استخر بادی کودک طرح آکواریوم

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح آکواریوم

استخر بادی کودک اورجینال طرح آکواریوم محصولی جدید و بسیار زیبا از شرکت اینتکس می باشد که به دلیل سبک خاص و جذابی که دارد توانسته است تا تبدیل به یکی از محصولات محبوب این شرکت شود و رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کند.

جنس بدنه این استخر بادی کودک از PVC بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان تحت این شرایط دچار پوسیدگی و یا تغییر شکل نمی شود. کف این استخر نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا کودکان سطح بسیار نرمی را زیر پای خود داشته باشند و هنگام زمین خوردن درون استخر، دچار آسیب دیدگی نشوند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 159 سانتی متر، عرض: 159 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر ساخته شده است. وزن آن نیز 3.3 کیلوگرم بوده که به آسانی قابل حمل و جابجایی می باشد. از این محصول می توان در حیاط منزل، پشت بام و یا با توجه به وزن سبکی که دارد در مسافرت ها نیز استفاده کرد. در قسمت کف این استخر یک عدد دریچه تخلیه تعبیه شده تا شما بتوانید در هنگام نیاز به راحتی آب درون آن را تخلیه کنید. شما می توانید این استخر بادی کودک را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح آکواریوم

استخر بادی کودک طرح آکواریوم از مجموعه استخر های بادی برند محبوب اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همچنین زیبایی این مدل نیز زبان زد است که آن را به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی این کمپانی تبدیل کرده است . در ادامه قصد داریم تا به بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه ی این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت مربعی شکل می باشد که فضای خوب و مناسبی را برای استفاده کودک شما فراهم می آورد . بخش درونی این استخر بادی کودک به رنگ نقره ای می باشد و بخش بیرونی نیز دارای طرح کارتونی می باشد که این دو ترکیب زیبا و منحصربفردی را به وجود آورده اند که به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند . لبه های این محصول دارای ارتفاع مناسبی می باشد که از بیرون افتادن کودک شما جلوگیری می کند و امنیت کودک را به خوبی حفظ می کند . در قسمت کف این استخر بادی از دریچه ی تخلیه ی آب نیز استفاده شده است که به تخلیه ی هر چه سریعتر این محصول کمک شایانی  می کند و یکی از ویژگی های کاربردی استخرهای بادی به حساب می آید .

جنس بدنه استخر بادی :

استخر بادی کودک طرح آکواریوم از جنس پی وی سی می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در بیشتر محصولات بادی می باشد و کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و  ضربه از خود نشان داده است . همچنین در کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که مقاومت آن را دو چندان کرده است و خیال شما را از بابت کیفیت بالای این محصول راحت می کند . کف بادی این استخر کودک باعث شده است تا کودک شما به هنگام استفاده ی طولانی مدت از آن احساس درد در پا و قسمت های مختلف بدن را نکند و دلیل آن طراحی مهندسی شده ی این محصول با کیفیت می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی کودک اینتکس به مشخصات ( طول : 159 سانتی متر ، عرض : 159 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار خوبی را برای کودک فراهم می آورد و در دسته بندی استخر  های بادی کودک از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید استخر بادی کورک باید به آن توجه شود ظرفیت آب آن می باشد که یکی از ویژگی های اساسی در انتخاب استخر به شمار می آید ، ظرفیت آب این استخر بادی 424 لیتر می باشد که در دسته بندی استخر بادی کودک از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی استخر های بادی وزن آن ها می باشد که این استخر بادی از وزن 3.3 کیلوگرم برخوردار است و حمل آن را توسط بسته بندی شکیلی که دارد راحت کرده است و از همین رو می  تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک امکان پذیر است و در مدت زمان کوتاهی می توان این محصول را راه اندازی کرد . از نکات مهم در نگهداری استخر های بادی جلوگیری از برخورد اجسام تیز به این محصول می باشد زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی  دفاع می باشند . همچنین باید محصولات بادی را به اندازه ی استاندارد باد کرد و از زیاد باد کردن و یا کم باد کزدن این محصول خودداری نمود .

جمع بندی :

استخر بادی کودک طرح آکواریوم محصول برند اینتکس می باشد که به صورت مربعی شکل طراحی شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی  می باشد که مقاومت و کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . استخر بادی کودک طرح آکواریوم با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می  باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و به صورت حضوری و یا درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید .

نوع خانگی، مسافرتی
 طول 159 سانتی متر
 عرض 159 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت آب 424 لیتر 
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ ندارد
ابعاد بسته بندی 36×30×10 سانتی متر
 وزن 3.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها محصول شرکت اینتکس
دارای یک دریچه تخلیه در کف
دارای بدنه ای ضخیم و مقاوم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...