استخر بادی کودک چند کاره اینتکس

bestway 30019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک چند کاره اینتکس را می توان به جرات محصولی خاص و با کیفیت نامید که دارای چندین کاربرد مختلف است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول ساختاری دیدنی دارد و به صورت سه لایه طراحی شده است. رنگ اصلی این کالا سبز بوده و تنها کف و تکیه گاه این محصول است که نارنجی رنگ می باشد. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه و کف این محصول هم به صورت بادی و شیار دار طراحی شده است که محیطی نرم و راحت را برای شما به ارمغان اورده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قابلیت تبدیل شدن به وان و بسته شدن درب ان است که این مورد باعث شده تا این کالا از دیگر نمونه های موجود در بازار بسیار متفاوت شود. هم چنین شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده نمایید. باد کردن و راه اندازی این محصول هم کاری ساده و اسان است که با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک چند کاره اینتکس یک محصول متفاوت با ساختاری استاندارد بوده که امکان استفاده به عنوان وان بادی را نیز دارد. جنس مقاوم و مرغوب بدنه این استخر بادی و وزن کم و سهولت حمل ان موجب شده تا از محصول در فضای باز و سفر نیز بهره برداری نمایید. این محصول با ساختاری استاندارد برای کودکان کمتر از شش سال طراحی شده که به طور کامل ایمنی ان ها را تامین خواهد کرد. در این مرحله قصد داریم به تحلیل و توصیف کامل محصول در تمامی ابعاد ان بپردازیم. پس اگر در پی خرید استخر بادی زیبا و با طول عمر بالا هستید برای یک انتخاب مناسب توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول جهت استفاده خردسالان و کودکان کمتر از 6 سال طراحی شده به همین جهت با رعایت تمامی اصول استاندارد ایمنی ان ها حفظ خواهد کرد. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول ساختاری دیدنی دارد و به صورت سه لایه طراحی شده است. رنگ اصلی این کالا سبز بوده و تنها کف و تکیه گاه این محصول است که نارنجی رنگ می باشد. علاوه بر این ها بخش تکیه گاه و کف این محصول هم به صورت بادی و شیار دار طراحی شده است که محیطی نرم و راحت را برای شما به ارمغان اورده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول قابلیت تبدیل شدن به وان و بسته شدن درب ان است که این مورد باعث شده تا این کالا از دیگر نمونه های موجود در بازار بسیار متفاوت شود. هم چنین شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ هم استفاده نمایید.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل هزینه پرداختی به دنبال دریافت محصولی با دوام بالا هستند. برای حفظ طول عمر بالای محصول و احترام به حقوق مصرف کنندگان لازم بوده تا به مرغوبیت جنس بدنه محصولات توجه ویژه ای شود. جنس رویه محصول از نوع پی وی سی یا رویه چرم بوده و برای کناره های کالا از جنس پی وی سی شفاف استفاده می شود. بخش کف محصولات بادی به دلیل تحمل وزن بالا و فشار زیاد و همچنین تماس پیوسته با سطح زمین از اهمیت بالایی بخوردار است. کف این محصول نیز به همین دلیل از نوع پی وی سی دو لایه ساخته شده تا علاوه بر نرمی و راحتی محل بازی کودکان شما شاهد کیفیت و طول عمر بالای محصول باشید. با توجه به این ساختار بدنه می توانید از این محصول در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب بهره برداری نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوا استحکام بدنه محصول را دچار اسیب نخواهد کرد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل دارای طولی در حدود 130 سانتی متر و عرضی بالغ بر 100 سانتی متر استو ارتفاع محصول تا بالترین حد لبه ان در حدود 55 سانتی متر بوده که برای جلوگیری از خروج اب به محیط بیرون لازم بوده تا حداکثر 40 سانتی متر ان را از اب پر کنید. این محصول با توجه به وزن بدنه 3 کیلوگرمی خود به راحتی حمل شده و ظرفیت استاندارد اب داخل محفظه محصول حداکثر 215 لیتر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

باد کردن و راه اندازی این محصول کاری اسان و ساده است به همین دلیل زمان کوتاهی برای استفاده از ان نیاز می باشد. ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. بر روی بدنه محصول دریچه بادی تعبیه شده تا شما به کمک یک پمپ باد دستی در کمتر از 4 دقیقه محصول را راه اندازی کنید. با عدم فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و وارد نکردن فشار و ضربه به دیواره های ان موجب حفظ طول عمر بالای محصول و کیفیت و دوام ان شوید. نمایندگی مرکزی برای رفاه حال مصرف کنندگان محترم خدمات پس از فروشی برای محصول در نظر گرفته تا ان ها بتوانند در صورت بروز اسیب های جدی محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال نمایند.

جمع بندی

استخر بادی کودک چند کاره اینتکس محصولی زیبا و بادوام با ساختاری استاندارد بوده که قابل استفده به عنوان وان بادی کودک نیز می باشد. به مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 95 لیتر
طول 75 سانتی متر
عرض 45 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...