استخر بادی کودک طرح فیل

intex TY5032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای کودکان شما می باشد . این محصول از رویه ی پی وی سی ضدحساسیت تشکیل شده است و به بدن کودکان شما آسیب وارد نمی کند و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . بدنه ی آبی رنگ با طرح فیل نیز زیبایی دوچندانی را به استخر بخشیده است و توجه کودکان را به خود جلب خواهد کرد .استخر های بادی کودک با تنوع بسیار بالا و ظاهری متفاوت در کنار ابعاد گوناگون عرضه می شوند. هر یک از این استخر های بادی از رنگبندی مختلفی برخوردار بوده تا مشتریان بتوانند انتخابی اسان با توجه به نیاز و سلیقه خود داشته باشند. هر یک از این استخر های بادی کودک گنجایش داخلی معین برای بازی کودکان به صورت تکی و یا بازی دسته جمعی بوده و میزان ظرفیت آب مخزن آن ها متفاوت است. شما می توانید با استفاده از تنوع بسیار بالای محصولات تولید شده یک استخر بادی کودک مناسب را خریداری کنید. در این قسمت قصد داریم تا به نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح فیل و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید استخر بادی کودک توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

استخر بادی کودک طرح فیل

پارامتر طراحی ظاهری یک مورد اساسی و مهم بوده زیرا خانواده و یا کودک در زمان خرید در نگاه اول جذب ظاهر هر محصول می شوند. از طرفی همانطور که گفته شده تنوع در این گروه محصولات بالا بوده به همین دلیل نیاز به طراحی بدنه کاملا نوآورانه وجود دارد. در همین راستا باید عنوان کرد این استخر بادی کودک طراحی بدنه ای گرد داشته که نسبت به طراحی بدنه های مربع و یا مستطیل فضای کمتری را اشغال می کند. دیواره این استخر بادی کودک آبی رنگ بوده و کف آن سفید می باشد. در بخش کف سفید رنگ استخر بادی ، تصویری رنگی و زیبا از یک فیل به چشم خورده و طراحی فانتزی و انیمیشنی داشته و برای کودکا جذابیت دارد. دیواره استخر بادی کودک از دو طبقه تشکیل شده است. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی شده و به انعطاف پذیری بدنه محصول و افزایش طول عمر آن وکو شایانی می کند. این محصول با ابعاد کوچک خود امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی کودک را دارد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

پارامتر دوم در زمان خرید که برای مشتریان اهمیت داشته کیفیت بدنه محصول می باشد. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه  دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن باقی می ماند. شرکت اینتکس نیز برای حفظ اعتماد مصرف کنندگان جنس بدنه این استخر بادی کودک را از بهترین نوع پی وی سی انتخاب کرده است. کف محصول نیز از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. زیرا کف محصول تمامی وزن وارده را تحمل خواهد کرد و با سطح زمین در تماس مستقیم قرار دارد. این نوع استخر بادی کودک را می توانید به دلیل کیفیت بالا و ساختاری بادوام در فضای باز نیز استفاده کنید. این محصول امکان استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی امکان استفاده داشته و دماهای مختلف اب تاثیری بر دوام محصول ندارد. ضخامت لایه های بدنه این استخر بادی استاندارد بوده به همین دلیل تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند موجب آسیب های احتمالی برای محصول شود.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که طول آن برابر 103 سانتی متر بوده و ارتفاعی بالغ بر 25 سانتی متر دارد. ظرفیت داخلی محصول 30 لیتر بوده پس در زمان استحمام نیز می توانید به عنوان وان حمام بادی فرزند خود از این استخر بادی کودک استفاده کنید. وزن بدنه محصول 0.24 کیلوگرم بوده پس می توانید در زمان سفر نیز برای بازی فرزند خود این استخر بادی کودک را به همراه ببرید.

محصول دارای برچسب تعمیرات بوده تا در صورت بروز هر گونه آسیب احتمالی بتوانید رویه استخر بادی را رفوه کنید. همچنین محصول از یک دفترچه راهنما برخوردار بوده تا شیوه صحیح راه اندازی و مراقبت از محصول را برای شما شرح بدهد. برای استفاده از محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول کنید. این محصول با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از طرف نمایندگی رسمی محصولات بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

خرید استخر بادی کودک

اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک را با بهترین قیمت و دریافت یک تخفیف مناسب در بسته بندی اورجینال خود و کاملا فابریک دارید ، توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 30 لیتر
قطر 103 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 240 گرم
جنس رویه PVC 
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین کودکان
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...