استخر بادی کودک عمیق اینتکس

intex 30032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک عمیق اینتکس

استخر بادی کودک عمیق اینتکس یک استخر بادی با عمق زیاد محصولی زیبا و متفاوت بوده که این کمپانی بزرگ به تازگی اقدام به تولید ان نموده و با توجه به کیفیت و استحکام بالای بدنه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. این محصول دارای ارگونومی ساختی مستطیل شکل بوده که ابعاد بزرگ ان امکانی ایجاد نموده تا تمام رده های سنی با خیالی اسوده از ان استفاده نمایند. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که وزن کمی داشته و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل شما می توانید با خیالی اسوده از این محصول در فضای باز و مسافرت نیز استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی و قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت کالا ندارد. این محصول از پنج طبقه ساخته شده که هر یک از این طبقه ها از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. بدنه این محصول ابی رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از سوال استوانه ای به چشم خورده که به جذابیت کالا می افزاید. توجه داشته باشید از این محصول به عنوان وان حمام کودک و یا استخر توپ بادی نیز می توانید بهره برداری کنید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک عمیق اینتکس

استخر بادی کودک عمیق اینتکس یکی از زیباترین و مقاوم ترین نمونه های تولید شده استخر های بادی کودک بوده که با ارگونومی ساختی جذاب و قیمتی مناسب توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول با وزن بدنه کم و امکان راه اندازی اسان دارای ساختاری پرتابل بوده که موجحب می شود شما با اسودگی خاطر ان را در سفر نیز همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر بوده این محصول برای تمامی رده های سنی قابل استفاده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آ در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت و نواوری در این زمینه از اهمیت بسزایی بخوردار است. زیرا افراد در زمان خرید به دنبال دریافت کالایی متفاوت بوده که ظاهری منحصر به فرد داشته باشد. محصولات مورد استفاده کودکان نیز علاوه بر نیاز در زمینه نواوری ارگونومی ساخت لازم بوده تا ایمنی و استاندارد های موجود برای حفظ امنیت کودک در زمان استفاده رعایت شود. این محصول نیز ساختاری مستطیل شکل داشته که از چهار لایه تشکیل می شود. استخر های بادی اغلب دارای ارتفاع کمی هستند. این محصول کلیشه های موجود را کنار گذاشته که با ارتفاعی استاندارد تولید شده تا افارد به راحتی از ان استفاده کنند. این محصول دارای بدنه ای آبی رنگ بوده که برای توجه به روحیات کودک بر روی بدنه تصاویر زیبایی از سواحل استوایی به چشم می خورد.

جنس بدنه

جنس بدنه محصول تضمینی بر طول عمر ان است. زیرا افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید هر محصولی انتظار دریافت کالایی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. این محصول با جنس رویه ای از نوع پی وی سی طرح چرم و جنس بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی شفاف طرح دار به بازار عرضه می شود. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و همچنین تحمل تمام وزن وارده بر این محصول از نوع پی وی سی دولایه است. به همین دلیل شما می توانید این محصول را در فضاهای سرپوشیده و باز با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا قرار داشتن در معرض تاتبش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب نمی تواند اسیبی به این محصول وارد سازد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 140 سانتی متر و عرضی بالغ بر 97 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع 60 سانتی متری این محصول از بخش کف ان تا بالاترین سطح لبه ها محاسبه می شود. این محصول با توجه به وزن 3.5 کیلوگرمی خود به راحتی جا به جا می شود. ظزفیت داخلی محصول 213 لیتر عنوان شده تا افراد به سادگی از این کالا استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی ابتدا این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. این کالا ساختاری چهار لایه داشته که هر لایه ان دارای یک دریچه باد اختصاصی هستند. شما می توانید از طریق این دریچه ها و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا پرهیز نمایید. این محصول با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک عمیق اینتکس کحصولی زیبا و پرکاربرد قابل استفاده برای تمامی رده های سنی بوده که در بالاترین سطح کیفیت بدنه قرار دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 213 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...