استخر بادی کودک طرح پنگوئن

intex 57418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد در طرح پنگوئن از جمله استخر های بادی سبک و قابل حمل برای کودکان کوچک بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از کف بادی بهره برده و از سایه بان 90 درجه ای بهره مند است. محصولی با راه اندازی بسیار آسوده که می توان در هر مکانی حمل کرده و برای فرزند خود استفاده کرد.

استخر بادی کودک طرح پنگوئن: این محصول یکی از جالب ترین استخرهای بادی برای سنین خردسال و کودکان بوده که از طرح و رنگ کودک پسندانه ای برخوردار است. این محصول از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم ضد آب تولید شده که توان مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و انواع آب ها با دمای مختلف را دارد. این کالا با داشتن ابعاد (قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع تا بالای سایه بان: 83 سانتی متر) قادر است تا مقدار 45 لیتر آب را در درون خود جای دهد. اما یکی دیگر از مزیت های این استخر کودک داشتن سایه بانی با ضخامت بالا بوده که این امکان را به شما می دهد تا از آن بیرون از منزل یا فضای بسته نیز استفاده نمایید.

استخر بادی کودک طرح پنگوئن کد محصول : intex 57418 استخر های بادی از سری محصولات بادی محبوب هستند که می توان آن ها را از پر فروش ترین نوع محصولات بادی دانست ، چرا که از ان ها برای تفریحات آبی استفاده شده و تمامی سنین به خصوص کودکان علاقه زیادی به استفاده از آن ها دارند . استخر های بادی تنوع بالایی دارند و از نظر رده سنی به دو دسته استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال تقسیم می شوند .

استخر های بادی کودک نیز انواع مختلفی دارد که طراحان با طراحی های مختلف نمونه های عروسکی یا ساده ای را طراحی کردند . یکی از این استخر های بادی ، استخر بادی کودک طرح پنگوئن می باشد که مخصوص کودکان سنین زیر 4 سال می باشد . این استخر بادی کودک دارای ویژگی های بسیار عالی است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر ، آن ها را معرفی خواهیم کرد . تولید و طراحی استخر علت نام گذاری این استخر بادی به استخر بادی کودک طرح پنگوئن ، نوع طراحی ظاهری آن است که شبیه به پرنده های بسیار زیبا و دوست داشتنی پنگوئن است .

شرکت اینتکس علاوه بر ساختار عروسکی این استخر ، سعی کرده تا بدنه آن را به گونه ای طراحی کند که عروسک بادی پنگوئن بتواند به عنوان سایه بان عمل کند . قسمت استخر بادی این محصول با استفاده از حلقه بادی ساخته شده است ، به همین دلیل نیز استخر به صورت گرد تولید شده است . از ویژگی های ساختاری دیگر این استخر بادی می توان به کف بادی آن اشاره کرد ، اینتکس با توجه به رده سنی استخر ، محصولاتی که برای سنین پایین مورد استفاده قرار می گیرد را به صورت ایمن تر طراحی کرده است ، به همین دلیل نیز استخر بادی کودک طرح پنگوئن دارای کف بادی است تا کودکان در هنگام برخورد با زمین آسیبی نبینند .

شما والدین می توانید با خرید استخر بادی کودک فوق از آن برای استحمام هر چه راحت تر کودک خود کمک بگیرید . جنس استخر بادی این استخر بادی از جنس بدنه pvc براق ساخته شده است ، پی وی سی ها امروزه به تنها گزینه شرکت های تولید کننده محصولات بادی مبدل شده است ، چرا که این جنس از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است و می تواند به خوبی در برابر رطوبت ها و ... مقاوم باشند ، از طرفی ساختار لاستیکی آن باعث شده تا تولید کنندگان محصولات بادی ، مخازن محصولات خود را از این جنس تولید کنند .

پی وی سی کاملا سازگار بامحیط زیست و سلامت کودک است . عمده تفاوت در پی وی سی ها رنگ آن و همچنین ضخامت لایه ها می باشد . راه اندازی استخر بادی استخر بادی کودک طرح پنگوئن فوق دارای چندین دریچه بادی مجزا می باشد ، بنابراین شما می توانید برخی از قسمت های استخر را باد کنید . به عنوان مثال شما می توانید به دلخواه خود کف بادی استخر را باد کنید تا ایمنی آن را افزایش دهید ، همچنین می توانید آن را باد نکنید . قسمت سایه بان استخر نیز قابلیت باد شدن مجزا دارد ، این ویژگی کمک می کند تا در صورت آسیب دیدن قسمتی از استخر ، تاثیری در دیگر قسمت های استخر نداشته باشد .

از آن جا که کف این استخر بادی است در صورتی که از آن در محیط های باز و خارج از خانه استفاده می کنید ، محصول را بر روی یک زیرانداز قرار دهید . تعمیرات محصولات بادی بیشتر محصولات بادی قابلیت تعمیر دارند که استخر های بادی نیز از آن دسته هستند که می توانید پس از آسیب دیدن نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایید . برای هر محصول بادی بسته های تعمیراتی مخصوصی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است که می توانید با تهیه آن و با کمک دفترچه راهنما محصول را تعمیر کنید .

همچنین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید تا فروشگاه روند تعمیرات استخر بادی را انجام دهد . لازم به ذکر است که قبل از ارسال محصول وسعت آسیب دیدگی را مشاهده کنید ، چرا که اگر وسعت پارگی زیاد باشد ، محصول غیر قابل تعمیر خواهد بود .

نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 83 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای سایه بان طرح پنگوئن
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...