استخر بادی کودک طرح اژدها

intex 57110 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح اژدها با ارگونمی گرد و مناسب برای کودکان بالای 3 سال. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که در برابر آب و هوا بسیار مقاوم است. در این استخر یک سایه بان به صورت سرخود تعبیه شده که می تواند یکی از مزیت های بسیار آن باشد. از دیگر ویژگی های این کالا داشتن وزن سبک با قابلیت راه اندازی آسوده می باشد.

استخر بادی کودک طرح اژدها با سایبان حلالی طرح جدید و محصول تازه تولید شده اینتکس در سال 2014 با کف باد شو و طراحی جالب و کودکانه با چهار محفظه باد و چها ستون بادی ، از این استخر بادی روی چمن ،داخل حیاط ، حمام ، روی بام منزل ، ویلا ، و ... ، این استخر میتواند بازیچه بسیار خوبی برای فرزندانتان باشد و در فصل گرما بهترین سرگرمی برای آنها باشد ، طراحی زیبای آن کوکان را جذب خود خواهد کرد ، نوع جنس بدنه استخر از پی وی سی میباشد و بدلیل نرم بودن بدنه استخر در هنگام باد شدن در صورت برخورد کودک با بدنه هیچ خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.

بله، استخرهای بادی با طرح‌های مختلف برای کودکان تولید می‌شوند، از جمله استخرهای با طرح اژدها (دراگون). اینگونه استخرها معمولاً در اندازه‌ها و طرح‌های متنوعی موجود هستند و برای استفاده در حیاط‌ها، فضاهای باز، یا حتی در داخل خانه مناسب هستند. طراحی‌های مختلف از جمله طراحی اژدها می‌توانند به کودکان تجربه‌ی سرگرم‌کننده و تفریحی ارائه دهند.

برای خرید یک استخر بادی با طرح اژدها برای کودکان، می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی، یا وبسایت رسمی شرکت‌های تولیدکننده اینتکس مراجعه کنید. قبل از خرید، مطمئن شوید که ابعاد استخر، کیفیت مواد ساخته‌شده، و توصیه‌های ایمنی کودکان را رعایت کند. همچنین، همواره توجه کنید که استفاده از استخرها با نظارت بزرگترها و تحت نظر باشد تا ایمنی کودکان تضمین شود.

شرکت اینتکس تولید کننده ی محصولات بادی بوده و توانایی رقابت با سایر برند ها را دارد . اکثر محصولات شرکت اینتکس از پی وی سی می باشد زیرا پی وی سی در کنار استحکام ، زیبا بوده و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد . استخر بادی طرح اژدها یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آنخواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد بوده و قسمت بالایی آن نیز سایبان وجود دارد که مانع تابش مستقیم آفتاب می شود . در ترکیب رنگ این محصول ، رنگ های شاد را مشاهده خواهید کرد . دلیل استفاده از رنگ های شاد ، این می باشد که استخر مناسب برای کودک می باشد . قسمت بالایی این استخر به رنگ سبز و قسمت زیرین این استخر به رنگ آبی می باشد . 

جنس بدنه 

در اکثر محصولات شرکت اینتکس از پی وی سی استفاده می شود ، زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . قسمت زیرین این استخر از جنس پی وی سی دولایه بوده و قسمت کناری آن از پی وی سی با دیواره های داخلی می باشد به همین دلیل می توان از آن با خیال راحت استفاده نمود . سایبان این استخر نیز از پی وی سی ضدآفتاب بوده و در طولانی مدت دچار مشکل نخواهد شد . 

ابعاد و ظرفیت آب

این استخر دارای 188 سانتی متر طول ، 147 سانتی متر عرض و 104 سانتی متر ارتفاع می باشد . همچنین این استخر دارای 114 لیتر ظرفیت آب می باشد که برای این استخر کودک بسیار مناسب می باشد . در طراحی این استخر قسمت های اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی فضای این استخر به خوبی استفاده شده است و به راحتی در هر مکانی حتی مکان های کوچک قابل استفاده می باشد . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، نسبت به اتصال پمپ باد به آن اقدام کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . البته باید به میزان باد آن نیز توجه داشت زیرا اگر بیشتر از استاندارد باد شود ، ممکن است برای استخر مشکل پیش بیاید و موجب آسیب دیدگی شود . استخر های بادی را می بایست از اشیاء تیز نیز دور نگه داری کرد زیرا موجب سوراخ شدن آن خواهد شد . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه آن وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد که می توانید از آن در مکان های کوچک و یا در ویلا و یا باغ استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

 

نوعخانگي، سفري
ظرفيت 114 ليتر
طول 188 سانتي متر
عرض 147 سانتي متر
ارتفاع 104 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 2.6 کيلوگرم
 داراي سايه بان PVC
مناسب سنين بالای 3 سال
حمل آسان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...