استخر بادی کودک طرح اژدها

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جدید ترین استخر های بادی شرکت اینتکس برای کودکان استخری با طراحی بیضی شکل از نوع اژدها می باشد. ابن استخر دارای ابعاد (طول: 330 سانتی متر، عرض: 229 سانتی متر، ارتفاع: 112 سانتی متر) بوده واز ظرفیتی معادل 40 لیتر بهره می برد. محصولی که از جنس PVC ساخته شده و از روکش طرح چرم رنگی در آن استفاده شده است. این استخر از بهترین سرگرمی های آبی کودکان بوده که از یک سرسره بادی سرخود و همچنین اسباب بازی های یرخود و مجزا بهره می برد. استخر بادی طرح اژدها ، محصول سال 2015 اینتکس با کیفیت عالی و ساخته شده از پی وی سی مقاوم با تاج آرک قابل حمل و جابجایی که قابلیت استفاده به عنوان فواره آب را داراست به همراه توپ ها و حلقه های بادی، با ظرفیت 280 لیتر آب، برچسب تعمیرات. در رنگ بندی بسیار شاد و زیبا، بسته بندی شیک به همراه سر سره بادی و سر سره توپ.

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح اژدها

استخر بادی بیضی شکل با طرح اژدها از سری محصولات 2015 اینتکس می باشد که می توان آن را به عنوان یک مجموعه بازی کاربری با کیفیت قلمداد کرد. این استخر از بسیاری جهات تکمیل بوده که می تواند بسیاری از نیاز های شما را بر طرف سازد، از این کالا می توان در شرایطی همچون مسافرت، سواحل دریا، درون برخی آپارتمان ها، حیاط منازل و ویلا ها به عنوان ابزاری فوق العاده راحت استفاده نمود. در ادامه به ذکر توضیحات بیشتر در مورد این استخر خواهیم پرداخت. با نقد و بررسی این کالا همراه ما در تهران اینتکس باشید.

طراحی 

ظاهر این استخر یکی از جذاب ترین بخش های آن می باشد که با ظرافت خاصی توسط طراحان اینتکس به وجود آمده است، تمامی قسمت های این محصول را رنگ های شاد و جذابی که مناسب بازی کودکان می باشند تشکیل داده است.  فرم کلی بدنه لوبیایی بوده و همانند یک بیضی که در میانه ها یک فرو رفتگی دارد می باشد. قسمت بالایی دارای یک طرح سر سره ای کوچک برای قرا دادن توپ ها و هدایت آنها به پایین می باشد که از ابزار های بازی کودکان محسوب می شود. در میانه های استخر یعنی فرو رفتگی میانی و یک سر سره بادی استاندارد برای بازی کودکان تعبیه شده است و بالای آن با بدنه اژدها که به عنوان تاج استخر محسوب می شود  پوشانده شده است. در حالت کلی می توان ادعا کرد که بدنه این استخر بادی شباهت بسیاری به یک جزیره زیبا و دوست داشتنی داشته که کودکان را مجذوب خود می کند. 

مشخصات فیزیکی

طولانی ترین قسمت این استخر بادی برابر است با 330 و عریض ترین بخش آن نیز 280 سانتی متر می باشد. مقادیر طول و عرضه ذکر شده در بخش مشخصات از نوک بیضی مقابل تا انحنای پشتی سرسره توپ ها و دم دایناسور تا بخش سر آن می باشد. که برای دستیابی دقیق تر بخش محفظه آب می بایست حدود 35 سانتی متر در طول و 40 سانتی متر را در از عرض استخر کم کنید. ظرفیتی کلی آب استخر برابر با 40 لیتر بوده و در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه پر می شود. وزن پک کلی بسته بندی استخر نیز برابر با 16.4 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل است. 

 جنس و طرح روی بدنه

جنس این استخر به صورت کامل از PVC فشرده می باشد که با یک لایه براق فوق العاده زیبا همراه شده است. برخی قسمت ها نیز علاوه بر راین دو قسمت یک لایه اضافی جهت ایجاد مقاومت بیشتر دارند. برای مثال رنگ زرد کف این استخر کاملا دو لایه بوده و در برابر اشیاء تیز مقاومت به نسبت بهتری در مقایسه با سایر بخش های این استخر بادی دارد، بخش عمده بدنه این استخر بادی ساده بوده و دارای رنگ های ساده می باشد. به دلیل پر زرق و پرق بودن سایر استخر های باد به همراه طرح های کاتون های مشهور دنیا ظاهر این استخر ساده به نظر می رسد که در صورت دید محدود تر می بینید که استخر بادی بیضی شکل با طرح اژدها اینتکس با دارا بودن رنگ های بسیار زیبا و شاد اصلی و غیر اصلی از زیبا ترین استخر های بادی و مجموعه بازی های تولید شده تا به امروز محسوب می شود. در ساخت این محصول از PVC در رنگ های آبی و بنفش روشن، صورتی، نارنجی، زرد، سبز و قهوه ای استفاده شده است. لازم به ذکر است با ویژگی هایی که این استخر به همراه خود دارد می تواند در مهد کودک ها و محل هایی که کودکان به صورت دسته جمعی بازی می کنند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر در ابتدا می بایست محل مورد نظر خود را برای نصب مشخص کرده و آن قسمت را به صورت کامل از هر نوع شئ پاکسازی کنید چراکه ممکن است هر کدام از آنها پس از مدتی به این استخر صدمه وارد کنند. موردی که شاید کمتر کسی با وجود برخورد با آن متوجه دلیل آن نشود. پس از اطمینان حاصل کردن از سلامت محل نصب استخر آن را از بسته بندی خارج کرده و اجزای مختلف آن را جدا کنید، سپس محفظه های باد آن را از پایینی ترین قسمت باد کرده و و سپس بخش های بالایی از قبیل سر سره و اژدها را شروع به باد کردن کنید، پس از باد کردن تمامی قسمت های مربوط به بدنه اصلی استخر نوبت به اجزاء جانبی و عروسک های بادی آن می رسد که به واسطه پمپ همراه و استفاده شده برای بدنه اصلی استخر می توانید آن را نیز انجام دهید. پس از طی این مراحل نوبت به فواره آن بالایی استخر می شود، فواره آب بالایی این استخر را می توانید با استفاده از اتصال شلنگ اب به بخش مشخص شده در بدنه اژدهایی که تاج میانی را تشکیل داده است فعال کنید، با وجود این فواره دیگر نیاز به پر کردن آب استخر توسط شما نمی باشد که به نوعی خود یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

در صورتی که سوالی فراتر از مطالب فوق در ذهن شما نقش بسته است می توانید با شماره تلفن های بخش تماس با ما راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...