استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس

intex 23095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس از دیگر استخر های بادی تولید شده است که کاربرد های گوناگونی را دارا می باشد. این محصول دارای ساختار دو طبقه بوده که دو لایه مربعی هم اندازه هم بر روی هم قرار گرفته اند و این محصول را شکل داده اند. در خصوص رنگ بندی این محصول باید گفت که تمامی بدنه و بخش های داخلی و خارجی این محصول ساخته شده از رنگ یکدست سفید می باشد و تنها بخش جلویی این محصول است که طرح یک عدد لاک پشت سبز رنگ بر روی ان به چشم می خورد که همین عامل سبب شده تا این محصول از سادگی خارج شود. علاوه بر این ها این محصول دارای ابعاد مناسبی هم می باشد که از ان می توانید به عنوان استخر توپ و یا وان بادی هم استفاده نمود که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین دارا بودن کف بادی هم سبب شده تا نرمی و راحتی را به صورت کامل احساس نمایید. این محصول با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینتکس قابل خرید و سفارش می باشد.

استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس

استخر هایی مانند استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس می توانند موارد بسیار خوبی حتی برای حمام کردن کودکان باشند، برای اینکه ابعاد کوچکی دارند و البته فضای ایمنی را در اختیار کودکان قرار خواهند داد . همانطور که می دانید، محیط حمام به دلیل داشتن کف سرامیکی و مرطوبی که دارد، می تواند بسیار سطح لغزنده ای را داشته باشد و حتی والدین نیز با نگرانی کودکان را به حمام می برند، ولی با وجود استخری مانند استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس که طول و عرض آن به 85 سانتی متر می رسد ، به آسانی می توانند استخر را داخل حمام راه اندازی کنند تا کودکان به مانند یک وان بادی کودک به داخل استخر رفته و حمام کنند . حتی کف بادی استخر می تواند محیط بسیار خوبی را برای کودکان ایجاد کند تا تفریحات دلچسب و ایمن داشته باشند . کوچک بودن استخر بادی و البته وزن 1 کیلوگرمی آن، جابجایی استخر را بسیار آسان کرده است .

ابعاد بسته بندی استخر بادی در حالت بسته بندی شده خود به طول 25 و عرض 18 سانتی متری با ارتفاع 8 سانتی متر خواهد رسید که به آسانی می توانید آن را در هر جایی قرار داده و نگهداری کنید . مشخصا هر استخری که ابعاد کوچکی داشته باشد ، ظرفیتش نیز کم خواهد بود، بنابراین برای پر کردن کامل استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس نیاز به 57 لیتر اب خواهید داشت . ساخت استخر بادی از جنسی به نام پی وی سی انجام شده است که یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی مانند استخر بادی می باشد . دلیل آن هم این است که این جنس حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نکرده و همچنین ضد آب بوده و می تواند در برابر دماهای مختلف آب و هوا مقاومت خوبی را از خود نشان دهد تا سال های طولانی بتوان از آن استفاده کرد .

استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس

استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس یکی از پیشنهادات ویژه ما برای افرادی است که می خواهند یک استخر کوچک و زیبا را برای فرزند خردسال و نونهال خود خریداری کنند. این کالا دارای ساختار دو لایه و رنگ سفید می باشد که بسیار زیبا است. با توجه به درخواست مکرر شما عزیزان مبنی بر توضیحات بیشتر در خصوص این محصول ما هم قصد داریم تا به صورت کامل این کالا را برای شما شرح داده و سعی کنیم تا نقد و بررسی کاملی از ان را به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهمی که سبب شده تا این محصول به یکی از کالا های پر فروش بازار تبدیل شود ، نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است که ان را از نمونه های مشابه تا مقدار زیادی متفاوت کرده است. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا ظاهری مربعی شکل دارد و همین ظاهر مربعی هم باعث شده تا فضای کمی را اشغال کند. هم چنین ساختار دو لایه و دو طبقه این محصول هم به گونه ای طراحی شده است که دو سطح مربعی هم اندازه بر روی هم قرار گرفته اند و همین عامل هم باعث جذابیت بیشتر و راحتی در راه اندازی این محصول شده است. هم چنین در خصوص رنگ این محصول هم باید گفت که تمام بخش های این کالا به صورت یکدست سفید رنگ تولید گردیده اند و تنها لایه خارجی و جلویی این محصول است که یک عدد طرح قورباغه را بر روی خود دارا می باشد و همین عامل هم سبب شده تا از یکنواختی و سادگی خارج شود. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره نمود که از نوع بادی طراحی شده است و نرمی و راحتی را به کودک شما هدیه داده است.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهم در خرید یک محصول جنس بدنه ان است که ان را با سایر محصولات متمایز کرده است. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا از نوع PVC طرح چرم تولید گردیده است. این جنس بخش های کناری این محصول را هم در بر می گیرد که همین عامل باعث شده تا بیش از پیش مقاوم باشد. هم چنین کف این محصول هم همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد از نوع دو لایه بادی تولید شده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که طول و عرض این محضول به دلیل ساختار مربعی شکل این استخر هم اندازه بوده و هر دو 85 سانتی متر می باشند. هم چنین ارتفاع این کالا هم تنها 23 سانتی متر است. این ابعاد نشان دهنده ابعاد مناسب و بی خطری برای فرزند شما می باشد. هم چنین رفیت اب این محصول نیز 57 لیتر است که به سادگی می توانید ان را از اب پر کرده و استفاده نمایید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

جهت راه اندازی یک استخر بادی شما می بایست یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید که با استفاده از ان بتوانید محصول خود را به بهترین شکل ممکن راه اندازی نمایید. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که پس از تهیه پمپ باد و یا هر وسیله دیگری که بتواند این استخر را به صورت کامل باد کند ، حال می بایست سعی کنید تا استخر خود را به اندازه مد نظر و مناسب باد کرده و سپس از ان استفاده نمایید. پس از باد کردن کامل این کالا حال شما می توانید ان را از اب و یا توپ های بادی پر کرده و کودک خود را در داخل ان قرار دهید. هم چنین پس از بازی کردن کودک و در مواقعی که قصد دارید تا این محصول را جمع اوری کنید ، می توانید دریچه های باد را باز کرده و در مدت زمان کوتاهی باد داخلی این محصول را خارج کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا نحوه نگهداری و مراقبت از این محصول است که باید به درستی از ان استفاده کنید تا دچار اسیب جدی نشود. هم چنین برای تعمیرات این محصول هم در زمان سوراخ شدن می توانید از بسته و برچسب تعمیرات استفاده کرده و خودتان ان را ترمیم و تعمیر کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک مربعی سفید اینتکس یک محصول مقاوم ، با ساختاری بی نظیر و جذاب است که دارای ابعاد مناسبی بوده و هیچ گونه خطری برای کودک شما نخواهد داشت. مقاومت بالای بدنه و هم چنین نرمی و لطافت فوق العاده این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ ----
 ساک حمل
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای نوجوانان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...