استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود

intex 57431 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود

استخر بادی کودک تمساح با آبپاش سرخود یکی از کالا های طراحی و تولید شده در شرکت اینتکس می باشد که توسط کمپانی اینتکس عرضه می شود. طراحی این کالا از ترکیب رنگی آبی و سبز می باشد بخش بالایی آن که سر تمساح در آن قرار گرفته دارای یک آبپاش دوست داشتنی و کاربردی می باشد که می تواند ابزاری بسیار دوست داشتنی و خوب برای کودکان در فصل گرم تابستان باشد. یک عروسک بادی نیز همراه این استخر قرار داده شده که محل قرار گیری آن بر روی دست های تمساح است.  جنس بدنه این استخر از جنس وینیل می باشد که کاملا در برابر آب مقاوم بوده و طول عمر بالایی نیز دارد.

استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود 

معمولا کودکان نیز علاقه زیادی به استخر هایی دارند که شبیه به حیوانات و یا طرح های خاص کارتونی تولید می شوند، برای همین اگر قصد دارید که استخری را به کودکان و فرزندان خود هدیه دهید، استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود می تواند یکی از گزینه های خوب برای شما باشد . البته قبل از اینکار باید در نظر داشته باشید که استخر بادی برای چه رده سنی طراحی شده است و پس از آن خرید های خود را انجام دهید . تولید کننده استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود در واقع برند اینتکس بوده و استفاده از این محصول را برای کودکان بالای 2 سال 5 سال مناسب دانسته و برای همین می تواند یک مورد بسیار خوبی برای این رده سنی باشد . این رده سنی به خوبی با طرح استخر بادی کودک تمساح ارتباط خوبی گرفته و می توانند تفریحات فوق العاده خوبی را داشته باشند.  از اقلام همراه استخر بادی می توانیم به برچسب تعمیرات اشاره کنیم که برای تعمیر کردن بخش های آسیب دیده استخر کاربرد دارد.

ابعاد بسته بندی استخر بادی در داخل کارتن خود به 30.5 در 11.7 در 26.7 سانتی متر می رسد ولی زمانی که استخر را باد کنید، طول آن به 198 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر در ارتفاع 91 سانتی متر خواهد رسید . پس به دنبال این موضوع باید بگوییم که استخر بادی ابعاد بزرگی در حالت راه اندازی شده داشته و هنگام بسته بندی ، استخری با ابعاد کوچک را برای نگهداری خواهیم داشت. در ضمن وزن سبک 2.5 کیلوگرمی استخر بادی ، جابجا کردن آن را آسان تر کرده است . توجه داشته باشید که برای استخر بادی کودک مدل تمساح با آبپاش سرخود پمپ بادی در نظر گرفته نشده است، ولی شما می توانید به صورت جداگانه پمپ باد مخصوص استخر را خریداری کنید .

استخر بادی تمساح با آبپاش سرخود

استخر بادی کودک فواره دار مدل تمساح با آبپاش سرخود یکی از خاص ترین طراحی های شکل گرفته در حوزه استخر های بادی است که به شکل کاملا جذاب و دیدنی روانه بازار شده است. این محصول مزایای فوق العاده ای را هم دارا می باشد که باعث شده تا این محصول از سایر استخر های موجود در بازار متفاوت شود. در همین خصوص قصد داریم تا در ادامه این مطلب به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مقاله قصد داریم تا به بررسی طراحی این محصول بپردازیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ظاهر و ساختاری گرد دارد. این ظاهر گرد باعث شده تا کودک شما بتواند فضای زیادی را در اختیار داشته و در جای جای این محصول به بازی بپردازد. هم چنین در انتهای این استخر طرح دم تمساح قرار گرفته است که با خلاقیت خاصی در مرکز این محصول جای داده شده است. هم چنین در قسمت بالایی این کالا سر و گردن تمساح و در دو سمت این محصول هم دست های این حیوان نمایان است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن ابپاش این محصول است که به زیبایی هر چه تمام تر تعبیه شده است. هم چنین رنگ این محصول سبز بوده و کف ان نیز به صورت یکدست ابی رنگ طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از رنگ سفید طراحی گردیده است.

جنس بدنه

از موارد مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به ان پرداخت جنس رویه این محصول است که از نوع وینیل براق طراحی و تولید شده است. این جنس در کنار زیبایی ، بسیار مقاوم و با کیفیت است. هم چنین کف این محصول هم به صورت ساده از همین جنس وینیل طراحی و تولید شده است که استجکام بالایی دارد.

ابعاد و وزن

این محصول در بسته بندی با ابعاد 26.7 در 11.7 در 30.5 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. این ابعاد باعث شده تا جا به جایی این کالا فوق العاده ساده و اسان شود. هم چنین طول این محصول 198 سانتی متر ، عرض ان 160 سانتی متر و ارتفاع این محصول هم 91 سانتی متر می باشد. هم چنین وزن این کالا هم تنها 2.5 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا شما باید اقدام به تهیه یک عدد پمپ باد کنید تا بتوانید به سادگی این محصول را از طریق دریچه های موجود بر روی ان باد کرده و از ان استفاده کنید. نکته مهم در این خصوص باد کردن به اندازه است که نباید بیش از اندازه این محصول باد شود. هم چنین سعی کنید پس از باد کردن این کالا دریچه های باد این محصول را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین باید از سوراخ کردن این محصول هم بپرهیزید تا دچار اسیب جبران ناپذیر نشود. البته گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که به سادگی می توانید این محصول را ترمیم نمایید.

جمع بندی

استخر بادی تمساح با آبپاش سرخود محصولی فوق العاده خاص و دیدنی است که دارای اسباب بازی بادی سر خود و مجزا هم بوده و ابپاشی هم دارا می باشد که از مزایای خوب این استخر به شمار می رود. این محصول مناسب برای استفاده کودکان بالای دو سال است. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعبیضی
ابعاد بسته بندی26.7×11.7×30.5 سانتی متر
طول198 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع91 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهساده
کف بادشوخیر
پمپخیر
 نوع پمپ ------
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح تمساح
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...