استخر بادی کودک گرد اکلیلی

intex 57103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد اکلیلی یک محصول کاملا خاص و جدید است که با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و تولید و با استفاده از یک نواوری مدرن به بازار عرضه شده است. این استخر یک محصول مناسب برای استفاده سنین 1 تا 3 سال است و با دارا بودن یک ابعاد استاندارد و تا حدودی کوچک سبب شده تا بتوانید از این محصول در هر فضا و مکانی استفاده کنید. بر روی بدنه اصلی این استخر نیز شما می توانید طرح های براق و اکلیلی را هم مشاهده نمایید که با رنگ اصلی طلایی و رنگ های دیگری شکل گرفته است و سبب شده تا کل این محصول را بتوانید با بهترین طراحی ممکن در سال 2020 میلادی مشاهده کنید. هم چنین ساختار سه لایه این استخر هم باعث شده تا مقاومت فوق العاده ای را در بخش بدنه اصلی این استخر ببینید. نکته خوب و قابل توجه دیگر در خصوص این استخر نیز بهره مندی از کف بادی و مقاوم این کالاست که قطعا باعث می شود تا کودک شما در یک محیط نرم و راحت به بازی و تفریح بپردازد. از این استخر می توانید به عنوان وان و یا استخر توپ هم استفاده نمایید.

شرکت اینتکس استخر های زیادی را با طراحی فانتزی تولید کرده است که مدل اکلیلی نیز یکی از آنهاست. این استخر بادی بیشتر می تواند برای دختران مناسب باشد، چرا که کف آن نیز صورتی رنگ بوده و دیواره های شفاف اکلیلی دارد تا یک فضای فانتزی و دوست داشتنی را پس از راه اندازی پیدا کند. با پر کردن استخر بادی با آب و قرار دادن آن در فضای باز، نور آفتاب می تواند سبب براق شدن و درخشان شدن اکلیل ها شود . شرکت اینتکس کاملا به صورت فکر شده طراحی این استخر را انجام داده است، برای اینکه بدنه ای روشن و شفاف را در نظر گرفته تا نور بتواند به خوبی از آن عبور کند. استخر های بادی کمی هستند که دارای کف بادی می باشند و این یک مزیت برای استخر بادی به شمار خواهد رفت. البته یک عیب نیز برای استخر هایی وجود دارد که کف آن ها بادی است، آن هم به این دلیل که کف استخر بادی بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار خواهد گرفت.

جابجایی آسان ، راه اندازی سریع و البته نگهداری بدون دردسر استخر بادی باعث شده است تا به خوبی از آن استفاده کنید. حتی پر کردن این نوع از استخر ها نیاز به آب زیادی نخواهد داشت. شما اگر استخر بادی کودک گرد اکلیلی را راه اندازی کنید، قطر آن به 84 سانتی متر می رسد و ارتفاعی 25 سانتی متری خواهد داشت، برای همین شما می توانید با 56 لیتر اب به سادگی استخر بادی را پر کنید تا قابل استفاده شود. از این استخر بادی می توانید برای به حمام بردن کودکان بهره ببرید ، زیرا با راه اندازی این استخر بادی در داخل حمام می توانید محیط برای استحمام کودکان امن تر شده و آن ها می توانند در یک فضای بادی و بسیار نرم علاوه بر بازی و اب تنی ، حمام کنند. وزن استخر بادی تنها 700 گرم است و به همین دلیل می توانید در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید .

استخر بادی کودک گرد اکلیلی

استخر بادی کودک گرد اکلیلی جدید ترین استخر شرکت اینتکس می باشد که قطعا پس از مشاهده تصاویر و ویژگی های این محصول ترغیب به خرید این کالا خواهید شد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی این استخر با بهره گیری با ساختار اکلیلی و با ظاهری شیک و براق شکل گرفته است که به جرات می توان گفت که در بین استخر های بادی یک محصول خاص به شمار خواهد رفت. در همین راستا نیز ما قصد داریم تا به بررسی کامل و تخصصی این محصول بپردازیم....

طراحی و ساختار محصول

بحث اول در این مقاله را به بررسی ساختار و چگونگی طراحی بخش های مختلف این محصول اختصاص داده ایم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر بادی دارای ساختاری کاملا گرد می باشد. این ساختار گرد باعث شده تا از این نظر این محصول شبیه به اکثر استخر های بادی شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر از بدنه ای سه لایه طراحی و تولید شده است که این سه لایه بودن باعث شده تا ارتفاع مناسبی را در این استخر شاهد باشیم. هم چنین باعث شده تا استحکام این محصول بالا رفته و یک کالای کاملا مقاوم را از این حیث در اختیار داشته باشیم. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که تمامی بخش های بدنه این استخر به صورت شفاف طراحی گردیده است که بر روی ان می توانید ساختار اکلیلی را هم مشاهده نموده و پس از تابش نور خورشید به بدنه این محصول با تبلور نور همراه شوید. در خصوص این اکلیلی بودن محصول هم باید اشاره کنیم که رنگ های مشکی و طلایی تشکیل دهنده این قسمت ها می باشند.

کف بادی

یکی از خصوصیات خوب و مهم دیگری که این استخر دارا بوده است بهره مندی از کف بادی این کالاست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بخش داخلی این استخر از کف بادی طراحی و تولید شده است. این عامل باعث نرمی و راحتی فوق العاده این محصول گردیده است که قطعا یک مزیت بسیار بزرگ به شمار رفته و کودک شما در هنگام قدم زدن در داخل این محصول به هیچ عنوان از ناحیه پاها خسته نخواهد شد. این مزیت هم چنین در مواقعی که شما قصد استفاده از این محصول را به عنوان استخر توپ دارید هم بسیار مهم می باشد زیرا کودک شما در صورتی که در داخل این استخر زمین بخورد به هیچ عنوان اسیب نمی بیند.

ابعاد محصول

نکته دیگری که باید در خصوص این استخر به ان اشاره کنیم بحث ابعاد و همین طور موارد مرتبط با این استخر می باشد. در همین راستا باید در ابتدا به قطر این استخر اشاره کنیم که 79 سانتی متر خواهد بود. هم چنین ارتفاع این محصول نیز به صورت کلی 25 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب برای استفاده کودکان 1 تا 3 سال خواهد بود. هم چنین وزن این محصول در داخل بسته بندی تنها 700 گرم است که قطعا به سادگی هر چه تمام تر می توانید این استخر را با خود حمل و جا به جا نمایید. علاوه بر این ها ظرفیت اب این استخر نیز 56 لیتر خواهد بود که به راحتی می توانید ان را پر نموده و از ان استفاده کنید.

شیوه راه اندازی

بحث راه اندازی این استخر هم یک نکته مهم دیگر در خصوص این کالاست که به راحتی قابل انجام خواهد بود. در همین راستا شما باید به این نکته توجه کنید که این محصول دارای دریچه های بادی بر روی خود می باشد. شما می بایست این دریچه باد را به سادگی باز نموده و سپس با استفاده از یک عدد پمپ باد اقدام به باد کردن این محصول کنید. باد کردن این محصول نیز نهایتا بسته به نوع پمپ باد شما 5 دقیقه زمان خواهد برد.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد اکلیلی یک محصول زیبا و جدید است که با بهره مندی از ساختار فوق العاده ای که دارد و با توجه به قیمت ارزان و همین طور وزن کم این محصول باعث شده تا بتوانید به راحتی این کالا را در سبد خرید خود جای داده و از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران ان را خریداری نمایید.

نام محصول : استخر بادی کودک گرد اکلیلی کد محصول : intex 57103 استخر بادی کودک گرد اکلیلی از نمونه استخر های بادی با طراحی گرد می باشد که با ظاهر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است . استفاده از ساختار اکلیلی بدنه استخر موجب شده تا اینتکس نام آن را استخر بادی کودک گرد اکلیلی بگذارد . استخر های بادی وسیله و محصولات شاد و جذابی هستند که قادرند آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارند تا کودکان بتوانند حتی در منزل خود ، استخر های آب و یا استخر توپ داشته باشند تا در فصول گرم سال بتوانند محیطی خنک و شاداب را برای خود داشته باشند . البته ابعاد کوچک استخر به شما اجازه می دهد تا از آن در داخل حمام و به منظور استحمام کودک استفاده کنید .

از آن جا که حمام کردن کودکان می تواند دردسر هایی را به همراه داشته باشد ، استفاده از یک استخر زیبا می تواند کودک را تشویق به آب تنی و استحمام کند . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک فوق ، سایر ویژگی های ساخت ، جنس و ... را به شما عزیزان معرفی کنیم . طراحی و تولید به جرات می توان گفت که استخر بادی کودک گرد اکلیلی یکی از زیبا ترین استخر های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برای سنین کودکان طراحی شده که بیشتر برای دختران مناسب می باشد ، چرا که نوع طرح و رنگ آن به مزاج دختران خوش خواهد آمد . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، دیواره های استخر بادی به صورت شفاف و اکلیلی و قسمت کف آن به رنگ صورتی مات تولید شده است .

این نوع طراحی باعث می شود تا نور به داخل استخر رفته و زیبایی آن را دو چندان کند . از ویژگی های خوب استخر بادی کودک گرد اکلیلی می توان به کف بادی و نرم آن اشاره کرد ، استفاده از ساختار کف بادی ، توسط طراحان شرکت اینتکس ایجاد شد تا کودکان سنین پایین بتوانند با ایمنی بیشتر از استخر استفاده کنند . طراحی دیواره های استخر نیز ساختار سه حلقه ای دارد ، بنابراین نیاز است تا هر سه حلقه را باد کنید . جنس استخر بادی یکی از سوالاتی که بیشتر خریداران استخر های بادی شفاف دارند ، این است که جنس بدنه استخر از چیست ؟ آیا استخر های بادی شفاف دارای استحکام و ضخامت کافی هستند ؟ لازم است بدانید که این استخر بادی نیز از جنس pvc ساخته شده است ، پی وی سی ها دارای رنگبندی های متنوعی هستند که نوع شفاف آن نیز به مانند مدل های مات ، برای ساخت محصولات بادی مانند استخر کاربرد دارد ، این جنس اگر چه ضخامت کمی دارند و نازک هستند ، اما به خوبی می توانند در برابر فشار و وزن بالا تحمل خوبی را از خود نشان دهند ، رطوبت و حتی نور خورشید نیز نمی تواند بر سطح کیفی بدنه این استخر تاثیر بگذارد و یا موجب پوسیدگی آن شود . قسمت کف آن نیز از همین جنس ساخته شده است اما ساختار آن دولایه است و ضخامت بیشتری دارد .

راه اندازی استخر هر محصول بادی دارای دریچه ای به منظور راه اندازی بر روی بدنه خود دارد که می توانید از استفاده کنید ، این استخر بادی به دلیل اینکه دارای سه حلقه بادی می باشد ، دارای سه دریچه باد می باشد ، قسمت کف آن نیز متصل به حلقه زیرین می باشد ، پس با باد کردن حلقه زیرین کف آن نیز باد می شود . برای اینکه استخر بادی شما از قسمت کف محافظت شود ، توصیه می کنیم از یک زیرانداز نرم استفاده کنید تا استخر را بر روی آن قرار دهید .

در صورت استفاده از استخر در حمام نیازی به استفاده از زیرانداز نمی باشد . ابعاد استخر به شما این اجازه را می دهد تا استخر بادی را حتی در حمام راه اندازی کنید . تعمیرات استخر بادی از ویژگی های خوب استخر های بادی می توان به قابلیت تعمیر شدن آن ها اشاره کرد ، اگر چه استخر های بادی در دسته بندی محصولات بادی قرار گرفته و تقریبا آسیب پذیر هستند ، اما شرکت های سازنده استخر های بادی ، با در نظر داشتن این نکته بسته های تعمیراتی را جهت ترمیم استخر های آسیب دیده طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن ها به خوبی استخر را پنچرگیری کنید .

بسته های تعمیراتی شامل چندین لیبل ( برچسب ) و چسب مخصوص قطره ای می باشد که می توانید با آغشته کردن لیبل ها به چسب مخصوص آن را بر روی قسمت آسیب دیده قرار دهید و به مدت 24 ساعت قسمت تعمیر شده را تحت فشار قرار دهید تا برچسب به خوبی بچسبد . نکته قابل توجه این است که آسیب دیدگی های جزئی مانند سوراخ شدگی ها و پارگی های جزئی قابلیت تعمیر دارند اما پارگی های وسیع و یا سوختگی های استخر غیر قابل تعمیر هستند . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی کودک گرد اکلیلی و موجودی با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 56 لیتر
قطر 84 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس بدنه وینیل طرح دار
جنس بخش کناری وینیل 
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...