استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ intex 57176

intex 57176

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ intex 57176 از استخر های بسیار زیبا و جذاب است که طراحی آن شبیه به نهنگ بوده و می تواند برای کودکان بسیار طرح جذاب و دوست داشتنی باشد . این استخر بادی شبیه به یک پارک آبی ساخته شده است و بخش های مختلفی دارد . به طور کلی می توان گفت که استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ از دو استخر چسبیده به یکدیگر تشکیل شده است که یکی از آن ها استخری بزرگ تر است که عمق نسبتا کمتری دارد . در مقابل آن یک استخر با ابعاد کوچک تر و با عمق بیشتر در قسمت انتهایی محصول قرار دارد که کودکان می توانند در داخل هر دو استخر بازی کنند . از آن جا که ابعاد و مساحت استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ بزرگ است ، تعداد زیادی از کودکان می توانند به صورت همزمان از این استخر بادی استفاده کنند . در قسمت مرکز استخر بادی ، یک سرسره بادی بسیار دوست داشتنی طراحی شده است که کودکان می توانند برای بازی های خود از آن نیز استفاده کنند . به طوریکه کودکان پس از سر خوردن می توانند به داخل استخر بزرگ تر سر می خورند . از سایر ویژگی های استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ می توان به آبپاشی اشاره کرد که در قسمت جلویی قرار دارد و می تواند شرایط جذاب تری را ایجاد کند . این محصول ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد . 

  • طول : 373  سانتی متر
  • عرض : 234 سانتی متر
  • ارتفاع : 99 سانتی متر
  • ظرفیت آب استخر بزرگ : 206 لیتر
  • ظرفیت آب استخر کوچک : 175 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • رده سنی : زیر 8 سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57176

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ استخری بسیار جالب و با طراحی جذاب می باشد که شبیه به نهنگ تولید شده است ، برای همین نام آن استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ در نظر گرفته شده است . این استخر بادی برای رده سنی کودکان ساخته شده است و ویژگی ها و خصوصیت های بسیار زیادی دارد ، این ویژگی ها و خصوصیات استخر های بادی است که باعث می شود تا یک محصول محبوب باشد . به عنوان مثال استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ به دلیل اینکه در داخل خود یک سرسره بادی دارد ، می تواند بازی های بسیار بیشتری را برای کودکان به همراه داشته باشند تا آن ها بتوانند با جذابیت های بیشتری از استخر استفاده کنند . همواره استفاده از سرسره به خصوص سرسره های بادی که به داخل آب استخر هدایت می شوند ، می توانند برای هر کودکی جذابیت های خاص خود را داشته باشد . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس نیز این محصول را موجود کرده است تا دوست داران استخر های بادی کودک بتوانند استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنند . 

ویژگی بسیار خوبی که تمامی استخر های بادی دارند این است که بدنه آن ها به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، می توانند بسیار نرم باشند تا در صورت برخورد کودکان با استخر ، صدمه ای به آن ها وارد نشود . همین ویژگی می تواند ایمنی کودکان را تضمین کند تا آن ها در یک شرایط بسیار عالی و درست از استخر های بادی استفاده کنند . استفاده از استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ در فضاهای بیرون از خانه می باشد و شما می توانید در صورت داشتن فضای کافی ، استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ را در حیاط خانه راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که استخر های بادی می توانند در برابر نور آفتاب مقاوم باشند ، برای همین نگران آسیب رسیدن به استخر ها نباشید . شما می توانید برای مدت های طولانی استخر را در فضاهای باز راه اندازی کنید ، ولی بهتر است که برای جلوگیری از کوتاه شدن عمر استخر های بادی ، آن را در سایه راه اندازی کنید . زیرا آفتاب باز هم می تواند به مرور زمان به بدنه استخر آسیب وارد کند . این در حالی است که شرکت اینتکس که تولید کننده استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ می باشد ، از پی وی سی برای ساخت استخر استفاده نموده است . 

پی وی سی ها بهترین مواد برای ساخت استخر بادی می باشد ، برای اینکه این جنس کاملا ضد آب است و لازمه ساخت استخر های بادی این است که بدنه آن ها کاملا بتواند در برابر رطوبت ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد ، همچنین به این نکته توجه داشته باشید که پی وی سی ها در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی همچون اشعه های فرابنفش مقاوم هستند و می توانند وام خوبی را از خود نشان دهند . یک نکته بسیار خوب دیگر نیز در رابطه با پی وی سی ها وجود دارد و آن هم این است که پی وی سی ها ضد حساسیت پوستی بوده و برای کودکان هیچ ضرری نخواهد داشت . طراحی استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ به صورت دو قسمتی بوده و اگر به استخر توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که محصول دارای دو استخر بزرگ و کوچک است . استخری که از نظر مساحت بزرگ تر است ، عمق کمتری نسبت به استخر کوچک تر دارد . ظرفیت استخر بزرگ تر 206 لیتر می باشد و استخر بادی کوچک تر آن 175 سانتی متر می باشد . 

طول استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ 373 سانتی متر و عرض آن نیز 234 سانتی متر می باشد . همچنین ارتفاع استخر بادی 99 سانتی متر می باشد . در نظر داشته باشید که این ارتفاع در واقع ارتفاع سرسره بادی می باشد و عمق استخر نسبت به آن کم تر است . رده سنی که شرکت اینتکس برای استفاده از استخر بادی کودک سرسره دار طرح نهنگ در نظر گرفته است ، کودکان زیر 8 سال می باشد . همچنین بهتر است که کودکان زیر 3 سال از استخر استفاده نکنند . برای اینکه می تواند برای ان ها کمی خطرناک باشد . استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند و اگر بدنه آن ها سوراخ شود می توانید از برچسب تعمیراتی استفاده کنید که در کنار محصول قرار داده شده است . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...