استخر بادی کودک طرح رنگی کوچک بست وی

Bestway 51115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح رنگی کوچک بست وی از سری تولیدات سال 2017 می باشد که ظاهری ساده و شکیل دارد، این استخر در دو رنگ صورتی براق و آبی براق تولید شده اند که بدنه آن حالت نئونی داشته و بسیار زیباست. رنگ داخلی بدنه در هر دو رنگ استخر روشن تر از بخش بیرونی بوده و کف آن نیز برای راحتی بیشتر کودک حین استفاده بادشو بوده و رنگ سفید دارد که با ایجاد تضاد با بخش بیرونی باعث افزایش جذابیت این محصول شده است. این استخر اینتکس به دلیل مورد پسند قرار گرفتن توسط همه کودکان به صورت پسرانه و دخترانه با دو رنگ مجزا طراحی شده است. جنس بدنه کالا نیز از وینیل بوده که در عین انعطاف دارای مقاومت زیادی بوده و نیاز شما را بر طرف خواهد کرد. 

استخر بادی کودک طرح رنگی کوچک بست وی یکی دیگر از سری استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده استو این محصول به دلیل رنگ بندی جذاب و دوست داشتنی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

از اساسی ترین کارهایی ست که برای تولید یک محصول باید انجام داد. بست وی توانسته با طراحی های بسیار زیبای خود مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. فرم کلی این استخر به شکل مستطیل بوده و دارای 2 رنگ آبی و صورتی نیز می باشد. یکی از تفاوت هایی که این استخر با استخر های دیگر دارد این است که دارای بدنه ضخیم تری می باشد و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی می باشد که همه ی ما در خرید یک محصول به آن توجه بسیاری داریم. یعنی دوست داریم محصولی را خریداری کنیم که دارای جنس خوبی باشد تا بتوانیم مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنیم. حال بست وی استخر بادی تولید کرده که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. جنس بخش کناری آن نیز از وینیل می باشد. و اما مهمترین قسمت در استخر های بادی قسمت کف می باشد. یعنی کف استخر باید به گونه ای باشد که هم نشیمنگاه نرمی را برای کودک فراهم کند و هم ایمنی آن را برطرف سازد. که خوشبختانه شرکت اینتکس این نکته را در تمامی محصولات خود به کار می برد و محصولاتی کاملا بی خطر را برای کودکان تولید می کند. کف این استخر از وینیل دو لایه بادی بوده که بسیار نرم می باشد و باعث می شود هنگامی که کودک در درون استخر زمین می خورد دچار آسیب دیدگی نشود و از وارد شدن هرگونه صدمه ای به آن جلو گیری کند. همچنین این سطح نرم باعث می شود که کودکان بتوانند مدت زمان بیشتری در استخر نشسته و آب تنی کنند و دیگر دچار خستگی و کوفتگی بدن نشوند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

یکی از نکات دیگری که ما در خرید یک محصولی از این قبیل رعایت می کنیم، ابعاد آن محصول است. در واقع می خواهیم وسیله ای که خریداری میکنیم فضای زیادی را اشغال نکند. این استخر همانند سایر ویژگی هایش دارای ابعاد و وزن استاندارد نیز می باشد. وزن آن 2 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. طول این استخر بادی 165 سانتی متر، عرض آن 104 سانتی متر و ارتفاع آن، 25 سانتی متر و دارای ظرفیت آب 102 لیتر می باشد که این اندازه ها از استاندارد های جهانی برخوردار هستند و دارای ایمنی بالایی می باشند. به همین سبب هیچ گونه خطری کئدکان را هنگام بازی کردن در این استخر بادی تهدید نمی کند. این محصول به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده در حیاط و یا پشت بام منزل می باشد. همچنین هنگام سفر می توانید آن را بدون هیچ گونه اشغال فضایی در خودرو، با خود ببرید تا موجبات تفریح کودکان خود را فراهم کنید. و اما یکی دیگر از مزیت های این استخر بادی این است که در فصل های که هوا سرد است می توان از آن در اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد تا کودک شما بتواند در هر فصلی و در هر هوایی از داشتن یک وسیله تفریحی بسیار خوب لذت ببرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت :

شما برای این که بتوانید این استخر بادی را راه اندازی کنید تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس و در قسمت پمپ باد انواع این پمپ ها را مشاهده کرده و هر کدام را که مد نظرتان بود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ می بایست استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار دهید. سپس درب ورودی هوای استخر را باز کرده و سری پمپ را در آنجا قرار می دهید. حالا منتظر می مانید تا استخر به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را از استخر جدا کرده و درب ورودی هوای استخر را می بندید. استخر را به محیط دلخواه برده و درون آن آب می ریزید تا آماده استفاده کودکان شما شود. یکی از نکاتی که در استفاده از استخر های بادی باید به آنها توجه کرد مراقبت از آن هاست. یکی از آن نکات این است که هنگام باد زدن استخر باید حواستان باشد تا بیش از اندازه به آن باد نزنید. زیرا فشار زیادی به بدنه استخر وارد شده و در نتیجه درز های آن به مرور از یکدیگر جدا می شوند. نکته ی دیگر این است که به هیچ وجه اجازه ندهید تا جسم نوک تیزی با آن برخورد کند. چرا که باعث ایجاد پارگی در بدنه استخر می شود.

جمع بندی :

استخر بادی رنگی کوچک بست وی یکی از استخر های بادی جذاب و دوست داشتنی بست وی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اخیرا وارد بازار شده است. این محصول می تواند یک وسیله تفریحی مناسب و نشاط آور برای کودکان باشد تا بتوانند با آب تنی کردن در آن اوقات خود را به شادی سپری کنند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوع خانگی، مسافرتی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت آب 102 لیتر
 جنس رویه وینیل براق
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل سه لایه
 پمپ ندارد
سازنده بست وی
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...