استخر بادی کودک طرح رنگین کمان اینتکس

intex 57141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
955,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان اینتکس از سری استخر های بادی کودک با طراحی جذاب و بچگانه است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان تر از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این استخر بادی در کنار خود دارای برچسب های تعمیراتی است که در صورت بروز آسیب می توانید با استفاده از این برچسب ها اقدام به ترمیم محصول کنید . همانطور که تصویر محصول را در بالا مشاهده می کنید شکل ظاهری استخر بادی کودک فوق به مانند ابر است که بر روی آن رنگین کمان هفت رنگی پدیدار شده ، این رنگین کمان بادی می تواند به عنوان سایه بان نیز ایفای نقش کند . شکل جذاب و دوست داشتنی این محصول می تواند برای هر کودکی دلچسب باشد . شما می توانید برای حمام کودکان خود و حتی بازی و سرگرمی های شاداب و ایمن از این استخر بادی استفاده کنید . این استخر بادی از جنس pvc ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد ، پی وی سی از مواد غیر سمی ساخته شده و هیچگونه آسیب و حساسیت پوستی را برای کودک ایجاد نمی کند . کف این محصول از ساختار دو لایه برخوردار می باشد .

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح رنگین کمان اینتکس

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان اینتکس محصولی زیبا و جذاب بوده است که با طراحی و رنگبندی بسیار چشم نوازی که داشته توانسته تا به فروش قابل توجه ای دست یابد و به همین دلیل ما قصد داریم تا تمامی نکاتی این نکات را برای شما ذکر کرده و نسبت به خرید مورد نظرتان اطلاعات کامل و دقیقی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

کمپانی اینتکس این محصول را به طور بسیار جذاب و چشم نوازی طراحی و تولید کرده که قطعاً یکی از مزایای فوق العاده این استخر محسوب می شود . طراحی بدنه این استخر به صورت یک ابر ساخته و تولید شده است که یک رنگین کمان بسیار جذاب به آن وصل خواهد بود که به همین دلیل از آن به عنوان سایه بان در روز های آفتابی تابستانی فرزند شما استفاده کرده و لذت ببرد .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول در زمان خرید و استفاده از آن خواهد بود ، به همین دلیل محصولاتی که دارای کیفیت بسیار پایینی باشند ، قطعاً خریداران کم تری را خواهند داشت . جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم است و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد که به همین دلیل هیچ نگرانی از این لحاظ نخواهید داشت و می توانید با خیالی راحت این استخر را سفارش داده تا فرزندانتان از آن استفاده بکنند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که می دانید طراحی این استخر بسیار ساده بوده و تنها کاری که باید انجام داد باد کردن این محصول می باشد ، اگر شما پمپ برای باد کردن محصولات بادی خود ندارید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده و خریداری بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید ، همچین افراد بزرگسال و سنگین وزن از آن استفاده نکنند و در آخر حتما پس از استفاده آن در نزد فرزندانتان ، این کالا جمع نموده و در جعبه مخصوص خود قرار دهید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان اینتکس یک محصول زیبا با طراحی خاص و منحصر به فرد بوده است که توسط کمپانی محبوب اینتکس طراحی و به تازگی روانه بازار شده می باشد . طراحی این استخر همانند یک ابر بوده است که رنگین کمان از بالای آن عبور می کند که به عنوان سایه بان استفاده خواهد شد . در خصوص جنس بدنه این استخر باید نمود که این محصول ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد .این کالا دارای ابعاد متوسطی بوده است  که ظرفیت آب 84 لیتر و وزن 2 کیلو گرم را دارا خواهد  بود که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی  می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری بکنید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 85 لیتر
طول 142 سانتی متر
عرض 119 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین +3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...