استخر بادی کودک طرح کوسه

intex 57120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح کوسه

استخر بادی طرح کوسه در واقع استخری همانند نوع ماهی بوده که در طرح و ابعادی بزرگتر عرضه شده است. این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات بوده که می تواند به خوبی در برابر هر نوع آب و هوا مقاومت کند. اما وجود سایه بان بزرگ سرخود در این استخر سبب استفاده از آن در فضای باز شده است. همچنین قسمت کف آن از نوع بادی بوده تا فرزند شما هنگام استفاده از این محصول نهایت احساس آرامش را تجربه کند.

استخر بادی کودک طرح کوسه، محصولی فوق العاده و جدید سال 2015 با کیفیت عالی، ساخته شده از پی وی سی ضخیم به همراه کف باد شونده، این استخر بادی حالتی سرپوشیده دارد و کودکان را در مقابل نور مستقیم خورشید حفظ می کند. دارای طرح کارتونی جذاب به همراه دو چشم فانتزی در دو طرف. ترکیب رنگی خاکستری تیره و روشن ، به همراه برچسب تعمیرات.

نقد و بررسی استخر بادی کودک طرح کوسه

استخر بادی کودک طرح کوسه یکی از محبوب ترین و متفاوت ترین استخرهای بادی کودک می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفی و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک طرح کوسه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

برند اینتکس برای طراحی ظاهری این استخر بادی از تجربه چندین ساله خود استفاده کرده است و با توجه به ظاهر زیبا و متفاوتی که برای این محصول در نظر گرفته است به راحتی توانسته در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این استخر بادی در رنبگندی های متنوعی به بازار عرضه شده است . شایان ذکر است که این استخر بادی می تواند به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار بگیرد . به همراه این محصول برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید . همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات در فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران می باشد توسط کادری مجرب و کار آزموده انجام می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از اولین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید استخرهای بادی به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر آن محصول دارد . جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد . پی وی سی از جمله جنس های رایج قابل استفاده در محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده رایج مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل است . همچنین به منظور بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که به خوبی میتواند فشار آب موجود در استخر را مهار کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

استخر های کودک به منظور ماهیت استفاده ای که دارند باید از استانداردهای جهانی پیروی کنند . طول این استخر از لبه بیرونی 201 سانتی متر بوده ، عرض آن 198 سانتی متر و ارتفاع این استخر در نهایت 109 سانتی متر می رسد که می توانید با توجه به استفاده از محفظه های باد متنوع ارتفاع آن را در عددی که مد نظرتان است تنظیم کنید. بسته بندی این محصول نیز بسیار کوچک بوده و به سادگی و با وزن کمی که دارد می توانید آن را حمل کنید. وزن این محصول 5 کیلوگرم بوده که حمل و نقل و انتقال آن در سریع ترین حالت ممکن میسر است . ظرفیت آب این استخر بادی نیز بالغ بر 121 لیتر می باشد که این ظرفیت ، ابعاد نود درصدی محصول را شامل می شود .

استخر بادی کودک طرح کوسه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه مرکزی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفيت 121 ليتر
طول 201 سانتی متر
عرض 198 سانتی متر
ارتفاع 109 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
ساير ويژگی ها وزن بسته بندي: 3.5 کيلوگرم
 داراي سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...