استخر بادی کودک مربعی بست وی

bestway 91016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی بست وی یکی از منحصربفرد ترین و محبوب ترین استخرهای کودک برند اینتکس می باشد که در سال جاری به بازارهای جهانی عرضه شده است . این استخر بادی کودک دارای بدنه ای مقاوم از جنس وینیل طرح چرم می باشد که در بخش کف آن به منظور بالا بردن استحکام از وینیل دولایه استفاده شده است . دیواره های بیرونی این استخر بادی دارای طرح هایی می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و از همین رو به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . ظرفیت این استخر بادی 151 لیتر می باشد که برای استخر های بادی کودک استاندارد است . وزن این محصول بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد . لازم به ذکر است که راه اندازی این استخر بادی به راحتی و توسط پمپ باد مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است . همچنین به همراه این محصول در صورت درخواست شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقام به تعمییر بخش آسیب دیده نمایید . استخر بادی کودک مربعی بست وی با برترین کیفیت و قیمت درفروشگاه محصولات بادی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

استخر بادی کودکمربعی بست وی از سری استخرهای بادی زیبا و پر فروش کودک می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب و جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی با توجه به ساختار زیبا و مناسبی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در منازل شخصی و یا حیاط های خانگی نیز باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک مربعی بست وی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

محصولات بادی مختص کودک باید با توجه به ماهیتی که دارند به صورت استاندارد ساخته شوند تا بهترین حالت را برای کودک فراهم آورند . این استخر بادی نیز مستثنی از این قاعده نمی باشد و به خوبی در ساخت ساختار آن از استانداردهای جهانی پیروی شده است . در بخش بیرونی این استخر بادی از طرح شطرنجی به همراه رنگ های شاد زرد ، آبی و قرمز استفاده شده است که با روحیات کودکان سازگار می باشد و از این رو به خوبی توانسته است توجه کودکان را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که 5 عدد توپ بازی در استخر به همراه یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزن ارسال می شود که از برچسب تعمییرات در صورت بروز مشکل برای تعمییر می توانید استفاده کنید . همچنین وزن این محصول بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل استفاده و جا به جایی در سفرها می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع وینیل می باشد که با توجه به ماهیت استفاده در بخش های مختلف از ساختار های مناسب استفاده شده است . دیواره های این استخر بادی از نوع وینیل با رویه طرح چرم می باشد که در تست های انجام شده به خوبی مقاومت و استحکام بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . همچنین در جهت بالا بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از وینیل دو لایه استفاده شده است که به خوبی بدنه استخر را در برابر فشار آب مقاوم ساخته است . لازم به ذکر است که در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه استخر های بادی می توانید از برچسب تعمییرات استفاده نمایید که پس از خرید این محصول توسط نمایندگی اینتکس برای شما عزیزان ارسال می شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی کودک مربعی بست وی به مشخصات ( طول : 157 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 94 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده بیش از یک کودک فراهم می آورد . وزن این محصول بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان نیز باشد . ظرفیت آب این استخر نیز 151 لیتر است که این حجم معادل ظرفیت نود درصدی استخر است و از پر کردن صد در صدی آب در این استخر باید خودداری نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش :

راه اندازی این محصول به راحتی و در مدت زمان کمتر از 4 دقیقه امکان پذیر است . برای راه اندازی این استخر بادی کافیست اتصال پمپ باد مخصوص محصولات بادی را به ورودی باد استخر متصل نمایید و پس از مدت زمان تقریبی 3 الی 4 دقیقه استخر بادی به صورت کامل قابل استفاده می شود . همچنین در جهت نگهداری هر چه بهتر از این محصول باید از برخورد اشیا تیز به آن به طور جدی خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . شایان ذکر است که تمامی محصولات بادی موجود در نمایندگی اینتکس شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی برند های مطرح جهانی در ایران می باشد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

این استخر بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 151 لیتر
طول 157 سانتی متر
ارتفاع 94 سانتی متر
وزن   3 کیلوگرم
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ --
نوع پمپ ---
ساک حمل --
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...