استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح استوایی

intex 57643

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح استوایی از جمله جدیدترین نمونه های طراحی شده توسط این کمپانی بزرگ بوده که به دلیل ساختار زیبا و بدنه ای مقاوم در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه این محصول از نوع وینیل شفاف بوده که از مقاومت و انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد. شما می توانید از این محصول در سفر نیز استفاده نمایید. زیرا بدنه 2.5 کیلوگرمی ان به راحتی حمل می شود. این محصول ساختاری سه لایه داشته که هر لایه از ان دارای دریچه بادی اختصاصی برای راه اندازی هستند. توجه داشته باشید شما می توانید این محصول را در کمترین زمان ممکن با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی راه اندازی نمایید. بدنه این کالای استثنایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید و دماهای مختلف اب دچار افت کیفیت نمی شود. بدنه این محصول کاملا شفاف بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از حیوانات و میوه های استوایی به چشم می خورد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز اسیب نشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه کالا را به راحتی ترمیم نمایید. این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ کودک نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح استوایی

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح استوایی هم از دیگر تولیداتی است که با توجه به ساختار و ابعادی که دارا می باشد باعث شده تا به یک محصول پر فروش و جذاب بدل گردد و طرفداران زیادی را پیدا کند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این محصول طراحی جذاب ، راه اندازی ساده و اسان ، وزن کم و همین طور خلاقیت در تولید و مقاومت در بدنه را به صورت یکجا در اختیار دارد که در ادامه این مقاله به صورت کامل به تمام این موارد اشاره خواهیم کرد...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های خوب و مهم این محصول نوع ظاهر این کالاست که به قدری جذاب طراحی شده تا هر فردی که قصد خرید یک استخر زیبا را دارد از کنار این محصول به سادگی عبور نکند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این استخر دارای طراحی دو لایه و گرد خواهد بود که از این حیث نمونه های زیادی را در بازار خواهیم دید. نکته مهم در خصوص این کالا که ان را از سایر محصولات جدا کرده است طرح و نقش موجود بر روی بدنه این کالاست که باعث شده تا این استخر قطعا از تمام استخر های موجود در بازار متمایز گردد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بر روی این محصول طرح انواع میوه های استوایی ، پرندگان ، بستنی و چندین طرح و نقش دیگر دیده می شود که تمام این موارد حال و هوای خاص و خوبی را به شما هدیه خواهد داد. در کنار این موارد باید به بخش های داخلی این استخر هم اشاره کنیم که به صورت یکدست ابی رنگ بوده و ساده می باشد. تمام این موارد زیبایی های ظاهری و طراحی این محصول را نشان می دهد.

جنس بدنه

بدنه این کالا ساخته شده از نوع وینیل براق می باشد که در کنار بخش های کناری این محصول که از نوع وینیل طرح دار بوده و کف این محصول هم که از نوع وینیل دو لایه خواهد بود تماما از موارد مهم در انتخاب این محصول در بخش جنس بدنه این کالا می باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول مقاومت بالایی دارد و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

این کالا دارای ظرفیت اب 445 لیتر خواهد بود که قطعا در مدت زمان خوبی پر خواهد شد و نشان از ابعاد خوب این کالا دارد. در ارتباط با این ابعاد نیز باید عنوان کرد که این استخر در قطر 150 سانتی متر و ارتفاع 53 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. این ابعاد برای بازی و تفریح چند کودکبه صورت هم زمان مناسب خواهد بود. ارتفاع این محصول هم به گونه ای تولید شده که از اسیب های احتمالی جلوگیری کند به همین دلیل بهتر است از این استخر برای کودکان بالای شش سال استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول به وسیله یک پمپ باد یا وسیله مشابه صورت خواهد گرفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که شما تنها کافی است که یک پمپ باد به صورت جداگانه خریداری نموده و سپس این استخر بادی را از داخل بسته بندی خارج نمایید. پس از خارج کردن نیز می توانید با باز کردن محفظه های باد و وارد کردن این پمپ باد به داخل ان ها به راحتی می توانید این استخر را باد نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پس از راه اندازی این محصول مهم ترین بخش مراقبت ویژه از این کالا خواهد بود که باید به صورت دقیق این پروسه را انجام دهید تا اسیب نبیند. هم چنین دارا بودن یک عدد دفترچه راهنما در کنار این محصول نیز باعث شده تا خیالتان از این بابت نیز راحت شود. هم چنین در صورت سوراخ شدن این محصول نیز می توانید از برچسب تعمیرات موجود در کنار این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک گرد اینتکس طرح استوایی یک کالای فوق العاده زیبا و جذاب است که ساختار دو لایه داشته و مناسب برای کودکان بالای 6 سال خواهد بود. هم چنین دارا بودن دریچه های باد مجزا باعث شده تا بخش های مختلف این محصول را بتوانید به صورت جداگانه باد نمایید. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 445 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...