استخر بادی کودک طرح باغ وحش

intex 91340

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
2,800,000
2%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح باغ وحش یک محصول با امکانات فراوان است که قطعا برای سنین کودکان و نوجوانان یک تفریح عالی و اسباب بازی بی نظیر به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این استخر بادی دارای انواع حیوانات بادی دور تا دور خود می باشد که سبب شده تا تداعی کننده جلوه باغ وحش و جنگل برای تمامی افراد می باشد. ساختار و نوع طراحی این استخر هم با اکثر محصولات متفاوت می باشد و تنها یک ظاهر ساده ندارد و همین امر در کنار رنگ های شاد استفاده شده در این محصول باعث شده تا زیبایی و چشم نوازی این استخر بیشتر شود. علاوه بر این ها دارا بودن ابپاش بادی و هم چنین سرسره بادی در کنار این استخر هم از دیگر مزایایی است که باعث شده تا علاوه بر استفاده به عنوان استخر ، بتوانید از دیگر مزایای این محصول هم استفاده کرده و دل کودک خود را شاد کنید. هم چنین شما می توانید چندین توپ بادی و محفظه ای سرسره مانند را در کنار این استخر مشاهده کنید که این عامل هم تفریح دیگری به شمار می رود. با توجه به تمامی این موارد و جنس این محصول که تولید شده از نوع PVC می باشد می توان به این قضیه پی برد که این تولید جدید شرکت اینتکس یک محصول کامل خصوصا برای فصول گرم سال می باشد که می توانید با قیمت فوق العاده ای که شرکت تهران اینتکس ان را در سایت موجود کرده است ، ان را به سرعت خریداری نمایید. ضمانت و اصالت این محصول هم تضمین دیگری است که خیالتان از بابت انتخاب این استخر زیبا راحت شده است

استخر بادی کودک طرح باغ وحش

استخر بادی کودک طرح باغ وحش برای استفاده کودکان کمر از دوسال در فصل بهار و تابستان برای تجربه یک تفریح مهیج آبی گزینه مناسبی به شمار می رود. طراحی بدنه این استخر بادی کودک کاملا فانتزی با امکانات جانبی بالایی بوده و کیفیت بدنه عالی دارد. این موادر از جمله علل اصلی محبوبیت محصول به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار محصول به معرفی آن بپردازیم. پس اگر قصد خرید یک اسباب بازی درجه یک و استخر بادی کودک استاندارد را برای فرزند خود دارید ، توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

برای آن که محصول مورد علاقه و استقبال کودکان واقع شود نیاز بوده در پروسه تولید به روحیات آن ها و ارائه طراحی بدنه با ساختار کاملا شاد با رنگبندی زیبا توجه شود. استخر بادی کودک طرح باغ وحش یک نمونه استثنایی با ظاهری جذاب از کمپای اینتکس به شمار می رود. این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل داشته که در واقع از دو عدد دایره به هم متصل تشکیل می شود. از دایره های از طریق یک سرسره بادی سرخود در مرکز محصول به یکدیگر وصل شده اند. این سرسره بادی دارای طراحی بدنه ای مانند مار با ظاهری انیمیشنی می باشد. بر روی دیواره مخزن اول محصول یک دروازه زیبا با ظاهری مانند درختان برای رفت و آمد آسان کودک تعبیه شده است. در کنار این دروازه یک عروسک بادی انیمیشنی میمون وجود داشته که دارای یک حلقه در بخش دست ها برای بازی کودک می باشد. بر روی دیواره مخزن دوم نیز یک میمون زیبا وجود داشته و در کنار آن یک شاخه با پرنده ای قرمز رگ قرار دارد. به همراه محصول تعداد توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی فرزند خود دریافت خواهید کرد. طراحی بدنه استخر بادی برگرفته از باغ وحش بوده که برای رده سنی کمتر از 10 سال جذابیت بالایی دارد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه به راحتی خراب نشده و سال ها کارایی داشته باشد. به همین دلیل بخش رویه این استخر بادی را از جنس پی وی سی با رویه طرح چرم تولید کرده اند. برای بخش کنار محصول نیز پی وی سی طرح دار در نظر گرفته می شود. بخش کف محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن بسیار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع جنس بدنه امکان استفاده در فضای باز را دارد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

ارگونومی ساخت بدنه محصول از طولی برابر 249 سانتی متر با عرضی برابر 191 سانتی متر تشکیل شده که از ارتفاع کلی بالغ بر 109 سانتی متر برخوردار است. ظرفیت داخلی مخزن استخر بادی 216 لیتر بوده که نشان از ارتفاع نسبتا کوتاه مخزن محصول به شمار می رود. وزن بدنه استخر بادی کودک 5 کیلوگرم بوده که جا به جایی آسان آن را به همراه دارد.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک فاقد پمپ باد مخصوص بوده پس برای استفاده از محصول نیاز به تهیه این وسیله وجود دارد. بعد از خارج کردن استخر بادی از بسته بندی ابتدا محصول را در یک فضای صاف باز کنید. بر روی بدنه محصول تعدادی دریچه باد استاندارد برای راه اندازی تعبیه شده که از طریق آن ها و با استفاده از یک پمپ باد استاندارد می توانید محصول را در کمتر از 10 دقیقه برای بازی کودکان راه اندازی کنید. برای مراقبت از محصول از پرش بر روی دیواره های آن بپرهیزید. همچنین از فروکردن اسجام نوک تیز به روکش بدنه خودداری کنید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک طرح باغ وحش از نمونه های جدید و شیک استخر بادی به شمار رفته که در حال حاضر در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد. با مراجعه به دفتر نمایندگی مرکزی می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری کنید.

نوعخانگی
ظرفیت 216 لیتر
طول 249 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای آبشار بادی
مناسب سنین زیر 10 سال
دارای سرسره بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...