استخر بادی کودک چند منظوره طرح دار اینتکس

intex 10014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک چند منظوره طرح دار اینتکس یکی دیگر از استخر های طرح دار و جدیدی است که شرکت اینتکس با بهره گیری از علم خود و با نظر به این که مشتریان چه محصولاتی را برای خرید انتخاب می کنند سعی کرده تا این استخر را روانه بازار کند. در همین رابطه اگر بخواهیم در خصوص خصوصیات این محصول صحبت کنیم باید در ابتدا عنوان کرد که این کالا دارای چندین بخش مجزا از جمله سرسره بادی ، ابپاش بادی متصل به بدنه ، محلی برای قرار دادن و سر دادن توپ های پلاستیکی ، حلقه های پرتابی متصل به بدنه و هم چنین چندین توپ بادی می باشد که تمام این موارد در کنار فضای بزرگ و اصلی استخر سبب شده تا یک کالای کامل و چند منظوره را شاهد باشیم که قطعا کودکان شما می توانند به صورت هم زمان از این محصول و مزایای ان استفاده کرده و از داشتن چنین محصولی لذت ببرند. رنگ ها و طرح های شاد استفاده شده در این محصول و رویه اصلی این استخر هم از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. در کنار این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم وجود دارد که در صورت اسیب دیدن این کالا می توانید به ان ها هم مراجعه نمایید. تمامی این موارد در کنار قیمت مناسب و قابلیت تحویل درب منزل این محصول باعث شده تا این کالا را بتوانید از فروشگاه محصولات بادی در ایران با رضایت کامل خریداری نمایید.

استخر بادی کودک چند منظوره طرح دار اینتکس

استخر بادی کودک چند منظوره طرح دار اینتکس از سری محصولات کامل و منحصر به فرد برای کودکان است که با استفاده از ان می توانید کودک خود را ساعت ها شاد و خوشحال کرده و یک تفریح کامل و جذاب رابرای او به ارمغان اورید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که اگر شما هم قصد خرید یک استخر کامل را دارید حتما این محصول و خصوصیات ان را در ادامه این مطلب دنبال کرده و سپس اقدام به خرید ان نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مقاله قصد داریم تا در خصوص نوع ساختار و هم چنین طراحی های صورت گرفته در خصوص این محصول صحبت کنیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا از چندین بخش مجزا و جذاب طراحی و تولید شده است که هر یک کاربردهای خاصی را دارا می باشد. در همین خصوص نیز بخش اصلی این محصول را استخر ان تشکیل داده است که به صورت مستطیلی شکل بوده و دارای برامدگی ها و فرو رفتگی هایی می باشد که باعث زیباتر شدن این محصول شده است. هم چنین بر روی این استخرنیز طرح های برگ درختان هم دیده می شود که در کنار رنگ قرمز و ابی این بخش هم باعث شده تا زیبایی های این محصول بیشتر شود. در بخش پایینی این محصول نیز یک عدد سرسره وجود دارد که کودک می تواند با استفاده از ان هم به راحتی بازی کرده و لحظات شادی را سپری کند. بخش دیگری از این محصول هم به دارا بودن حلقه های بازی تعلق می گیرد که کودک شما می تواند به سادگی و با استفاده از یک سری حلقه موجود در کنار این محصول ان ها را پرتاب کرده و بازی کند. چندین توپ رنگی هم در کنار این استخر قرار دارد که یک جایگاه بادی برای ان هم تعبیه شده تا کودک شما بتواند با سر دادن ان ها به پایین یک تفریح دیگر را هم تجربه نماید. دارا بودن ابپاش هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

خصوصیت مهم دیگر این محصول بدنه ساخته شده از نوع PVC وینیل این کالاست که کیفیت بالایی را دارا بوده و باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که دیگر خصوصیت مهم این محصول در بحث جنس بدنه می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای طول 210 سانتی متر ، عرض 155 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 81 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب و استاندارد خواهد بود. هم چنین این محصول دارای ظرفیت اب 55 لیتر است که به سادگی پر شده و می توانید ان را در اختیار فرزند خود قرار دهید تا بتواند با استفاده از ان به تفریح بپردازد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای پمپ باد نمی باشد که شاید تنها نکته منفی و ضعف این استخر به شمار رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما می توانید به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد را خریداری نمایید تا با استفاده از ان بتوانید به راحتی این محصول را باد کرده و سپس از ان استفاده نمایید. پس از انجام صحیح و کامل باد کردن این محصول حال می توانید تجهیزات جانبی ان را هم در کنار این استخر قرار داده تا به صورت کامل از این محصول بهره مند شوید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مراقبت از این محصول هم کاری ساده و اسان خواهد بود که در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را انجام دهید.

جمع بندی

استخر بادی کودک چند منظوره طرح دار اینتکس از سری محصولات مهیج برای کودکان و خردسالان است که دارای امکانات کاملی بوده و دارای سرسره بادی ، توپ بادی ، حلقه بادی و ابپاش می باشد که لحظات شاد و مهیجی را برای شما رقم خواهد زد. این محصول هم اکنون با قیمت ارزان از طریق فروشگاه اینتکس در ایران قابل دسترس می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 55 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 155 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای توپ و حلقه بادی
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...