استخر بادی کودک طرح وال

71785

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طراحی استخرها متنوع است. در اینجا اشاره به استخر با طراحی نهنگ شده است، که ممکن است در دیگر طرح‌ها نیز موجود باشد.جزئیات اضافی: برخی از استخرهای بادی اینتکس دارای جزئیات اضافی مانند پشتیبان‌ها یا درپوش‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند استخر را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنید.قبل از خرید هر استخری، بهتر است مطالبهٔ ابعاد دقیق، مواد ساخت، و ویژگی‌های دیگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که استخری که انتخاب می‌کنید، به نیازها و فضای شما مناسب است.

استخر بادی کودک طرح وال از کوچکترین و سبک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین زیر 2 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. استخری با ساختار بدنه دو لایه که می تواند مقاومت مناسبی در برابر دمای مختلف آب داشته باشد. البته این استخر می تواند به عنوان وان بادی حمام نیز استفاده شود. این محصول به دلیل داشتن حجم و وزن بسیار کم به راحتی در هر مکانی بخصوص مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود. همچنین برای باد زدن آن استفاده از کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز کافی خواهد بود.  این استخرها به اندازه‌های مختلفی مانند کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند، بنابراین می‌توانید اندازه‌ای که به آن نیاز دارید را انتخاب کنید. متریال: استخرهای بادی اینتکس از متریال‌های مقاومی ساخته شده‌اند تا در برابر پارگی و نشتی مقاوم باشند. استخر های بادی اینتکس طراحی شده‌اند تا به عنوان یک گزینهٔ ساده و مقرون به‌صرفه برای تفریح در آب در فصل تابستان به کار بروند. این استخرها اغلب در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند. به عنوان مثال، استخر بادی اینتکس با طرح نهنگ به شما اجازه می‌دهد تا با لذت در آب تابستانی توقف کنید.

نام محصول : استخر بادی کودک طرح وال کد محصول : 71785 استخر بادی کودک طرح وال از سری استخر های بادی با طراحی ظاهری شبیه به وال آبی می باشد که به همین دلیل نیز با نام استخر بادی کودک طرح وال شناخته شده است . استخر های بادی دارای بدنه بادی می باشند و در صورتی که آن را باد نکنید حجم بسته بندی بسیار کوچکی دارند ، این موضوع باعث شده است تا شما بتوانید استخر بادی خود را به راحتی نگهداری و حمل کنید و حتی آن را در سفر ها به همراه خود ببرید .

این استخر بادی برای سنین زیر 2 سال ساخته شده است به همین دلیل استفاده از آن بیشتر به منظور استحمام راحت تر کودکان رونق دارد . همواره حمام کردن کودکان به خصوص نوزادانی که کنترل زیادی بر خود ندارند کاری دشوار است ، پس با خرید استخر بادی کودک طرح وال بهتر و راحت تر کودکان را تشویق به شست و شو کنید و از افتادن و خطرات احتمالی آن ها را دور کنید . طراحی و تولید بدنه استخر بادی این استخر بادی از بدنه لایه لایه تولید شده است که لایه های نازک اما قوی آن قالبلیت نگهداری حجم زیاد باد را در داخل خود دارد .

طراحان به خوبی توانسته اند با برجستگی ها و همچنین اشکال عروسکی دم و موج آب بر روی سر نهنگ و البته چاپ چشم و ... در بدنه آن ، ظاهر واقعی تری به طرح نهنگ داده است ، اینگونه طراحی می تواند کودکان را تشویق به آب بازی و آب تنی کنند . لبه های بادی بلند استخر به خوبی می تواند کودک را در مرکز خود نگه دارد و تکیه گاهی ایمن برای آن ها باشد تا بدین صورت بتوانند به خوبی تعادل خود را حفظ کنند . ابعاد کوچک محصول این اجازه را به شما می دهد تا از محصول در داخل حمام استفاده کنید . جنس بدنه استخر بدنه استخر بادی کودک طرح وال از لایه های ضخیم و البته مقاوم و انعطاف پذیر pvc ساخته شده است ، با توجه به ویژگی های پی وی سی اغلب شرکت های معتبر از آن برای ساخت بدنه محصولات بادی مانند استخر بادی استفاده می کنند ، پس می تواان گفت که بیشتر استخر های بادی اورجینال از پی وی سی ساخته شده اند .

نام دیگر پی وی سی همان وینیل است که همواره به سازگاری آن با سلامت پوست و محیط زیست اشاره شده است . پس با خیال راحت از این استخر بادی برای حمام کودک خود استفاده کنید و نگران حساسیت های پوستی برای آن ها نباشید . راه اندازی صحیح و مراقبت از استخر با توجه به اینکه این استخر بادی از بدنه لایه لایه ساخته شده است ممکن است در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند و پاره شوند ، از این رو باید به صورت صحیح استخر بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید .

با کمک تکه ای پارچه به عنوان زیرانداز می توانید از آسیب دیدن احتمالی استخر بادی جلوگیری کنید . زیرانداز ها به خصوص زمانی که قصد استفاده از استخر بادی در محیط های بیرون از خانه و بر روی اسفالت و زمین های سنگی و شنی دارید بسیار نقش مهمی در نگهداری و مراقبت از استخر دارند .

تعمیرات استخر بادی با وجود آسیب پذیری استخر های بادی ، در صورت صدمه دیدن استخر بادی جای هیچ نگرانی نیست زیرا شما می توانید محصول را تعمیر کنید . شرکت های بزرگی چون اینتکس و بست وی بسته های تعمیراتی را مخصوص استخر های بادی و هر محصول بادی طراحی کرده اند که می توانید با خرید آن ، با استفاده از برچسب و چسب مخصوص ، سوراخ های ایجاد شده در بدنه را پنچرگیری کنید . نکته قابل توجه این است که پارگی های بزرگ غیر قابل تعمیر خواهند بود .

 نوعخانگی
ظرفیت 10 لیتر
طول 70 سانتی متر
عرض 40 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای وزن و حجم کم
قابلیت استفاده به عنوان وان کودک
مناسب سنین زیر 2 سال
وزن : 630 گرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...