میوه یک کالای با کیفیت و جذاب بوده است که توسط برند اینتکس طراحی و تولید شده است . ساختار این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده است که در آن رنگ های بسیار زیبایی به کار رفته و با اشکال های بسیار زیبایی آن ، جذابیت این کالا را دو چندان کرده است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش دهید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس خریداری نموده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

 نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 12.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...