استخر بادی کودک سرپوشیده

bestway 52331/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرپوشیده از نمونه استخر های بادی کودک می باشد که برای استفاده تک نفره کودکان طراحی شده است ، این استخر بادی برای کوکان بالای 2 سال مناسب می باشد . این استخر بادی دارای سایه بان بادی بر روی خود است که اجازه می دهد تا از محصول بتوانید در محیط های باز و در زیر نور آفتاب استفاده کنید . بست وی به دلیل اینکه رده سنی این استخر بادی پایین است قسمت کف آن را به صورت بادی طراحی کرده تا به مراتب کف نرم تر و انعطاف پذیر تر باشد تا در صورت افتادن کودک نیز به او آسیبی وارد نشود ، وجود این نوع طراحی برای استخر های بادی کودک و خردسال بسیار مهم بوده به همین دلیل بست وی بیشتر استخر های بادی کودک را با کف بادی و نرم تولید کرده است .

این استخر بادی دارای وزن و حجم بسیار سبکی است که اجازه می دهد تا بتوانید محصول را حتی در سفر ها نیز به همراه خود ببرید ، از این رو استفاده از استخر بادی فوق حتی در سواحل و محیط های بیرون کاملا کاربردی است زیرا سایبان آن می تواند از کودکان که پوست حساسی ام دارند مراقبت کند . ابعاد تقریبا کوچک آن این اجازه را می دهد تا حتی استخر بادی خود را در داخل حمام راه اندازی کنید . راه اندازی آن نیز بسیار ساده و سریع است . ظرفیت کلی استخر فوق 26 لیتر است که به سرعت می توانید آن را پر یا خالی کنید . شما مشتریان گرامی می توانید به سه روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری استخر بادی کودک طرح سرپوشیده بست وی را ازفروشگاه اینتکس با قیمت مناسب به همراه برچسب تعمیرات خریداری کنید . توضیحات کامل و ویژگی های مهم و ساختار کلی استخر بادی کودک فوق در بخش نقد و بررسی محصول آورده شده است که می توانید با مطالعه آن ، اطلاعات کامل تری از استخر بادی کسب کنید .

در میان انواع استخر های بادی بزرگ و کوچک استخر هایی نیز برای کودکان و خردسالان در سنین پایین تر در نظر گرفته شده است تا آن ها نیز به مانند کودکان بزرگ تر از خود بتوانند از این بستر های آبی پرتابل و قابل حمل استفاده کنند . استخر بادی کودک سرپوشیده یکی از این استخر هاست که بست وی با طراحی عالی آن را تولید کرده است تا کودکان با ایمنی بیشتری به آب بازی و تفریحات آبی در خانه و محیط های باز بپردازند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل استخر بادی کودک سرپوشیده ، شما را با ویژگی های ساختاری و ... محصول آشنا کنیم .

تولید و ساخت

همانطور که اشاره شد ، استخر های پیش ساخته با توجه به رده سنی که قرار است از محصول استفاده کنند در طراحی های مختلف و در ابعاد گوناگون ساخته می شوند ، بست وی با در نظر داشتن اینکه استخر بادی کودک سرپوشیده برای سنین پایین است ، برای ساخت قسمت استخر آن از کف بادی استفاده کرده است ، وجود کف بادی در استخر می تواند ایمنی محصول را بالاتر ببرد چرا که کودکان کم سن نمی توانند کنترل خود را به خوبی در داخل استخر حفظ کنند ، بنابراین در صورت برخورد با کف استخر نیز آسیبی به آن ها وارد نخواهد شد . در واقع دیواره های این استخر از یک حلقه بادی تشکیل شده است که می تواند آب را در داخل خود به کمک کفی ، نگه دارد . بست وی برای اینکه استفاده از استخر بادی در میحط های بیرون نیز میسر شود ، سایبان بادی برای استخر در نظر گرفته است تا در هنگام استفاده و راه اندازی استخر در حیاط و محیط های بیرون از خانه ، نور آفتاب ، پوست لطیف کودکان را اذیت نکند یا گرما زده نشده و آفتاب سوختگی ایجاد نشود .

جنس استخر بادی کودک

استخر بادی کودک سرپوشیده فوق از جنس مرغوب و درجه یک pvc ساخته شده است ، پی وی سی های رنگی استفاده شده در ساخت استخر بادی فوق ضخیم بوده و رنگبندی مختلفی دارد ، به همین دلیل نیز استخر علاوه بر استحکام بالایی که دارد بسیار زیبا و جذاب می باشد . از ویژگی های خوب pvc می توان به ضد آب بودن آن و همچنین دوام بالای آن در برابر اشعه های مخرب خورشیدی اشاره کرد ، از این رو شما می توانید با خیال استخر بادی خود را در بیرون از خانه و در محیط های باز استفاده کنید . البته ابعاد کودک استخر بادی به شما اجازه می دهد تا از استخر بادی در حمام استفاده کنید ، چرا که از این استخر بادی حتی برای استحمام راحت تر و ساده تر کودک نیز استفاده می شود .

راه اندازی استخر کودک

استخر بادی کودک سرپوشیده فوق تنها دارای یک مخزن باد شونده هستند و تمامی قسمت ها اعم از کف بادی ، حلقه بادی دور استخر و همچنین سایه بان بادی آن به یکدیگر مرتبط هستند ، از این یک دریچه باد بر روی قسمت حلقه استخر طراحی شده است که از آن طریق می توانید استخر را باد کنید . برای ساده تر شدن روند راه اندازی می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید . توصیه می شود تا استخر را بر روی زمین های زبر مانند اسفالت و زمین های سنگی راه اندازی نکنید یا برای نرم تر شدن کف از زیر انداز استفاده کنید .

تعمیرات استخر بادی

استخر های بادی نیز به مانند بسیاری از محصولات بادی دیگر مانند تشک بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و ... قابلیت تعمیر شدن دارند ، چرا که شرکت های سازنده ای چون بست وی و اینتکس بسته های تعمیراتی مخصوص استخر بادی را طراحی کرده اند که می توان با استفاده از آن ها اقدام به پنچر گیری استخر بادی خود کنید . در کنار بیشتر محصولات این بسته های تعمیراتی وجود دارند اما شما می توانید بسته های بیشتری را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...