استخر بادی کودک طرح دایره ای

bestway 51112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دایره ای، محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت بست وی می باشد که در 3 رنگ آبی، زرد و نارنجی در سال 2018 روانه بازار شد. قطر این استخر 64 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد و مناسب استفاده ی کودکان بالای 2 سال است. کف این استخر به صورت مواج طراحی شده تا کودکان شما در آن احساس راحتی کنند و هنگام بازی کردن در آن دچار آسیب دیدگی نشوند. این استخر دارای 3 دریچه هوا می باشد که می توانید به راحتی آن را باد کنید. حجم این استخر بادی 26 لیتر می باشد و بدنه آن از طراحی منحصر به فردی بهره برده است. از این محصول می توان در خانه، ویلا، واحد های آپارتمانی و مسافرت استفاده کنید. همینطور این استخر به دلیل حجم کم، قابل استفاده در حمام نیز می باشد. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کودک طرح دایره محصولی جدید با طراحی معمولی و ساده ای بوده که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . این محصول در این مقاله به طور کامل نقد و بررسی می شود و به همین منظور شما با مطالعه این مقاله از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات دقیقی را دارا خواهید بود تا نسبت به تصمیم خود در خرید ، مطمئن شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر به صورت گردی صورت گرفته است که در قسمت های کناری آن به شکل مواجی طراحی و تولید شده می باشد . همچنین رنگ های نظیر قرمز ، زرد و آبی این محصول موجود بوده که به آسودگی می توانید آن را بر حسب سلیقه خود سفارش داده و خریداری بکنید . اما طراحی کف این استخر همانند قسمت های کناری آن به صورت مواجی شکلی ساخته شده است تا فرزند شما تا ساعت ها از این استخر با دوستان خود استفاده کرده و خستگی را احساس نکند .

جنس بدنه

به طور کلی کالا هایی که خرید بالایی داشته اند ، دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند که به همین ترتیب همواره کمپانی بست وی در تلاش بوده تا با ساخت محصولاتی با کیفیت ، طرفداران خود را نیز راضی نگه بدارد . جنس بدنه این استخر خانگی کودک از وینیل می باشد و سطح کف آن از پی وی سی که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر : 64 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر ، ظرفیت 26 لیتر و در آخر وزن آن 0.41 کیلو‌گرم خواهد بود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

معمولاً تمامی محصولات بادی دارای راه اندازی یکسانی بوده اند و تنها کاری که برای راه اندازی و استفاده آن باید انجام داد این است که اتاقک های بادی آن را باد کرده تا آن را قابل استفاده بکنید ، همچنین اگر در این مورد دچار مشکل شدید ، می توانید از دفترچه راهنمای داخل جعبه خود استفاده کرده و کالای خود را در کم ترین زمان راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که به هیچ وجه اشیاء تیز را به بدنه آن نزدیک نکرده ، همچنین حتماً پس از استفاده آن را جمع کرده و در جعبه مخصوص خود قرار دهید تا صدمه و یا آسیبی به این استخر وارد نشده باشد . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح دایره از کالا های تفریح در آب بوده است که توسط کمپانی بست وی طراحی و تولید شده می باشد و مناسب کودکان بالای 2 سال خواهد بود که هم اکنون می توانید آن را از نمایندگی تهران اینتکس خریداری بکنید . طراحی این استخر به صورت گرد خواهد بود که دارای سطحی مواجی شکل می باشد تا به همین دلیل از خستگی در حین استفاده از این محصول جلوگیری کرده و ساعت ها فرزند خود را سرگرم با این کالا کرده تا از آن لذت ببرد .اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوعتفریحی
ظرفیت 26 لیتر
قطر 64 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 0.41 کیلوگرم
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها  قابل استفاده در حمام
 قابل حمل و راه اندازی آسان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...